whehequote:Op woensdag 24 december 2014 16:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Damn right! Weet nog niet zeker waar ik heen ga. Denk gewoon Time Square. Schijnt niet heel super te zijn aangezien je er 6 uur van te voren moet staan, niet kan pissen en het -4 is.
![]()
haha flikkerquote:Op woensdag 24 december 2014 16:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Het was natuurlijk een grapje jongeman, ik wens jou ook alvast een gelukkige kerstfeest en nieuwjaar toe.
lekker, met je chick?quote:Op woensdag 24 december 2014 16:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Zondag naar New York voor 10 dagen.
haquote:
haquote:Op woensdag 24 december 2014 16:50 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hou je bek vieze kkflikker maagd homo
aight beterquote:Op woensdag 24 december 2014 16:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Met een goede maat van me.
ik hoop dat je leuke cadeautjes krijgt en veel plezier zal hebben de komende dagenquote:Op woensdag 24 december 2014 16:50 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hou je bek vieze kkflikker maagd homo
ik had je moeder vannacht al uitgepakt en had er ook wel plezier meequote:Op woensdag 24 december 2014 16:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hoop dat je leuke cadeautjes krijgt en veel plezier zal hebben de komende dagen
quote:Op woensdag 24 december 2014 16:52 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik had je moeder vannacht al uitgepakt en had er ook wel plezier mee
godverquote:Op woensdag 24 december 2014 16:52 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
lolquote:Op woensdag 24 december 2014 16:52 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Met een macbook sws niet lijkt me, iPhone weet ik niet.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:05 schreef BlauweTijger het volgende:
Weet iemand dat hier?
Als ik in New York een iPhone 6 of MacBook koop, krijg ik dan hier problemen met software ofzo omdat hij 'Amerikaans' is??
looooool.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:08 schreef deadprez het volgende:
blackings weet dat vast wel, nerdje dat ie is
Oh.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:11 schreef Blackings het volgende:
[..]
looooool.
en nee, ik heb geen verstand van OS X.
google.nlquote:Op woensdag 24 december 2014 17:05 schreef BlauweTijger het volgende:
Weet iemand dat hier?
Als ik in New York een iPhone 6 of MacBook koop, krijg ik dan hier problemen met software ofzo omdat hij 'Amerikaans' is??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |