Een mooie cadeaubon kan ik wel uitzoeken.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
Of "Ik vertrouw je er op iets moois uit te zoeken"
Serieus gedaan voor 2 gegadigdenquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Een mooie cadeaubon kan ik wel uitzoeken.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit maar te etteren. Wist niet dat je boos werd, sry :s
Hahahaha.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Serieus gedaan voor 2 gegadigdenzoek het maar uit dan ook
Ja, precies. Dat is het ook. Steeds dezelfde kado's en bonnen geven is toch geen zak aanquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Hahahaha.Bij mij vragen ze er soms zelf om (verkapt 'ik weet ook niks', of voor het geval dat de rest van de lijst niet te vinden is), maar ik vind het toch een stuk leuker om actual cadeaus te geven.
Nee, precies hehehequote:Op dinsdag 23 december 2014 12:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat ben je ook een schat henooit klagen dat je sokken iets anders roze moesten zijn?
Awh poepie toch... Ik wil je date wel zijnquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:50 schreef krioro het volgende:
Zus, vriend van zus, moeder, vader.
foreveralone.bmp
quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling ook.godverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Awh poepie toch... Ik wil je date wel zijn
Ja nou ja, vrouwen hebben toch ook diverse paren van schoenen?quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 22:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar eenmaal gepaneerd in bloem en gebakken zijn die (lightly) fried fish fillets zeer goed te doen.
[ afbeelding ]
Ik heb dat met Hema bonquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb dus als kerstpakket een xenosbon uitgekozen, alleen zitten er geen cijfers onder de streepjescode_ Dus ik denk dat ik eerst maar even een tripje richting de kassa maak om te zien of de code wel geldig is.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Ach, ik geef toch niet zoveel om ke...
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb maar 25quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb dat met Hema bonmaar gok op 50 eu
Gaat op lengte. Ik ben dubbel zo groot.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb maar 25
Inb4 je krijgt wat je verdiend
Hoe bevalt dat nou:3,20m groot zijn?quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gaat op lengte. Ik ben dubbel zo groot.
Ik heb een boot.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe bevalt dat nou:3,20m groot zijn?
Lijkt me een beetje lastig autorijden.
Anna?quote:
Haar naam is Anna?quote:
hiquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb maar 25
Inb4 je krijgt wat je verdiend
quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:23 schreef ntm het volgende:
Zit je in de trein, klapt er ineens een ruit naar beneden helemaal kapot. Overal glasscherven. Als iemand daar had gezeten...Zou je wel flinke schadevergoeding kunnen krijgen denk ik.
Niet aardig om zo over hoink en blauwetijger te pratenquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:25 schreef wise het volgende:
[..]![]()
Ken wel wat personen bedenken die daar hadden mogen zitten![]()
toch nutz![]()
wie zijn dat¿quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet aardig om zo over hoink en blauwetijger te praten
Volgens sommigen hier op FOK! wel jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:25 schreef wise het volgende:
[..]![]()
Ken wel wat personen bedenken die daar hadden mogen zitten![]()
toch nutz![]()
Interessant, vertel me meer.quote:
Wtfquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:23 schreef ntm het volgende:
Zit je in de trein, klapt er ineens een ruit naar beneden helemaal kapot. Overal glasscherven. Als iemand daar had gezeten...Zou je wel flinke schadevergoeding kunnen krijgen denk ik.
Hij drijft niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Interessant, vertel me meer.
Is hij geel?quote:
waar zal ik je bijten¿quote:
Geel met blauw en lekquote:
In zelfgemaakt voedselquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Lijkt de NS wel.Lekke treinenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
NTM zat toch in eentje ;Squote:
Oh lol.. ja zo kan je het ook zienquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NTM zat toch in eentje ;S
Kan je stoer doen.. maar het komt voor.
Wow.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh lol.. ja zo kan je het ook zienwas gewoon anti IS sniper voor ntm.
idd treinen zijn lang niet altijd waterdichtquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je stoer doen.. maar het komt voor.
ik wil in jou bijtenquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In zelfgemaakt voedsel
Wat ga je vanavond eten? :S
Ik hoop de trein van Duinkerke richting gb welquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
idd treinen zijn lang niet altijd waterdicht
Heb je daar genoeg aan een zo'n blikje soep?quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:50 schreef wise het volgende:
[..]
ik wil in jou bijten![]()
![]()
Vanavond;
[ afbeelding ]
eh ja, want¿quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je daar genoeg aan een zo'n blikje soep?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |