Ik leef alleen daarvoor.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gourmetten met de hele familie terwijl de radio op vol volume ''All I want for Christmas is you'' draait vindt je niks?
Mijn halve familie komt er vandaan.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ben nog nooit in roosendaal geweest, kun je nagaan
Nee. Gourmetten duurt zo lang voor één hap voedsel en kerstmuziek is nog erger dan hardcore.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gourmetten met de hele familie terwijl de radio op vol volume ''All I want for Christmas is you'' draait vindt je niks?
ik heb dus geen idee of dit goed is of nietquote:Op woensdag 24 december 2014 17:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mijn halve familie komt er vandaan.
ik heb ook een hekel aan gourmetten maar morgen gaan we het toch echt doenquote:Op woensdag 24 december 2014 17:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee. Gourmetten duurt zo lang voor één hap voedsel en kerstmuziek is nog erger dan hardcore.
Mweh, het is vooral een heel saai stadje.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb dus geen idee of dit goed is of niet
Ik luister geen kerstliedjes over 't algemeenquote:Op woensdag 24 december 2014 17:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Assen, dus dan lijkt alles wel nicequote:Op woensdag 24 december 2014 17:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mweh, het is vooral een heel saai stadje.
hehehquote:Op woensdag 24 december 2014 17:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Assen, dus dan lijkt alles wel nice
nja, beter "gebakken aardappelen, vlees en groente"quote:Op woensdag 24 december 2014 17:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb ook een hekel aan gourmetten maar morgen gaan we het toch echt doen
kalkoenquote:Op woensdag 24 december 2014 17:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nja, beter "gebakken aardappelen, vlees en groente"...
we zijn morgen met z'n 8en. we hebben een best klein gourmetstelletje. dat wordt 2 happen per 5 minuten denkquote:Op woensdag 24 december 2014 17:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nja, beter "gebakken aardappelen, vlees en groente"...
Is er ieder jaar, vind het ook een beetje raar.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
GC / Wie gaan er dood in 2015?
Wat is dit trouwens voor zieke bedoeling dan?
Als je mazzel hebt.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we zijn morgen met z'n 8en. we hebben een best klein gourmetstelletje. dat wordt 2 happen per 5 minuten denk
quote:Op woensdag 24 december 2014 17:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we zijn morgen met z'n 8en. we hebben een best klein gourmetstelletje. dat wordt 2 happen per 5 minuten denk
Hé, dat rijmt.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is er ieder jaar, vind het ook een beetje raar.
Oh, nja ik ben er nog geen jaar dus geen ideequote:Op woensdag 24 december 2014 17:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is er ieder jaar, vind het ook een beetje raar.
Ben je geen kloon dan?quote:Op woensdag 24 december 2014 17:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oh, nja ik ben er nog geen jaar dus geen idee
Dat zie je niet vaak.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |