quote:Op woensdag 24 december 2014 15:44 schreef terrastegel het volgende:
Ik had al een ideetje voor toto en willow te tekenen, alleen weet ik niet waar ik slaapzak kan neerplempen.
Niet van slaapzak hoor, maar verder heb ik toch wel wat kloonvermoedens.quote:
Hey, Argo!quote:Op woensdag 24 december 2014 15:43 schreef Toto69 het volgende:
teken maar dat ze mij met een strap-on neemt
Meh, dan zou haar whatsapp/facebook ook allemaal nep moeten zijn.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet van slaapzak hoor, maar verder heb ik toch wel wat kloonvermoedens.
Ah. Die onzin heb ik allemaal niet. Dan zal het wel.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Meh, dan zou haar whatsapp/facebook ook allemaal nep moeten zijn.
Ja, ik ben Frank_Drebin.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet van slaapzak hoor, maar verder heb ik toch wel wat kloonvermoedens.
Ik wacht nog op een voice message. Dan weet ik het zeker.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah. Die onzin heb ik allemaal niet. Dan zal het wel.
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:44 schreef terrastegel het volgende:
Ik had al een ideetje voor toto en willow te tekenen, alleen weet ik niet waar ik slaapzak kan neerplempen.
"Mam zeg eens even hoi tegen de telefoon"quote:Op woensdag 24 december 2014 15:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een voice message. Dan weet ik het zeker.
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:47 schreef Blackings het volgende:
[..]
"Mam zeg eens even hoi tegen de telefoon"
Kliekjesquote:Op woensdag 24 december 2014 15:47 schreef terrastegel het volgende:
Btw naast DjeDje en ik zitten er ook Fylax en Chevycaprice bij
Wauw! Picasso!quote:Op woensdag 24 december 2014 15:48 schreef terrastegel het volgende:
Eerste streep van de paint is getekend
Wat een gezellig clubje.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:47 schreef terrastegel het volgende:
Btw naast DjeDje en ik zitten er ook Fylax en Chevycaprice bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |