Ik vind het altijd wel leuk om strontlazerus alle nieuwjaarbager na te lopen en te sluiten met 'gevatte' posts die de volgende dag met hoofdpijn toch niet zo gevat waren.quote:
Omdat ik toch weet dat jij weer vreemd zal gaan met DP. Anders was ik wel gekomen.quote:
Bluf,quote:Op woensdag 24 december 2014 15:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Omdat ik toch weet dat jij weer vreemd zal gaan met DP. Anders was ik wel gekomen.
Je weet dat er een behoorlijke kans is dat dadelijk gewoon slaapzak langskomt en dat je naast hoofdpijn ook met pijn in je reet opstaat, en die pijn komt niet door de operatie.quote:
ik hoop met nieuwjaar ook te scorenquote:Op woensdag 24 december 2014 15:32 schreef Slaap_Zak het volgende:
Kijk die Toto scoren man
Hosselkoning
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je weet dat er een behoorlijke kans is dat dadelijk gewoon slaapzak langskomt en dat je naast hoofdpijn ook met pijn in je reet opstaat, en die pijn komt niet door de operatie.
DP zit al op jouw te wachten. Ik zag hem net zitten.quote:
Is dat een gun?quote:Op woensdag 24 december 2014 15:34 schreef Willoow het volgende:
[..]
DP zit al op jouw te wachten. Ik zag hem net zitten.
[ afbeelding ]
Hij scoort alleen met jou, Slaapzakquote:Op woensdag 24 december 2014 15:32 schreef Slaap_Zak het volgende:
Kijk die Toto scoren man
Hosselkoning
Het is Slaap_Zak!quote:Op woensdag 24 december 2014 15:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hij scoort alleen met jou, Slaapzak
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat was nog best te zienquote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:32 schreef Slaap_Zak het volgende:
Kijk die Toto scoren man
Hosselkoning
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je weet dat er een behoorlijke kans is dat dadelijk gewoon slaapzak langskomt en dat je naast hoofdpijn ook met pijn in je reet opstaat, en die pijn komt niet door de operatie.
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:34 schreef Willoow het volgende:
[..]
DP zit al op jouw te wachten. Ik zag hem net zitten.
[ afbeelding ]
Alsof jij mij niet wiltquote:Op woensdag 24 december 2014 15:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ow wacht je bent een vrouwelijke user he...quote:
Als je veel ligt dan wordt je een paar cm langer. 's Ochtends ben je ook lange dan 's avondsquote:Op woensdag 24 december 2014 15:37 schreef Toto69 het volgende:
Ik weet trouwens niet wat ze met die operatie hebben gedaan hoor maar ik ben serieus gegroeid in de lengte
Ik lig amper nog, en het is nu toch echt al middagquote:Op woensdag 24 december 2014 15:38 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Als je veel ligt dan wordt je een paar cm langer. 's Ochtends ben je ook lange dan 's avonds
Ik snap hem niet.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:36 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]een 38 jarige als sidekick hebben
Iedereen wilt jou. Staat een hele wachtrijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |