Jij lijkt mij er wel eentje die op de kleintjes let met River Cola als gevolg.quote:Op zondag 28 december 2014 11:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet eigenlijk boodschappen doen. geen zin, want zondag enzo
geen idee. straks naar een paar handbalwedstrijden, dus geen idee op ik vooraf nog ga kokenquote:Op zondag 28 december 2014 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat ga je eten vanavond ?
Morgen heb ik om 10.00 m'n eerste afspraken staan, dus volgens mij valt het mee met vroeg opstaan
jij leek me altijd wel een intelligente man.quote:Op zondag 28 december 2014 11:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij lijkt mij er wel eentje die op de kleintjes let met River Cola als gevolg.
Ook ik heb vakantie.quote:Op zondag 28 december 2014 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij leek me altijd wel een intelligente man.
tot vandaag
Uit etenquote:Op zondag 28 december 2014 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee. straks naar een paar handbalwedstrijden, dus geen idee op ik vooraf nog ga koken
[..]
jij leek me altijd wel een intelligente man.
tot vandaag
GARLIC BREADquote:Op zondag 28 december 2014 10:56 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Wanneer ouderen op de computer alles in capslock typen
meh, dan zal het wel mcdrek wordenquote:
quote:
Mja, voor een keer is dat wel te doenquote:Op zondag 28 december 2014 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meh, dan zal het wel mcdrek worden
ouderen zei ze...quote:
Die typen zulke dingen ..quote:
Jaquote:Op zondag 28 december 2014 11:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je oma heeft haar eerste hoofdstuk van haar erotische roman af en vraagt je deze nu te lezen?
ja, maar chai is een jonkie ten opzichte van jij en ikquote:
gisteren reed ik op de motor door de stad toen ik voor het stoplicht stond heb ik sneeuw van een auto naast me geschept en op zijn voorruit gegooid. die gozer zo van wat doe je! en toen ik zo van whehehehe ja ga eens achter jezelf rijden kut. al die sneeuw waait in me melisquote:Op zondag 28 december 2014 12:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, gister één auto gezien met sneeuw op z'n dak, loser kwam zeker uit de provincie.
Hier ligt niks hoor.quote:Op zondag 28 december 2014 12:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, gister één auto gezien met sneeuw op z'n dak, loser kwam zeker uit de provincie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |