Daar heb ik nooit in gepost.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
CRE / SC Knutselen en Creativiteit] Lekker knutselen
quote:Op woensdag 24 december 2014 16:03 schreef Blackings het volgende:
deadprez speedpaint:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
Ik heb een wacom tekentablet ja, maar ben met de muis net zo snel, ik gebruik de tekentab namelijk nooit :$quote:Op woensdag 24 december 2014 16:04 schreef terrastegel het volgende:
Hebben jullie allemaal zo'n teken pad ofzo? kan me haast niet voorstellen dat die speedpaints met muis getekend zijn
Heb er wel een, maar teken met muis.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:04 schreef terrastegel het volgende:
Hebben jullie allemaal zo'n teken pad ofzo? kan me haast niet voorstellen dat die speedpaints met muis getekend zijn
Was toen geen SC en toen zijn we daar een tijdje heen gegaan. Vervolgens werd 'ie geschopt naar ONZ, VBL, POL, KLB, weer POL, weer CRE, FB en uiteindelijk kwam het slotjequote:Op woensdag 24 december 2014 16:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit in gepost.
En CRE.... Komen daar normaal niet alleen oude vrijsters?
Totoot!quote:
Jij bent gewoon lang.quote:
Moet je niet doen teken met de tab man, je moet gewend raken dan gaan je skills omhoogquote:Op woensdag 24 december 2014 16:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb er wel een, maar teken met muis.
quote:
Nee.quote:
Deze was niet gekicked hoor.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Was toen geen SC en toen zijn we daar een tijdje heen gegaan. Vervolgens werd 'ie geschopt naar ONZ, VBL, POL, KLB, weer POL, weer CRE, FB en uiteindelijk kwam het slotje.
Nee, konden een paar topics onder de radar blijven.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Deze was niet gekicked hoor.
Ik heb niet eens een tekentablet, alles met de muis, ook dat went wel.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:06 schreef Blackings het volgende:
[..]
Moet je niet doen teken met de tab man, je moet gewend raken dan gaan je skills omhoog
Ah, stelletje doerakken.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, konden een paar topics onder de radar blijven.
Ik vergeet nooit iets.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wellicht had je toch gelijk met je stelling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |