Ik hoop dat je je de tyfus in rukt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:06 schreef Slaap_Zak het volgende:
Haywood in mijn topic, dat wordt mijn eerste ruksessie van 2014
hij komt niet eens omhoog... zal wel aan jou liggen, heb ik anders namelijk nooit... sloeriequote:Op woensdag 1 januari 2014 00:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je de tyfus in rukt.
2014 voldoet nu al aan alle verwachtingenquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:08 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
hij komt niet eens omhoog... zal wel aan jou liggen, heb ik anders namelijk nooit... sloerie
Ik kan jou niet aanquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:10 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
2014 voldoet nu al aan alle verwachtingen
Voor de nabestaanden dan, ja, saplulquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:16 schreef SaucyCock het volgende:
Ik wens je een spoedige dood en een gelukkig nieuw jaar.
De eerste banwaardige opmerking van 2014 is gevallen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:16 schreef SaucyCock het volgende:
Kapot gaan is in 2013 nog niet gelukt, laten we het in 2014 nog eens proberen.
Ik wens je een spoedige dood en een gelukkig nieuw jaar.
Jij ookquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:38 schreef Federer-fan het volgende:
TS en alle anderen die hier posten: de beste wensen voor 2014!
Dank je wel.quote:
Die Jan maakt toch wat mee zeg.quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dank je wel.
Ik heb een zelfgemaakte grap voor jullie:
Jan zit in groep 8 en hij moet een spreekbeurt houden. Zijn onderwerp is de bekende muziekgroep The Beatles. Dus hij begint en het komt er eigenlijk op neer dat hij gewoon een stuk voorleest van de Wikipediapagina over The Beatles.
Na afloop zegt de docent: "Dit was drama kerel."
Zegt Jan: "Ja, klopt, ik wilde eigenlijk een Beatles medley zingen maar Lee was ziek."
Ik snap hem helemaal tot dat stuk met die Lee die ziek was.quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dank je wel.
Ik heb een zelfgemaakte grap voor jullie:
Jan zit in groep 8 en hij moet een spreekbeurt houden. Zijn onderwerp is de bekende muziekgroep The Beatles. Dus hij begint en het komt er eigenlijk op neer dat hij gewoon een stuk voorleest van de Wikipediapagina over The Beatles.
Na afloop zegt de docent: "Dit was drama kerel."
Zegt Jan: "Ja, klopt, ik wilde eigenlijk een Beatles medley zingen maar Lee was ziek."
Jij ook alle enge ziektes die ik maar kan opnoemenquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:00 schreef Slaap_Zak het volgende:
Dat jullie allemaal kapot mogen gaan in 2014... tuig
Hij wilde een Beatles medley zingen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:50 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ik snap hem helemaal tot dat stuk met die Lee die ziek was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |