Ik leef alleen daarvoor.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gourmetten met de hele familie terwijl de radio op vol volume ''All I want for Christmas is you'' draait vindt je niks?
Mijn halve familie komt er vandaan.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ben nog nooit in roosendaal geweest, kun je nagaan
Nee. Gourmetten duurt zo lang voor één hap voedsel en kerstmuziek is nog erger dan hardcore.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gourmetten met de hele familie terwijl de radio op vol volume ''All I want for Christmas is you'' draait vindt je niks?
ik heb dus geen idee of dit goed is of nietquote:Op woensdag 24 december 2014 17:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mijn halve familie komt er vandaan.
ik heb ook een hekel aan gourmetten maar morgen gaan we het toch echt doenquote:Op woensdag 24 december 2014 17:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee. Gourmetten duurt zo lang voor één hap voedsel en kerstmuziek is nog erger dan hardcore.
Mweh, het is vooral een heel saai stadje.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb dus geen idee of dit goed is of niet
Ik luister geen kerstliedjes over 't algemeenquote:Op woensdag 24 december 2014 17:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Assen, dus dan lijkt alles wel nicequote:Op woensdag 24 december 2014 17:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mweh, het is vooral een heel saai stadje.
hehehquote:Op woensdag 24 december 2014 17:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Assen, dus dan lijkt alles wel nice
nja, beter "gebakken aardappelen, vlees en groente"quote:Op woensdag 24 december 2014 17:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb ook een hekel aan gourmetten maar morgen gaan we het toch echt doen
kalkoenquote:Op woensdag 24 december 2014 17:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nja, beter "gebakken aardappelen, vlees en groente"...
we zijn morgen met z'n 8en. we hebben een best klein gourmetstelletje. dat wordt 2 happen per 5 minuten denkquote:Op woensdag 24 december 2014 17:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nja, beter "gebakken aardappelen, vlees en groente"...
Is er ieder jaar, vind het ook een beetje raar.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
GC / Wie gaan er dood in 2015?
Wat is dit trouwens voor zieke bedoeling dan?
Als je mazzel hebt.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we zijn morgen met z'n 8en. we hebben een best klein gourmetstelletje. dat wordt 2 happen per 5 minuten denk
quote:Op woensdag 24 december 2014 17:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we zijn morgen met z'n 8en. we hebben een best klein gourmetstelletje. dat wordt 2 happen per 5 minuten denk
Hé, dat rijmt.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is er ieder jaar, vind het ook een beetje raar.
Oh, nja ik ben er nog geen jaar dus geen ideequote:Op woensdag 24 december 2014 17:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is er ieder jaar, vind het ook een beetje raar.
Ben je geen kloon dan?quote:Op woensdag 24 december 2014 17:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oh, nja ik ben er nog geen jaar dus geen idee
Dat zie je niet vaak.quote:
quote:
bedankt jongens nu krijg ik er nog meer zin in.quote:
Ah dat is wel nice inderdaadquote:Op woensdag 24 december 2014 17:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
bedankt jongens nu krijg ik er nog meer zin in.
wel kerstontbijt met croissantjes en veul andere ovengebakken broodjes
Het enige goede aan kerst an sichquote:Op woensdag 24 december 2014 17:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
bedankt jongens nu krijg ik er nog meer zin in.
wel kerstontbijt met croissantjes en veul andere ovengebakken broodjes
dankje, i guessquote:Op woensdag 24 december 2014 17:49 schreef Blackings het volgende:
KLB Beste nieuwe user 2014: hetzalallemaalwel
quote:Op woensdag 24 december 2014 17:49 schreef Blackings het volgende:
En ik wil in die dodenlijst 2015 netsplitter zetten maar ik ben bang voor een ban
Och poppie tochquote:Op woensdag 24 december 2014 17:49 schreef DjeDje het volgende:
Dit jaar heb ik ook niks met kerst. Het kerstgevoel was er, maar nu nergens te vinden.
Zal yvonne er om kunnen lachen als je haar erin zet?quote:Op woensdag 24 december 2014 17:49 schreef Blackings het volgende:
En ik wil in die dodenlijst 2015 netsplitter zetten maar ik ben bang voor een ban
quote:Op woensdag 24 december 2014 17:49 schreef Blackings het volgende:
Ahjoh, yolo.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:49 schreef Blackings het volgende:
Je bent zelf een leuk kerstliedje.quote:
ahwquote:Op woensdag 24 december 2014 17:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je bent zelf een leuk kerstliedje.
vind 't niksquote:
Is omdat je een mongool bent.quote:
Niksquote:
Samen en ben er Zeer emotioneel overquote:
ik lag eerst altijd voorover in m'n bed altijd rug en nek klachtenquote:Op woensdag 24 december 2014 18:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
achterover liggend in bed in m'n onderbroek netflix kijken
sorryquote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 18:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vergeven, niet vergeten
jij ookquote:
ik ook, tijd om hier mee te beginnen:quote:
grgr iedereenquote:Op woensdag 24 december 2014 18:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
achterover liggend in bed in m'n onderbroek netflix kijken
grgrquote:Op woensdag 24 december 2014 19:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ook, tijd om hier mee te beginnen:
[..]
grgr iedereen
ewaaquote:
Wat een huilliequote:FOK.nl / Nieuws / Britse politicus woest over parodie in game / FOK!frontpage
Nigel Farage, de leider van de UK Independence Party (UKIP) is woest op een stel scholieren uit Canterbury. De bengels hebben namelijk een spelletje voor de smartphone gemaakt waarin de leider belachelijk wordt gemaakt.
In de game genaamd UKIK speel je met Nicholas Fromage, een politicus die de Britse economie moet redden door immigranten zo ver mogelijk van de white cliffs of Dover af moet schoppen. Elke keer als je er niet in slaagt de immigranten ver genoeg te schoppen daalt de Britse economie met een aantal punten.
Farage is niet blij met de manier waarop hijzelf en zijn partij voor schut worden gezet, en noemt de game 'belachelijk en zielig' en zegt dat de scholieren 'een aantal grenzen hebben overschreden'. Onder andere het gebruik van het woord racisme vond hij erg kwetsend. De directeur van de school, Phil Karnavas, verdedigt echter het werk van de jongens. 'Meneer Farage wil graag dat jongeren aan politieke discussies meedoen, maar heeft vervolgens kritiek wanneer jongeren ook daadwerkelijk hun stem laten horen. Het is dan ook ironisch, zeker met de controversiële uitspraken van de leden van UKIP in het achterhoofd, dat de leider nu deze jongeren beschuldigt dat ze grenzen hebben overschreden. UKIP leent zichzelf perfect voor satire en de app is een typisch geval van traditionele Britse humor.'
Voor degenen die interesse hebben in de game, hij is gratis te downloaden vanuit Google Play.
Houdt veel van indiegames en RPGs, en mag verder ook graag denken dat hij een briljant strateeg is in Civilization. Ondanks geruchten heeft hij geen geheim altaar voor Blizzard op zijn kamer.
Bron: frontpage.fok.nl
Nee.quote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 19:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bazenscholieren
Direct downloaden
Haha weet je nog die bush gamequote:
Uh nee, zegt me niks?quote:Op woensdag 24 december 2014 19:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Haha weet je nog die bush game
Dat hij naar beneden viel en tegen allemaal ballen aan knaldequote:
hm nee, zegt me nog steeds niksquote:Op woensdag 24 december 2014 19:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat hij naar beneden viel en tegen allemaal ballen aan knalde
quote:Op woensdag 24 december 2014 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Weet je eigenlijk wel dat ik hartstikke boos op je ben, Mapima-kadetje?
Oké opa.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zo, heren... weer hersenloze computerspellen aan het spelen?
Lees toch eens een spannend verhalenboek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |