toedelsquote:Op woensdag 24 december 2014 17:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga jongens... zie er verdomme heerlijk uit vandaag. Ff happie eten met mijn chick en dan de traditionele kroeg in.
Adios!
Nee, maar laat de dozen daar, als de NL'se douane je snapt mag je invoerrechten betalen.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:05 schreef BlauweTijger het volgende:
Weet iemand dat hier?
Als ik in New York een iPhone 6 of MacBook koop, krijg ik dan hier problemen met software ofzo omdat hij 'Amerikaans' is??
veel plezier chefquote:Op woensdag 24 december 2014 17:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga jongens... zie er verdomme heerlijk uit vandaag. Ff happie eten met mijn chick en dan de traditionele kroeg in.
Adios!
iphone nogwel.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:13 schreef Der_Mann het volgende:
\
[..]
http://lmgtfy.com/?q=iphone+in+amerika+kopen
Zou hem dat wat uit maken? Als die maar money maakt tochquote:Op woensdag 24 december 2014 17:25 schreef hoink581 het volgende:
Kom ik bij de slijterij voor een cadeautje voor m'n schoonpa, komt er zo'n crackhoer achtige vrouw de winkel in en ziet dat haar drankje (cheape whiskey) niet verkocht wordt.
Dus zij naar de eigenaar: "ja, heb je die nog die naar vanille smaakt? Beetje romig enzo." Je ziet al een hint van wanhoop in de ogen van die man, wetende wat voor drinker het is: "Nee, die is helaas op."
"Is deze het niet dan?" vraagt die vrouw wijzend naar een andere fles. "Nee mvr. dat is een Malt." "Oh, das met minder alcohol dan?" De eigenaar waagt nog 1 poging: "Nee malt is met andere ingredienten gemaakt het is alleen maar met gerst." Vrouw onderbreekt hem: "Oh ik zie er toch 40% staan, dat is hetzelfde als die andere" "Ja, dat is hetzelfde percentage, 40%" "Doe die dan maar."
Het gezicht van die man verwrong in een soort grimas van wanhoop en telerstelling wetende dat z'n malt whisky zou worden opgeat als een halve liter Schultenbrau.
quote:Op woensdag 24 december 2014 17:25 schreef hoink581 het volgende:
Kom ik bij de slijterij voor een cadeautje voor m'n schoonpa, komt er zo'n crackhoer achtige vrouw de winkel in en ziet dat haar drankje (cheape whiskey) niet verkocht wordt.
Dus zij naar de eigenaar: "ja, heb je die nog die naar vanille smaakt? Beetje romig enzo." Je ziet al een hint van wanhoop in de ogen van die man, wetende wat voor drinker het is: "Nee, die is helaas op."
"Is deze het niet dan?" vraagt die vrouw wijzend naar een andere fles. "Nee mvr. dat is een Malt." "Oh, das met minder alcohol dan?" De eigenaar waagt nog 1 poging: "Nee malt is met andere ingredienten gemaakt het is alleen maar met gerst." Vrouw onderbreekt hem: "Oh ik zie er toch 40% staan, dat is hetzelfde als die andere" "Ja, dat is hetzelfde percentage, 40%" "Doe die dan maar."
Het gezicht van die man verwrong in een soort grimas van wanhoop en telerstelling wetende dat z'n malt whisky zou worden opgeat als een halve liter Schultenbrau.
Niet iedereen begint een winkel voor de moneyz, eend.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:26 schreef eend112 het volgende:
Zou hem dat wat uit maken? Als die maar money maakt toch
Weet ik niet, misschien had ik dat aan de verwaarloosde man moeten vragen die de eigenaar vroeg of hij toch echt zijn drankie niet in zakformaat had.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:27 schreef deadprez het volgende:
Waarom koopt dat mens niet gewoon huismerk wodka.
quote:Op woensdag 24 december 2014 17:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Weet ik niet, misschien had ik dat aan de verwaarloosde man moeten vragen die de eigenaar vroeg of hij toch echt zijn drankie niet in zakformaat had.
Dat vond de verkoper ook.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Sowieso moet je van Whisky genieten.
heb er niets meequote:Op woensdag 24 december 2014 17:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat is er mis met kerst, tootske
In Roosendaal wonen dan ook wel flink wat paupers. Ook wel veel rijkeluisvolk tho.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:33 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb wel drie alcoholisten gespot toen ik in de winkel op zoek ging naar een cadeau.
Een drukke winkelstraat in Roosendaal en je weet weer wat voor marginalen er ook in het mooie Brabant wonen.;(
Valt wel mee, de echt rijke wonen over de grens.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:34 schreef deadprez het volgende:
In Roosendaal wonen dan ook wel flink wat paupers. Ook wel veel rijkeluisvolk tho.
gourmetten met de hele familie terwijl de radio op vol volume ''All I want for Christmas is you'' draait vindt je niks?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |