SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!![]()
Ach zo letterlijk wordt het niet bedoelt, als die vrouwen er blij van worden dan is dat toch gewoon okquote:Op woensdag 24 december 2014 14:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En dan nog durven te beweren "ik ben een beetje exhibistionistisch". Laat dat beetje maar weg.
quote:
Nou... Ik vind het niet erg om te zien.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lijkt me lastig kijken naar zo'n blotevrouwenkanaal of hou jij juist van die vieze taboo fantasieën.
Ieder zo z'n eigen voorkeur. Maar het is een beetje sneu om speciaal daarvoor op een forum als dit te registeren. Alsof je het niet alleen voor je eigen seksuele plezier doet, maar meer als het zoeken van bevestiging en dat is uitermate sneu. Beetje zoals vrouwen in een relatie die dan aan Tinder doen.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:14 schreef vera166 het volgende:
Ach zo letterlijk wordt het niet bedoelt, als die vrouwen er blij van worden dan is dat toch gewoon ok
Hallo Frank_Drebin Det Lt Police Squad hoe gaat het ermee met Frank_Drebin Det Lt Police Squad?quote:Op woensdag 24 december 2014 14:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou... Ik vind het niet erg om te zien.
+50 trueness repquote:Op woensdag 24 december 2014 14:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ieder zo z'n eigen voorkeur. Maar het is een beetje sneu om speciaal daarvoor op een forum als dit te registeren. Alsof je het niet alleen voor je eigen seksuele plezier doet, maar meer als het zoeken van bevestiging en dat is uitermate sneu. Beetje zoals vrouwen in een relatie die dan aan Tinder doen.
ik zei al inb4puurlouter hé mi gadoquote:Op woensdag 24 december 2014 14:16 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Hallo Frank_Drebin Det Lt Police Squad hoe gaat het ermee met Frank_Drebin Det Lt Police Squad?
Prima.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:16 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Hallo Frank_Drebin Det Lt Police Squad hoe gaat het ermee met Frank_Drebin Det Lt Police Squad?
Ja ik vind de meeste vrouwen daar ook geen parels dus het is niet mijn smaak.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ieder zo z'n eigen voorkeur. Maar het is een beetje sneu om speciaal daarvoor op een forum als dit te registeren. Alsof je het niet alleen voor je eigen seksuele plezier doet, maar meer als het zoeken van bevestiging en dat is uitermate sneu. Beetje zoals vrouwen in een relatie die dan aan Tinder doen.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:17 schreef vera166 het volgende:
En dat is wel triest inderdaad, maar zo zijn er veel dingen triest die daarop betrekking hebben. Spierbundels die pics van hun torso op internet zetten 'want ik wil mijn progress bekijken!!!!' is dan net zo kansloos. Dat is niet voor hunzelf maar voor alle chicks die zouden willen glijden over hun 6pack
Wie zegt dat ze niet juist onzeker zijn?quote:Ik zie liever trotse vrouwen dan onzekere vrouwen die wel foto's van zichzelf zouden willen plaatsen maar niet durven. En vaak zijn ze in s&g wel trots, ekte onzekere mensen gaan dat niet posten denk ik
Je kan trots en onzeker tegelijk zijn.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:17 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja ik vind de meeste vrouwen daar ook geen parels dus het is niet mijn smaak.
En dat is wel triest inderdaad, maar zo zijn er veel dingen triest die daarop betrekking hebben. Spierbundels die pics van hun torso op internet zetten 'want ik wil mijn progress bekijken!!!!' is dan net zo kansloos. Dat is niet voor hunzelf maar voor alle chicks die zouden willen glijden over hun 6pack
Ik zie liever trotse vrouwen dan onzekere vrouwen die wel foto's van zichzelf zouden willen plaatsen maar niet durven. En vaak zijn ze in s&g wel trots, ekte onzekere mensen gaan dat niet posten denk ik
quote:Op woensdag 24 december 2014 14:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
[..]
Wie zegt dat ze niet juist onzeker zijn?
Ik weet ervanquote:Op woensdag 24 december 2014 14:20 schreef Blackings het volgende:
[..]
Je kan trots en onzeker tegelijk zijn.
Kun je alsjeblieft gewoon terug verdwijnen?quote:Op woensdag 24 december 2014 14:16 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Wie is puurlouter en wat is er zo erg aan hem? Heb hem hier nog nooit gezien eigenlijk.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:21 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Kun je alsjeblieft gewoon terug verdwijnen?
Dat is het net, als hij hier komt is het toch weer om te trollen of irritant te doen. Net zoals met DjeDje's gegevens etc.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wie is puurlouter en wat is er zo erg aan hem? Heb hem hier nog nooit gezien eigenlijk.
whut?quote:Op woensdag 24 december 2014 14:30 schreef terrastegel het volgende:
Net zoals met DjeDje's gegevens etc.
Heb je een linkje? Want dat is dus niet de bedoeling.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:30 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Dat is het net, als hij hier komt is het toch weer om te trollen of irritant te doen. Net zoals met DjeDje's gegevens etc.
quote:Op woensdag 24 december 2014 14:31 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Moet je enkele topics terug maar even kijken.
Zie dmquote:Op woensdag 24 december 2014 14:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb je een linkje? Want dat is dus niet de bedoeling.
Ben jij van het promotieteam?quote:Op woensdag 24 december 2014 14:34 schreef Willoow het volgende:
Vergeet niet Toto 4 tatjana te stemmen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 december 2014 14:34 schreef Willoow het volgende:
Vergeet niet Toto 4 tatjana te stemmen
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 24 december 2014 14:34 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ben jij van het promotieteam?
Heb je ook stickers?
lolquote:
Is Willoow vandaag mijn kloonquote:Op woensdag 24 december 2014 14:38 schreef Blackings het volgende:
die foto laat me denken dat toto naaktfoto's heeft ontvangen vaan Slaap_Zak (Willoow)
quote:Op woensdag 24 december 2014 14:38 schreef Blackings het volgende:
die foto laat me denken dat toto naaktfoto's heeft ontvangen vaan Slaap_Zak (Willoow)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Altijd al tochquote:Op woensdag 24 december 2014 14:39 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Is Willoow vandaag mijn kloon
ok
Kan je wond niet voor een mislukte vagina doorgaan?quote:Op woensdag 24 december 2014 14:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik wilde net sexy foto's van mezelf gaan posten
Jawelquote:Op woensdag 24 december 2014 14:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je wond niet voor een mislukte vagina doorgaan?
quote:Op woensdag 24 december 2014 14:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je wond niet voor een mislukte vagina doorgaan?
Post maarquote:Op woensdag 24 december 2014 14:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik wilde net sexy foto's van mezelf gaan posten
quote:
Sexyquote:
Eigenlijk zou je echt dat soort plaatjes in S&G moeten zettenquote:
Inb4 banquote:Op woensdag 24 december 2014 14:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je echt dat soort plaatjes in S&G moeten zetten
Wanneer is de volgende Thunderdome?quote:
google.nlquote:Op woensdag 24 december 2014 14:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wanneer is de volgende Thunderdome?
Het bestaat niet meer :$quote:
Daar is Mad Max jaren geleden al uit ontsnapt.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wanneer is de volgende Thunderdome?
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:11 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Slaap_Zak is een lul![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahahahaquote:Op woensdag 24 december 2014 15:11 schreef terrastegel het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
KLB / Allemaal de tyfus gewenst voor 2014quote:Op woensdag 24 december 2014 15:11 schreef terrastegel het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
van hetzelfdequote:Op woensdag 24 december 2014 15:13 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
KLB / Allemaal de tyfus gewenst voor 2014
Kruip jij nou om 12 uur achter je pc?quote:Op woensdag 24 december 2014 15:13 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
KLB / Allemaal de tyfus gewenst voor 2014
Bwehehehehequote:Op woensdag 24 december 2014 15:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kruip jij nou om 12 uur achter je pc?
Echt he, dan heb je echt geen levenquote:Op woensdag 24 december 2014 15:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kruip jij nou om 12 uur achter je pc?
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:18 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Echt he, dan heb je echt geen leven
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:18 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Echt he, dan heb je echt geen leven
O, jij hebt genoeg te doenquote:Op woensdag 24 december 2014 15:19 schreef Toto69 het volgende:
Denk dat ik volgende week voor de 1e post van 2015 op FOK! ga. Heb toch niks te doen
Kom lekker mee, ik ga nieuwjaar vieren met 1500 manquote:Op woensdag 24 december 2014 15:20 schreef Slaap_Zak het volgende:
kijken hoe wild jullie feesten als je een driejarige in huis hebt
Vind hij dat niet leuk al dat vuurwerk? Eerder naar bed en dan voor twaalven wakker maken?quote:Op woensdag 24 december 2014 15:20 schreef Slaap_Zak het volgende:
kijken hoe wild jullie feesten als je een driejarige in huis hebt
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:20 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Kom lekker mee, ik ga nieuwjaar vieren met 1500 man
Als ie slaapt slaapt ie, ik ga hem niet wakker maken voorlopig.... als ie ouder is misschien, maar nu niet hoorquote:Op woensdag 24 december 2014 15:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vind hij dat niet leuk al dat vuurwerk? Eerder naar bed en dan voor twaalven wakker maken?
Teuntjequote:Op woensdag 24 december 2014 15:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Als ie slaapt slaapt ie, ik ga hem niet wakker maken voorlopig.... als ie ouder is misschien, maar nu niet hoor
quote:
Ik sliep er vroeger ook zo doorheen.quote:
Als hij slaapt kan pa lekker en ongegeneerd dronken worden van de champagne.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Als ie slaapt slaapt ie, ik ga hem niet wakker maken voorlopig.... als ie ouder is misschien, maar nu niet hoor
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als hij slaapt kan pa lekker en ongegeneerd dronken worden van de champagne.
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als hij slaapt kan pa lekker en ongegeneerd dronken worden van de champagne.
Dus geen tijd voor FOK!quote:
Bleghquote:
puurquote:Op woensdag 24 december 2014 15:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Blegh
Enige tijd waarin ik dat spul kon waarderen was toen ik studeerde, altijd met jus om de angel uit de kater te drinken. Of gin and tonic.
Ik vind er weinig aan qua smaak. Maar goed, dronken word je er wel van jaquote:
Nee, ik laat je zitten idd.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als jij komt niet nee, maar dat doe je toch niet
Moet je goede wodka drinken Frank.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind er weinig aan qua smaak. Maar goed, dronken word je er wel van ja.
Juistquote:Op woensdag 24 december 2014 15:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind er weinig aan qua smaak. Maar goed, dronken word je er wel van ja.
Ik vind het altijd wel leuk om strontlazerus alle nieuwjaarbager na te lopen en te sluiten met 'gevatte' posts die de volgende dag met hoofdpijn toch niet zo gevat waren.quote:
Omdat ik toch weet dat jij weer vreemd zal gaan met DP. Anders was ik wel gekomen.quote:
Bluf,quote:Op woensdag 24 december 2014 15:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Omdat ik toch weet dat jij weer vreemd zal gaan met DP. Anders was ik wel gekomen.
Je weet dat er een behoorlijke kans is dat dadelijk gewoon slaapzak langskomt en dat je naast hoofdpijn ook met pijn in je reet opstaat, en die pijn komt niet door de operatie.quote:
ik hoop met nieuwjaar ook te scorenquote:Op woensdag 24 december 2014 15:32 schreef Slaap_Zak het volgende:
Kijk die Toto scoren man
Hosselkoning
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je weet dat er een behoorlijke kans is dat dadelijk gewoon slaapzak langskomt en dat je naast hoofdpijn ook met pijn in je reet opstaat, en die pijn komt niet door de operatie.
DP zit al op jouw te wachten. Ik zag hem net zitten.quote:
Is dat een gun?quote:Op woensdag 24 december 2014 15:34 schreef Willoow het volgende:
[..]
DP zit al op jouw te wachten. Ik zag hem net zitten.
[ afbeelding ]
Hij scoort alleen met jou, Slaapzakquote:Op woensdag 24 december 2014 15:32 schreef Slaap_Zak het volgende:
Kijk die Toto scoren man
Hosselkoning
Het is Slaap_Zak!quote:Op woensdag 24 december 2014 15:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hij scoort alleen met jou, Slaapzak
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat was nog best te zienquote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:32 schreef Slaap_Zak het volgende:
Kijk die Toto scoren man
Hosselkoning
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je weet dat er een behoorlijke kans is dat dadelijk gewoon slaapzak langskomt en dat je naast hoofdpijn ook met pijn in je reet opstaat, en die pijn komt niet door de operatie.
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:34 schreef Willoow het volgende:
[..]
DP zit al op jouw te wachten. Ik zag hem net zitten.
[ afbeelding ]
Alsof jij mij niet wiltquote:Op woensdag 24 december 2014 15:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ow wacht je bent een vrouwelijke user he...quote:
Als je veel ligt dan wordt je een paar cm langer. 's Ochtends ben je ook lange dan 's avondsquote:Op woensdag 24 december 2014 15:37 schreef Toto69 het volgende:
Ik weet trouwens niet wat ze met die operatie hebben gedaan hoor maar ik ben serieus gegroeid in de lengte
Ik lig amper nog, en het is nu toch echt al middagquote:Op woensdag 24 december 2014 15:38 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Als je veel ligt dan wordt je een paar cm langer. 's Ochtends ben je ook lange dan 's avonds
Ik snap hem niet.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:36 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]een 38 jarige als sidekick hebben
Iedereen wilt jou. Staat een hele wachtrijquote:
Jij mag vooraan staan.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik snap hem niet.
[..]
Iedereen wilt jou. Staat een hele wachtrij
Ah de meesten die wachtrij zijn wanhopig en hosselen elkaar wel tijdens het wachten op Totoquote:Op woensdag 24 december 2014 15:38 schreef Willoow het volgende:
Iedereen wilt jou. Staat een hele wachtrij
Hahaquote:Op woensdag 24 december 2014 15:37 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ow wacht je bent een vrouwelijke user he...
Mooie tekening, prima lijnen... ziet er goed uit schatje, post meer
Lengte van wat?quote:Op woensdag 24 december 2014 15:37 schreef Toto69 het volgende:
Ik weet trouwens niet wat ze met die operatie hebben gedaan hoor maar ik ben serieus gegroeid in de lengte
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:39 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ah de meesten die wachtrij zijn wanhopig en hosselen elkaar wel tijdens het wachten op Toto
Klopt.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:39 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ah de meesten die wachtrij zijn wanhopig en hosselen elkaar wel tijdens het wachten op Toto
Het lijkt me wel heerlijk als je zo met jezelf kunt communiceren hoor.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:41 schreef Slaap_Zak het volgende:
Oh fuck ik denk steeds in S&G te zitten
Teken mijquote:Op woensdag 24 december 2014 15:40 schreef terrastegel het volgende:
Ik heb zin om paints te maken![]()
Iemand suggesties ?
En hij was al zo groot.quote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het lijkt me wel heerlijk als je zo met jezelf kunt communiceren hoor.
Zie je Slaapzak, ik kan wel tekenen.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Teken mij
Heeft Willoow ook gedaan
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:43 schreef terrastegel het volgende:
Komt in orde Slaap_Zak
En toto ik ga jou painten
Teken mij ook dan maarquote:Op woensdag 24 december 2014 15:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zie je Slaapzak, ik kan wel tekenen.
Okequote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:43 schreef Toto69 het volgende:
teken maar dat ze mij met een strap-on neemt
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:44 schreef terrastegel het volgende:
Ik had al een ideetje voor toto en willow te tekenen, alleen weet ik niet waar ik slaapzak kan neerplempen.
Niet van slaapzak hoor, maar verder heb ik toch wel wat kloonvermoedens.quote:
Hey, Argo!quote:Op woensdag 24 december 2014 15:43 schreef Toto69 het volgende:
teken maar dat ze mij met een strap-on neemt
Meh, dan zou haar whatsapp/facebook ook allemaal nep moeten zijn.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet van slaapzak hoor, maar verder heb ik toch wel wat kloonvermoedens.
Ah. Die onzin heb ik allemaal niet. Dan zal het wel.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Meh, dan zou haar whatsapp/facebook ook allemaal nep moeten zijn.
Ja, ik ben Frank_Drebin.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet van slaapzak hoor, maar verder heb ik toch wel wat kloonvermoedens.
Ik wacht nog op een voice message. Dan weet ik het zeker.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah. Die onzin heb ik allemaal niet. Dan zal het wel.
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:44 schreef terrastegel het volgende:
Ik had al een ideetje voor toto en willow te tekenen, alleen weet ik niet waar ik slaapzak kan neerplempen.
"Mam zeg eens even hoi tegen de telefoon"quote:Op woensdag 24 december 2014 15:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een voice message. Dan weet ik het zeker.
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:47 schreef Blackings het volgende:
[..]
"Mam zeg eens even hoi tegen de telefoon"
Kliekjesquote:Op woensdag 24 december 2014 15:47 schreef terrastegel het volgende:
Btw naast DjeDje en ik zitten er ook Fylax en Chevycaprice bij
Wauw! Picasso!quote:Op woensdag 24 december 2014 15:48 schreef terrastegel het volgende:
Eerste streep van de paint is getekend
Wat een gezellig clubje.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:47 schreef terrastegel het volgende:
Btw naast DjeDje en ik zitten er ook Fylax en Chevycaprice bij
Lijkt me gezelliger dan dat andere clubje waar telkens gelazer mee is.quote:
lolquote:
Ach joh. Je had eerst mijn afbeeldingen door image search gehaald omdat je me niet geloofdequote:Op woensdag 24 december 2014 15:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een voice message. Dan weet ik het zeker.
Wat een eerquote:
Dat was een grapquote:Op woensdag 24 december 2014 15:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ach joh. Je had eerst mijn afbeeldingen door image search gehaald omdat je me niet geloofde
Deze SC -> CRE na de verkiezingen GRGR.quote:
Welk andere clubje?quote:Op woensdag 24 december 2014 15:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Lijkt me gezelliger dan dat andere clubje waar telkens gelazer mee is.
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:53 schreef Blackings het volgende:
[..]
Deze SC -> CRE na de verkiezingen GRGR.
Nee, we geloofden elkaar nietquote:Op woensdag 24 december 2014 15:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat was een grap
kom voice messagen dan :$
en jij geloofde eerst ook niet dat ik die jongen was
Een prachtig, nog pril dat wel, liefdesverhaal. Zou zomaar in GTST kunnen komen.quote:
Nou nou nou, is het al meteen liefdequote:Op woensdag 24 december 2014 15:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een prachtig, nog pril dat wel, liefdesverhaal. Zou zomaar in GTST kunnen komen.
We hebben al onze eigen gtst soapquote:Op woensdag 24 december 2014 15:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een prachtig, nog pril dat wel, liefdesverhaal. Zou zomaar in GTST kunnen komen.
Preciesquote:Op woensdag 24 december 2014 15:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik ben ook zoooooo knap dat het ongeloofwaardig is...![]()
Nog heel pril.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou nou nou, is het al meteen liefde
zelfbewustheid is een knappere eigenschap dan een mooie kaaklijnquote:
Van mij niet.quote:
zoooooooo snap je chef, ik vond dit eerst lauw omdat het open was, maar nu begint het bietje kliekjesfestijn te wordenquote:Op woensdag 24 december 2014 15:56 schreef voederbietel het volgende:
Wanneer is de circlejerk meet eigenlijk?
a... prilquote:
Wow. Diep.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:56 schreef Blackings het volgende:
[..]
zelfbewustheid is een knappere eigenschap dan een mooie kaaklijn
quote:
geen aandacht gekregen ofzo?quote:
Tijd om underground te gaan.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:57 schreef Blackings het volgende:
[..]
zoooooooo snap je chef, ik vond dit eerst lauw omdat het open was, maar nu begint het bietje kliekjesfestijn te worden
Het valt me op dat bij veel de lol er altijd af is zodra iets mag. Zo lang het eigenlijk niet mag is het leuk.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:57 schreef Blackings het volgende:
[..]
zoooooooo snap je chef, ik vond dit eerst lauw omdat het open was, maar nu begint het bietje kliekjesfestijn te worden
De CRE SC mocht en was fantastisch anders.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het valt me op dat bij veel de lol er altijd af is zodra iets mag. Zo lang het eigenlijk niet mag is het leuk.
CRE SC?quote:Op woensdag 24 december 2014 16:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De CRE SC mocht en was fantastisch anders.
Da's ook niet zo moeilijk, zo'n klein meisjequote:Op woensdag 24 december 2014 16:01 schreef terrastegel het volgende:
Verdomme, die paint duurt lang, Willoow is al getekend
Ik kan me het even niet voor de geest halen nee.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben je dat alweer vergeten?
Ik heb gewoon een gemiddelde lengte andersquote:Op woensdag 24 december 2014 16:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Da's ook niet zo moeilijk, zo'n klein meisje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef deadprez het volgende:
KLB, waar onzekere mensen andere onzekere mensen kapot proberen te maken.
Je komt tot m'n euh... schouderquote:Op woensdag 24 december 2014 16:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een gemiddelde lengte anders
quote:Op woensdag 24 december 2014 16:03 schreef Blackings het volgende:
deadprez speedpaint:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
CRE / SC Knutselen en Creativiteit] Lekker knutselenquote:Op woensdag 24 december 2014 16:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik kan me het even niet voor de geest halen nee.
Daar heb ik nooit in gepost.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
CRE / SC Knutselen en Creativiteit] Lekker knutselen
quote:Op woensdag 24 december 2014 16:03 schreef Blackings het volgende:
deadprez speedpaint:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
Ik heb een wacom tekentablet ja, maar ben met de muis net zo snel, ik gebruik de tekentab namelijk nooit :$quote:Op woensdag 24 december 2014 16:04 schreef terrastegel het volgende:
Hebben jullie allemaal zo'n teken pad ofzo? kan me haast niet voorstellen dat die speedpaints met muis getekend zijn
Heb er wel een, maar teken met muis.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:04 schreef terrastegel het volgende:
Hebben jullie allemaal zo'n teken pad ofzo? kan me haast niet voorstellen dat die speedpaints met muis getekend zijn
Was toen geen SC en toen zijn we daar een tijdje heen gegaan. Vervolgens werd 'ie geschopt naar ONZ, VBL, POL, KLB, weer POL, weer CRE, FB en uiteindelijk kwam het slotjequote:Op woensdag 24 december 2014 16:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit in gepost.
En CRE.... Komen daar normaal niet alleen oude vrijsters?
Totoot!quote:
Jij bent gewoon lang.quote:
Moet je niet doen teken met de tab man, je moet gewend raken dan gaan je skills omhoogquote:Op woensdag 24 december 2014 16:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb er wel een, maar teken met muis.
quote:
Nee.quote:
Deze was niet gekicked hoor.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Was toen geen SC en toen zijn we daar een tijdje heen gegaan. Vervolgens werd 'ie geschopt naar ONZ, VBL, POL, KLB, weer POL, weer CRE, FB en uiteindelijk kwam het slotje.
Nee, konden een paar topics onder de radar blijven.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Deze was niet gekicked hoor.
Ik heb niet eens een tekentablet, alles met de muis, ook dat went wel.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:06 schreef Blackings het volgende:
[..]
Moet je niet doen teken met de tab man, je moet gewend raken dan gaan je skills omhoog
Ah, stelletje doerakken.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, konden een paar topics onder de radar blijven.
Ik vergeet nooit iets.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wellicht had je toch gelijk met je stelling.
quote:
Tja ik zit er toch, kan meteen kerst vieren bij mn oudjes.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ow, matig. Nog steeds bij je oudjes dus? Ach, tis toch kerstavond zo meteen.
Goed tochquote:Op woensdag 24 december 2014 16:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tja ik zit er toch, kan meteen kerst vieren bij mn oudjes.
Nicequote:
Jij ook fijne kerst.quote:
quote:
Die ballon was ook mooi.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:09 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Beter dan die ballon, dat moet ik je nageven
Ben benieuwd.quote:
teken mijquote:
Spannendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |