Vind hij dat niet leuk al dat vuurwerk? Eerder naar bed en dan voor twaalven wakker maken?quote:Op woensdag 24 december 2014 15:20 schreef Slaap_Zak het volgende:
kijken hoe wild jullie feesten als je een driejarige in huis hebt
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:20 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Kom lekker mee, ik ga nieuwjaar vieren met 1500 man
Als ie slaapt slaapt ie, ik ga hem niet wakker maken voorlopig.... als ie ouder is misschien, maar nu niet hoorquote:Op woensdag 24 december 2014 15:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vind hij dat niet leuk al dat vuurwerk? Eerder naar bed en dan voor twaalven wakker maken?
Teuntjequote:Op woensdag 24 december 2014 15:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Als ie slaapt slaapt ie, ik ga hem niet wakker maken voorlopig.... als ie ouder is misschien, maar nu niet hoor
quote:
Ik sliep er vroeger ook zo doorheen.quote:
Als hij slaapt kan pa lekker en ongegeneerd dronken worden van de champagne.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Als ie slaapt slaapt ie, ik ga hem niet wakker maken voorlopig.... als ie ouder is misschien, maar nu niet hoor
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als hij slaapt kan pa lekker en ongegeneerd dronken worden van de champagne.
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als hij slaapt kan pa lekker en ongegeneerd dronken worden van de champagne.
Dus geen tijd voor FOK!quote:
Bleghquote:
puurquote:Op woensdag 24 december 2014 15:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Blegh
Enige tijd waarin ik dat spul kon waarderen was toen ik studeerde, altijd met jus om de angel uit de kater te drinken. Of gin and tonic.
Ik vind er weinig aan qua smaak. Maar goed, dronken word je er wel van jaquote:
Nee, ik laat je zitten idd.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als jij komt niet nee, maar dat doe je toch niet
Moet je goede wodka drinken Frank.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind er weinig aan qua smaak. Maar goed, dronken word je er wel van ja.
Juistquote:Op woensdag 24 december 2014 15:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind er weinig aan qua smaak. Maar goed, dronken word je er wel van ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |