Debiel volk indd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben blij dat ik niet in Rusland {insert ander oostblokland] zit.
Hoeist met je auto btw ?quote:
Ja nee oke, ben ik toch niet de enige die het niet snaptquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:57 schreef nailpolishjunkie het volgende:
[..]
Dit zou een helden reactie zijn geweest als de persoon in kwestie het op grammaticaal vlak correct had geschreven.
Of is het voor sommige mensen niet duidelijk dat er achter 'hij' en 'zij' een 't' komt? Dus: hij WILT
quote:Op woensdag 24 december 2014 08:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nee oke, ben ik toch niet de enige die het niet snapt
dit is toch werkelijk waar huilen met de muts opquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:57 schreef nailpolishjunkie het volgende:
[..]
Dit zou een helden reactie zijn geweest als de persoon in kwestie het op grammaticaal vlak correct had geschreven.
Of is het voor sommige mensen niet duidelijk dat er achter 'hij' en 'zij' een 't' komt? Dus: hij WILT
Ik was eerst. Zie reactie #24.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:37 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dit is toch werkelijk waar huilen met de muts op
damnquote:
wulpse hoerquote:
Zou mijn lul door Aziatische wespennesten heen trekken en in mijn eigen kussensloop schijten om over haar gezichtje te mogen spuiten.quote:
mijn oren, wat doe jequote:Op woensdag 24 december 2014 13:14 schreef BlauweTijger het volgende:
Weer eens wat anders maar wel goed
ohjawelquote:
Dat is voor jou een vraag, voor mij een weetquote:Op woensdag 24 december 2014 12:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heet ie ook al aan jouw baklava gezeten?
quote:Op woensdag 24 december 2014 16:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Sta je anderhalf uur in de Douglas luchtjes op te snuiven omdat je een giftcard heb gekregen van werk.
Is die van ICI Paris.![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 december 2014 16:27 schreef ntm het volgende:
Vanavond lekker zwijmelen bij All You Need Is Love kerstspecial hihi
quote:Op woensdag 24 december 2014 16:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Sta je anderhalf uur in de Douglas luchtjes op te snuiven omdat je een giftcard heb gekregen van werk.
Is die van ICI Paris.![]()
![]()
Haha ja heb hem alsnogquote:Op woensdag 24 december 2014 16:35 schreef remi1986 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
naja hebben ze dezelfde geurtjes neem ik aan?
1e hit op google afbeeldingen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker
En altijd het laatste woord.
quote:Op woensdag 24 december 2014 16:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
1e hit op google afbeeldingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker![]()
quote:Op woensdag 24 december 2014 16:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
1e hit op google afbeeldingen.Kikker met rokerslongen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker![]()
Super interessant, bedankt voor het delen, ik ga nu een boze reply schrijven.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:51 schreef Homijn het volgende:
Hij had nog zo beloofd om geen topics meer te maken:
KLB / Laatste topic
Maar helaas: WGR / Naar de kerk
quote:Op woensdag 24 december 2014 18:51 schreef Homijn het volgende:
Hij had nog zo beloofd om geen topics meer te maken:
KLB / Laatste topic
Maar helaas: WGR / Naar de kerk
oke nou vooruit dan, omdat het kerstavond isquote:Op woensdag 24 december 2014 19:11 schreef Homijn het volgende:
Sorry, ik wilde jullie alleen maar deelgenoot maken van mijn spannende belevenissen.
quote:Op woensdag 24 december 2014 19:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
oke nou vooruit dan, omdat het kerstavond is
Ja.quote:
heb je wat aan je dagquote:Op donderdag 25 december 2014 07:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En wie is er weer wakker om 7.30 op eerste kerstdag?
Het begint vervelend te worden
Wat ben ik daar blij meequote:
Maar wel profiteren van de vrije dag he tyfus honden zijn het!!quote:Op donderdag 25 december 2014 12:30 schreef Gridlok het volgende:
Gelukkig ben ik moslim en vier ik geen kerst.
Thanks grandma.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Speciaal voor jou wat sugar roasted pecans.
[ afbeelding ]
Lekker stacks verdiend afgelopen dagen?quote:Op donderdag 25 december 2014 13:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Speciaal voor jou wat sugar roasted pecans.
[ afbeelding ]
Als een mallequote:Op donderdag 25 december 2014 14:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Lekker stacks verdiend afgelopen dagen?
quote:Op donderdag 25 december 2014 12:30 schreef Gridlok het volgende:
Gelukkig ben ik moslim en vier ik geen kerst.
quote:Op donderdag 25 december 2014 12:30 schreef Gridlok het volgende:
Gelukkig ben ik atheïst en vier ik kerst.
coquilles als voorgerechtquote:Op donderdag 25 december 2014 15:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als een malle.
Wat gaan jullie eten zo? Pommes duchesses met haricot verts en kreeft hier![]()
![]()
.
Champignons met kruidenboter uit de ovenquote:Op donderdag 25 december 2014 15:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wat gaan jullie eten zo? Pommes duchesses met haricot verts en kreeft hier![]()
![]()
.
sinds wanneer laat jij je door anderen vertellen wat wel of niet mag?quote:Op vrijdag 26 december 2014 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wilde tiramisu maken, maar dat mocht niet
NEEquote:
SCHREEUW NIET ZO. NEEM EEN CHILLPILLquote:Op vrijdag 26 december 2014 10:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ZOU JE WEL WILLEN HE! NOU GAAT NIET GEBEUREN HOOR!
zo beterquote:Op vrijdag 26 december 2014 10:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
SCHREEUW NIET ZO. NEEM EEN CHILLPILL
Ja :$quote:
Door mama 4equote:Op vrijdag 26 december 2014 10:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
sinds wanneer laat jij je door anderen vertellen wat wel of niet mag?
Dagdagquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:54 schreef dagdag het volgende:
Hallo ben er weer, was in slaap gevallen na mijn laatste bericht in 2013.
In Limburg misschienquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:37 schreef richolio het volgende:
Hij wilt is trouwens ook goed. Wil mag ook. Maar wilt ook. Die verbeteringen zijn niet echt altijd terecht.
ok we kijken uit naar je bericht in december 2015quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:54 schreef dagdag het volgende:
ga weg manquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:46 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee ook gewoon binnen de normale beschaving
...quote:Als we met z'n allen hierna in KLB SC gaan posten, tegelijk met elkaar praten enzo daar hebben ze niks te willen. Dan nemen we het eigenlijk soort van over. Dan denken ze wtf opeens zijn ze met z'n 10'en(?) hier aan het posten en dan denken ze hier kunnen we niets tegen doen
En wij negeren hen dan en praten allleen met elkaar. goed idee toch
#OperationTakeoverKLBSC
heb je hem ook weer met zn achterbakse gedoe ... laat die namen toch lekker staan, kan jou het boeien en heb ik iemand om op te scheldenquote:
Hallon.quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
heb je hem ook weer met zn achterbakse gedoe ... laat die namen toch lekker staan, kan jou het boeien en heb ik iemand om op te schelden
quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:43 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ow nee dat is zielig, heb geleerd dat ik geen kinderen mag pesten.
Boze ouders krijg je niet aan de deur, misschien wel anderen aan je FOK!deur als je van plan was iets te doen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:44 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja straks ga je huilen en zo, heb ik weer boze ouders aan de deur .. geen zin in vandaag
quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Boze ouders krijg je niet aan de deur, misschien wel anderen aan je FOK!deur als je van plan was iets te doen.
quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:45 schreef Fylax het volgende:
Maar hey, het is kerst. Laten we lief doen.
dagdagquote:
Gvdquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gvd![]()
maar wel constsnt huilen in feedback en bij mods dat wij zo gemeen zijn hier.
Gelijk opdoeken die kleuterbende en laat ze lekker in ONZ huilen.
10/10 would eatquote:Op donderdag 25 december 2014 20:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
coquilles als voorgerecht
spoom
rundvleessoep
beef wellington met haricot verts in bacon en aardappeltjes uit de oven
dessert ala sala
kerstborrel
Noice, ga zo biefstuk maken met champignons in kruidenboter, mss dat in de oven proberenquote:Op vrijdag 26 december 2014 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Champignons met kruidenboter uit de oven
Lenderollade
Mais/sla/stoofpeertjes
Gepofte aardappel/pomme duchesses
IJs met slagroom en tokkelroom
Wilde tiramisu maken, maar dat mocht niet
hertenbiefstuk hier vandaagquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
10/10 would eat.
[..]
Noice, ga zo biefstuk maken met champignons in kruidenboter, mss dat in de oven proberen. Hoezo mocht dat niet? Tevens hardop om tokkelroom
.
Goed te doen hoor.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wou het ook kopen, maar durfde me er toch niet aan te wagen.
Ben jij dit?quote:Op zaterdag 27 december 2014 07:34 schreef Chai het volgende:
Srs zoveel mensen hebben ineens een selfiestick.
Voor kerst hequote:Op zaterdag 27 december 2014 07:34 schreef Chai het volgende:
Srs zoveel mensen hebben ineens een selfiestick.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:54 schreef dagdag het volgende:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
10/10 would eat.
[..]
Noice, ga zo biefstuk maken met champignons in kruidenboter, mss dat in de oven proberen. Hoezo mocht dat niet? Tevens hardop om tokkelroom
.
Voelt een beetje zoals 1939.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:21 schreef LudoSanders het volgende:
Was even bang dat de SC gedurende de Kerstdagen overgenomen zou worden, kreeg nauwelijks een hap door mijn keel.
Misschien moet ik mijn KLB avatar met KLB SC Ster maar weer gaan hanteren.quote:
Gr gr Polenquote:
Vrije dag vandaag zeker zo met die sneeuw?quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:21 schreef Salatrel het volgende:
Ja ja 4ebe als de maagd Maria en wise als onze lieve heer de schepper zie je het al voor je?
25-12 tm 5-1 vrijquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vrije dag vandaag zeker zo met die sneeuw?
Ik zie ze het wel na proberen te spelen ja.
Kan er nog wel baantje als schuurmachinist naast doen, voor meer informatie verwijs je je door naar de infobalie dWcquote:
Mad much?quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:50 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ga weg man![]()
"willen" is een onregelmatig werkwoord. Taaladvies.net en onzetaal.nl zeggen ook dat het niet correct is.
Juidtem.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:43 schreef richolio het volgende:
[..]
Mad much?
Het gaat om formaliteit en informaliteit, niet om juidtheid, in dat laatste geval kan het allebei.
Laat het.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:43 schreef richolio het volgende:
[..]
Mad much?
Het gaat om formaliteit en informaliteit, niet om juidtheid, in dat laatste geval kan het allebei.
Slet klinkt niet leuk..quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben jij de slet van die Verkiezingsclique?
Welkom in de SC, die van ons is 4EBE.
Haha echt he, die 4ebe kan nooit d'r poes in bedwang houden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Hahaha, niet dat ik weetquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:36 schreef Chai het volgende:
[..]
De dame die het voorvocht in die groep laat stromen dan.
Naïef. Ben je al wel 16+?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:37 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hahaha, niet dat ik weet
Valt reuze mee volgens mij.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Joquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:37 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hahaha, niet dat ik weet
Valt reuze mee volgens mij.
Jep lekker gta ballad of gay Tony aan 't spelen, is wel tof spelquote:
Oké.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:31 schreef dagdag het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[Thema]
[ afbeelding ]
Deel vol? De OP vind je hier.
De laatste poster opent in principe het nieuwe topic, als dat niet binnen een minuut of vijf gebeurt is het eerste reekstopic dat daarna wordt geopend het volgende deel, eventueel andere geopende KLB SC-topics gaan dicht.
[ afbeelding ]
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen slowchatten, wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] KLB / KLB meet #5 Waar De_Ananas gay is
hier verder, waar we herinneringen ophalen
het overnemen van sites zoals elletalk, libelle met onze klb chat
Onze oude users waarmee we met zijn alle camsites afstruinde en de wijven gek maakte
emimich onze schaakkoning
Tijden zijn veranderd maar de red white fok army blijft altijd bestaan
Maar op de hoek van de straat staat een meisjequote:
klopt, maar nog steeds geen sneeuwquote:
Inderdaad.quote:Op zondag 28 december 2014 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, maar nog steeds geen sneeuw
Op het gras, dat op de wegen bleef niet liggen of was tot een blok ijs verworden.quote:
Dan wat?quote:Op zondag 28 december 2014 10:56 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Wanneer ouderen op de computer alles in capslock typen
Gelukkig zijn er veel mensen tussen kerst en oud en nieuw vrij, anders mega verkeersinfarcten omdat sneeuw eng isquote:
als jongeren het doen is het ergerquote:Op zondag 28 december 2014 10:56 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
ik heb vrij jaquote:Op zondag 28 december 2014 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er veel mensen tussen kerst en oud en nieuw vrij, anders mega verkeersinfarcten omdat sneeuw eng is
quote:
moet eigenlijk boodschappen doen. geen zin, want zondag enzoquote:
Je oma heeft haar eerste hoofdstuk van haar erotische roman af en vraagt je deze nu te lezen?quote:
Wat ga je eten vanavond ?quote:Op zondag 28 december 2014 11:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet eigenlijk boodschappen doen. geen zin, want zondag enzo
Jij lijkt mij er wel eentje die op de kleintjes let met River Cola als gevolg.quote:Op zondag 28 december 2014 11:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet eigenlijk boodschappen doen. geen zin, want zondag enzo
geen idee. straks naar een paar handbalwedstrijden, dus geen idee op ik vooraf nog ga kokenquote:Op zondag 28 december 2014 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat ga je eten vanavond ?
Morgen heb ik om 10.00 m'n eerste afspraken staan, dus volgens mij valt het mee met vroeg opstaan
jij leek me altijd wel een intelligente man.quote:Op zondag 28 december 2014 11:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij lijkt mij er wel eentje die op de kleintjes let met River Cola als gevolg.
Ook ik heb vakantie.quote:Op zondag 28 december 2014 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij leek me altijd wel een intelligente man.
tot vandaag
Uit etenquote:Op zondag 28 december 2014 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee. straks naar een paar handbalwedstrijden, dus geen idee op ik vooraf nog ga koken
[..]
jij leek me altijd wel een intelligente man.
tot vandaag
GARLIC BREADquote:Op zondag 28 december 2014 10:56 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
meh, dan zal het wel mcdrek wordenquote:
quote:
Mja, voor een keer is dat wel te doenquote:Op zondag 28 december 2014 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meh, dan zal het wel mcdrek worden
ouderen zei ze...quote:
Die typen zulke dingen ..quote:
Jaquote:Op zondag 28 december 2014 11:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je oma heeft haar eerste hoofdstuk van haar erotische roman af en vraagt je deze nu te lezen?
ja, maar chai is een jonkie ten opzichte van jij en ikquote:
gisteren reed ik op de motor door de stad toen ik voor het stoplicht stond heb ik sneeuw van een auto naast me geschept en op zijn voorruit gegooid. die gozer zo van wat doe je! en toen ik zo van whehehehe ja ga eens achter jezelf rijden kut. al die sneeuw waait in me melisquote:Op zondag 28 december 2014 12:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, gister één auto gezien met sneeuw op z'n dak, loser kwam zeker uit de provincie.
Hier ligt niks hoor.quote:Op zondag 28 december 2014 12:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, gister één auto gezien met sneeuw op z'n dak, loser kwam zeker uit de provincie.
quote:Op zondag 28 december 2014 12:58 schreef Chloroform het volgende:
Mensen die niet als een klein kind sneeuwballengevechten hebben gehouden.
quote:
Hahaquote:
Wil je hem terug?quote:
Kus op je boosquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ze staan in deze spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op zondag 28 december 2014 13:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze staan in deze spoilerIk klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu zeggen dat je pielemuis boos is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 13:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nu zeggen dat je pielemuis boos is.:sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Komt door mij, gebeurt als je [/] gebruiktquote:
Komt door mij, gebeurt als je [/] gebruiktquote:
Ik ben een bescheiden baas inderdaad.quote:Op zondag 28 december 2014 13:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Komt door mij, gebeurt als je gebruiktwant zit mobiel (voor spoiler(ja heel boeiend))
Mobiel fokken. Je bent een echte baas dus
gebruiktquote:
Hij zei stop met quotenquote:Op zondag 28 december 2014 13:19 schreef Modus het volgende:
[..]
gebruiktwant zit mobiel (voor spoiler(ja heel boeiend))
Mobiel fokken. Je bent een echte baas dus
Oké.
graag gedaanquote:
Dat is een wederzijdse gedachtequote:Op zondag 28 december 2014 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat wij het wel met elkaar kunnen vinden
Dat doet mij deugdquote:Op zondag 28 december 2014 15:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is een wederzijdse gedachte
Dat valt wel meequote:Op zondag 28 december 2014 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar chai is een jonkie ten opzichte van jij en ik
Ik heb vandaag 25 kg strooizout gekocht en in een keer gebruiktquote:Op zondag 28 december 2014 12:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb vandaag zo'n 25 liter soep gemaakt voor het daklozen opvang.quote:Op zondag 28 december 2014 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 25 kg strooizout gekocht en in een keer gebruikt
Kutsneeuw
Kutstoep
Kutoprit
had je een taakstraf ofzo?quote:Op zondag 28 december 2014 17:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb vandaag zo'n 25 liter soep gemaakt voor het daklozen opvang.
Ik dacht dat jij wel iets beter Nederlands kon.quote:Op zondag 28 december 2014 17:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niks mis mee.quote:
Dat dacht ikquote:
Eens. Tyfus sneeuw.quote:Op zondag 28 december 2014 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 25 kg strooizout gekocht en in een keer gebruikt
Kutsneeuw
Kutstoep
Kutoprit
Zo, Mur had trek.quote:Op zondag 28 december 2014 17:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mengsel van kots, pis en zweet noem jij soep?quote:Op zondag 28 december 2014 17:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waar haal jij deze ingrediënten vandaan?quote:Op zondag 28 december 2014 18:39 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Mengsel van kots, pis en zweet noem jij soep?
Jouw lichaam o.a. :$quote:Op zondag 28 december 2014 18:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waar haal jij deze ingrediënten vandaan?
Kom maar op mijn slagerstafeltje liggen baby.quote:Op zondag 28 december 2014 18:43 schreef SuperFood het volgende:
[..]
beter flikker je er wat rib lappen bij om het een beetje bite te geven.
Na een halve minuut van verbazing moest ik uiteindelijk toch lachen om zo'n onnozele reply out of fucking nowhere.quote:Op zondag 28 december 2014 18:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waar haal jij deze ingrediënten vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |