quote:Op zondag 28 december 2014 12:58 schreef Chloroform het volgende:
Mensen die niet als een klein kind sneeuwballengevechten hebben gehouden.
quote:
Hahaquote:
Wil je hem terug?quote:
Kus op je boosquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ze staan in deze spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op zondag 28 december 2014 13:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze staan in deze spoilerIk klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu zeggen dat je pielemuis boos is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 13:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nu zeggen dat je pielemuis boos is.:sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Komt door mij, gebeurt als je [/] gebruiktquote:
Komt door mij, gebeurt als je [/] gebruiktquote:
Ik ben een bescheiden baas inderdaad.quote:Op zondag 28 december 2014 13:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Komt door mij, gebeurt als je gebruiktwant zit mobiel (voor spoiler(ja heel boeiend))
Mobiel fokken. Je bent een echte baas dus
gebruiktquote:
Hij zei stop met quotenquote:Op zondag 28 december 2014 13:19 schreef Modus het volgende:
[..]
gebruiktwant zit mobiel (voor spoiler(ja heel boeiend))
Mobiel fokken. Je bent een echte baas dus
Oké.
graag gedaanquote:
Dat is een wederzijdse gedachtequote:Op zondag 28 december 2014 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat wij het wel met elkaar kunnen vinden
Dat doet mij deugdquote:Op zondag 28 december 2014 15:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is een wederzijdse gedachte
Dat valt wel meequote:Op zondag 28 december 2014 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar chai is een jonkie ten opzichte van jij en ik
Ik heb vandaag 25 kg strooizout gekocht en in een keer gebruiktquote:Op zondag 28 december 2014 12:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, gister één auto gezien met sneeuw op z'n dak, loser kwam zeker uit de provincie.
Heb vandaag zo'n 25 liter soep gemaakt voor het daklozen opvang.quote:Op zondag 28 december 2014 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 25 kg strooizout gekocht en in een keer gebruikt
Kutsneeuw
Kutstoep
Kutoprit
had je een taakstraf ofzo?quote:Op zondag 28 december 2014 17:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb vandaag zo'n 25 liter soep gemaakt voor het daklozen opvang.
Ik dacht dat jij wel iets beter Nederlands kon.quote:Op zondag 28 december 2014 17:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niks mis mee.quote:
Dat dacht ikquote:
Eens. Tyfus sneeuw.quote:Op zondag 28 december 2014 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 25 kg strooizout gekocht en in een keer gebruikt
Kutsneeuw
Kutstoep
Kutoprit
Zo, Mur had trek.quote:Op zondag 28 december 2014 17:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mengsel van kots, pis en zweet noem jij soep?quote:Op zondag 28 december 2014 17:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waar haal jij deze ingrediënten vandaan?quote:Op zondag 28 december 2014 18:39 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Mengsel van kots, pis en zweet noem jij soep?
Jouw lichaam o.a. :$quote:Op zondag 28 december 2014 18:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waar haal jij deze ingrediënten vandaan?
Kom maar op mijn slagerstafeltje liggen baby.quote:Op zondag 28 december 2014 18:43 schreef SuperFood het volgende:
[..]
beter flikker je er wat rib lappen bij om het een beetje bite te geven.
Na een halve minuut van verbazing moest ik uiteindelijk toch lachen om zo'n onnozele reply out of fucking nowhere.quote:Op zondag 28 december 2014 18:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waar haal jij deze ingrediënten vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |