Nog heel pril.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou nou nou, is het al meteen liefde

zelfbewustheid is een knappere eigenschap dan een mooie kaaklijnquote:

Van mij niet.quote:

zoooooooo snap je chef, ik vond dit eerst lauw omdat het open was, maar nu begint het bietje kliekjesfestijn te wordenquote:Op woensdag 24 december 2014 15:56 schreef voederbietel het volgende:
Wanneer is de circlejerk meet eigenlijk?

a... prilquote:
Wow. Diep.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:56 schreef Blackings het volgende:
[..]
zelfbewustheid is een knappere eigenschap dan een mooie kaaklijn
quote:

geen aandacht gekregen ofzo?quote:

Tijd om underground te gaan.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:57 schreef Blackings het volgende:
[..]
zoooooooo snap je chef, ik vond dit eerst lauw omdat het open was, maar nu begint het bietje kliekjesfestijn te worden

Het valt me op dat bij veel de lol er altijd af is zodra iets mag. Zo lang het eigenlijk niet mag is het leuk.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:57 schreef Blackings het volgende:
[..]
zoooooooo snap je chef, ik vond dit eerst lauw omdat het open was, maar nu begint het bietje kliekjesfestijn te worden

De CRE SC mocht en was fantastisch anders.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het valt me op dat bij veel de lol er altijd af is zodra iets mag. Zo lang het eigenlijk niet mag is het leuk.

CRE SC?quote:Op woensdag 24 december 2014 16:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De CRE SC mocht en was fantastisch anders.

Da's ook niet zo moeilijk, zo'n klein meisjequote:Op woensdag 24 december 2014 16:01 schreef terrastegel het volgende:
Verdomme, die paint duurt lang, Willoow is al getekend

Ik kan me het even niet voor de geest halen nee.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben je dat alweer vergeten?

Ik heb gewoon een gemiddelde lengte andersquote:Op woensdag 24 december 2014 16:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Da's ook niet zo moeilijk, zo'n klein meisje

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef deadprez het volgende:
KLB, waar onzekere mensen andere onzekere mensen kapot proberen te maken.

Je komt tot m'n euh... schouderquote:Op woensdag 24 december 2014 16:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een gemiddelde lengte anders

quote:Op woensdag 24 december 2014 16:03 schreef Blackings het volgende:
deadprez speedpaint:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

CRE / SC Knutselen en Creativiteit] Lekker knutselenquote:Op woensdag 24 december 2014 16:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik kan me het even niet voor de geest halen nee.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |