quote:Op zondag 28 december 2014 12:58 schreef Chloroform het volgende:
Mensen die niet als een klein kind sneeuwballengevechten hebben gehouden.
quote:
Hahaquote:
Wil je hem terug?quote:
Kus op je boosquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ze staan in deze spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op zondag 28 december 2014 13:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze staan in deze spoilerIk klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu zeggen dat je pielemuis boos is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 13:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nu zeggen dat je pielemuis boos is.:sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Komt door mij, gebeurt als je [/] gebruiktquote:
Komt door mij, gebeurt als je [/] gebruiktquote:
Ik ben een bescheiden baas inderdaad.quote:Op zondag 28 december 2014 13:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Komt door mij, gebeurt als je gebruiktwant zit mobiel (voor spoiler(ja heel boeiend))
Mobiel fokken. Je bent een echte baas dus
gebruiktquote:
Hij zei stop met quotenquote:Op zondag 28 december 2014 13:19 schreef Modus het volgende:
[..]
gebruiktwant zit mobiel (voor spoiler(ja heel boeiend))
Mobiel fokken. Je bent een echte baas dus
Oké.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |