Gek he, ik begrijp er ook niks van.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom heeft bijna iedereen hier een hekel aan jou?
Jezus wat slecht ditquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hou je wel je leven op de rails?
Snap het ook niet. Constant hameren er op dat wij SC mensen zo slecht zijn en niemand toelaten terwijl ze zelf constant hiet vet vijandig doenquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gek he, ik begrijp er ook niks van.
Inb4 dat gebeurt wel vaker huahahaha xd
nee ik ben om 10:25 naar huis gegaanquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
NEE HAHAHA HIJ IS TIJDJE GELEDEN AL ONTSPOORD HAHAHAHAquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haha, scheetje ben je ookquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gek he, ik begrijp er ook niks van.
Inb4 dat gebeurt wel vaker huahahaha xd
"Maar zij doen het ook huuuuuquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap het ook niet. Constant hameren er op dat wij SC mensen zo slecht zijn en niemand toelaten terwijl ze zelf constant hiet vet vijandig doen
Hey BT, ja alleen ongesteld helaas (letterlijk dit keerquote:
Oh dus het is vandaar weer blijf-uit-de-buurt-van-Veer dag?quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hey BT, ja alleen ongesteld helaas (letterlijk dit keer) en met jou?
vandaar of vandaag?quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh dus het is vandaar weer blijf-uit-de-buurt-van-Veer dag?
Bewijsdrang als een echte beta, Nootjes?quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
Hetero mannen hebben in het algemeen gewoon een minnares of een vriendin slash vrouwmaar cute hoor dat grapje. haha
Haha gaat prima. Oei.. een rode kerstquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hey BT, ja alleen ongesteld helaas (letterlijk dit keer) en met jou?
hahaha 2 rode mutsen hahahahaquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haha gaat prima. Oei.. een rode kerst
Kinderenquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"Maar zij doen het ook huuuuu"
Ja. Ben je nu klaar? of moeten er nog meer emoties losgelaten worden? dan sherlock ik dat wel binnenkort.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Bewijsdrang als een echte beta, Nootjes?
vandaag ja. sorryquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
vandaar of vandaag?
Maar nee hoor, ben toch altijd vet vrolijk man
Ja kutzooi, slechte timingquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haha gaat prima. Oei.. een rode kerst
Ik las slipje.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja kutzooi, slechte timingMaar was dit weekend vergeten m'n stripje mee te nemen, dus tja, 3 pillen missen dan krijg je deze bende
Haha wrijf het er nog even lekker inquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik las slipje.En indd wat een timing... damn.
Kerst overgoten van liefde en jij kan niet neuken.
![]()
of heb je daar een oplossing voor?
Dat vinden veel vrouwen 'vies'.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:30 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom kan men niet neuken tijdens menstruatie?
Vies man bahquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:30 schreef 2NutZ het volgende:
Kan best, maar niet de eerste 2 dagenquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:30 schreef 2NutZ het volgende:
Veel vrouwen zijn dan juist tering geil.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat vinden veel vrouwen 'vies'.
Zou inwrijven.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha wrijf het er nog even lekker in
Nope, achterste zit standaard op slot. Dus helaasKan alleen geven
Naja je mag wel rekening houden met de flow maar als dat te doen is... houd mij niet tegen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:31 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Kan best, maar niet de eerste 2 dagen
Ik had een ex die dan echt zo geil als boter was en altijd wou neuken.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat vinden veel vrouwen 'vies'.
Als dat kontgat van je homeboy ongesteld kan worden.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Naja je mag wel rekening houden met de flow maar als dat te doen is... houd mij niet tegen.
Dat is mijn ervaring ook.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:31 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik had een ex die dan echt zo geil als boter was en altijd wou neuken.
Beetje bloed aan je lul is niks man
Dat dan ook weer. Maar ik kan me echt heel goed voorstellen dat het voor een vent gewoon ranzig is om in een bloedkut te gaan lopen roeren en je hele snikkel er rood uit te halenquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Veel vrouwen zijn dan juist tering geil.
True. Real man sail the red sea.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:31 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik had een ex die dan echt zo geil als boter was en altijd wou neuken.
Beetje bloed aan je lul is niks man
Ligt heel erg aan de gradatie er van.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat dan ook weer. Maar ik kan me echt heel goed voorstellen dat het voor een vent gewoon ranzig is om in een bloedkut te gaan lopen roeren en je hele snikkel er rood uit te halen
Vet grappig dit... tering.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Als dat kontgat van je homeboy ongesteld kan worden.
Nou ja.. Ik vind het zelf ook gewoon niet chill. Heb 1x gehad dat ik ongesteld werd tijdens de seksquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ligt heel erg aan de gradatie er van.
[..]
Vet grappig dit... tering.
Dan ben je gewoon betoeterdquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:32 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik zou wel geen ONS hebben met een menstruerend wijf
Hoezo is het vies, je voelt dit toch niet?quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat dan ook weer. Maar ik kan me echt heel goed voorstellen dat het voor een vent gewoon ranzig is om in een bloedkut te gaan lopen roeren en je hele snikkel er rood uit te halen
Ook een keer gehad.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou ja.. Ik vind het zelf ook gewoon niet chill. Heb 1x gehad dat ik ongesteld werd tijdens de seksHoezo irritant. Hele bed rood
Nee naja als ik een vent was zou ik daar echt niet aan beginnen manquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:33 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hoezo is het vies, je voelt dit toch niet?
En sowieso is bloed een goed glijmiddel
Dat is hinderlijk idd als het zo erg isquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou ja.. Ik vind het zelf ook gewoon niet chill. Heb 1x gehad dat ik ongesteld werd tijdens de seksHoezo irritant. Hele bed rood
Je denkt net als ik man. Al kan ik het beffen soms niet laten....quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon betoeterdzelfde als een ONS beffen
flikker op, geen idee waar die shit gezeten heeft.
WAT NOEM JE ME BAARMOEDER DIKZAK DAN DOE NORMAAL OFZO JOHquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is hinderlijk idd als het zo erg isje baarmoeder is gewoon dik.
Ik ben geen nicht maar een vent. Wat bloed vies vindenquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee naja als ik een vent was zou ik daar echt niet aan beginnen man
Ik slik m'n pil heel vaak door, dus die paar x dat ik ongesteld ben gewoon ff niet
Ik ben geen wetenschapper maar heb me inderdaad ook door dokters laten vertellen dat het niet uit maakt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Mijn vriendin slikt haar pil ALTIJD door en ze zegt dat het niet ongezond of gevaarlijk is. Ik denk van ja er komt niet voor niks bloed en shit uit![]()
Vrouwen? help?
Blijkbaar moet je hem toch wel paar keer per jaar niet doorslikken en lekker laten lopenquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Mijn vriendin slikt haar pil ALTIJD door en ze zegt dat het niet ongezond of gevaarlijk is. Ik denk van ja er komt niet voor niks bloed en shit uit![]()
Vrouwen? help?
Na een jaar ontploft ze.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Vrouwen? help?
boks alphaquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:34 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Je denkt net als ik man. Al kan ik het beffen soms niet laten....![]()
Zal het doorgeven. Misschien doet ze er wat mee.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ben geen wetenschapper maar heb me inderdaad ook door dokters laten vertellen dat het niet uit maakt.
Ik slik gewoon ongeveer 3 á 4 stripjes door en dan houd ik een keertje een stopweek.
hmm jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:36 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Blijkbaar moet je hem toch wel paar keer per jaar niet doorslikken en lekker laten lopen
hahaquote:
Dat is de bedoeling ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling ook.Komt hij weer hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Niet al weken stressen en tijd vrijmaken om kado's uit te zoekenquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:38 schreef krioro het volgende:
Mensen die vrijwel al hun kerstcadeaus niet vanmorgen hebben gekocht in een redelijk rustig centrum
Kerstcadeaus voor wie?quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:38 schreef krioro het volgende:
Mensen die vrijwel al hun kerstcadeaus niet vanmorgen hebben gekocht in een redelijk rustig centrum
Niet al je kado's via internet bestellen zodat je veilig achter je computer kan blijven zitten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:38 schreef krioro het volgende:
Dit idd.quote:
awwwwquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:40 schreef Chloroform het volgende:
Niet nooit cadeaus met kerst krijgen en ze daardoor ook niet geven.
Ik kreeg gisteren telefoon dat ik moet werken met kerst. 24, 25, 27,28,... december.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:38 schreef krioro het volgende:
27 en 28 is geen kerst meer hoorquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:41 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren telefoon dat ik moet werken met kerst. 24, 25, 27,28,... december.
Oke, ik vier niet echt kerst maar toch
Dat is maar 1 kerstdag, ja. Valt mee.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:41 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren telefoon dat ik moet werken met kerst. 24, 25, 27,28,... december.
Oke, ik vier niet echt kerst maar toch
Ah gossie...quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:40 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ah gossie...
Ik ben met kerst net een kleuterAltijd zo blij met al die pakjes onder de boom
Ja, maar ik moet wel aanwezig zijn. En in de kerstperiode is er amper werk dus zit ik maar heel de nacht wat te Fok!'en. Enkel op kerstdag hebben we een groepje mensen die komen dineren.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
27 en 28 is geen kerst meer hoor
Ja nou en is toch gvd geen kerst meer dan, wat zeur jequote:Op dinsdag 23 december 2014 12:43 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet wel aanwezig zijn. En in de kerstperiode is er amper werk dus zit ik maar heel de nacht wat te Fok!'en. Enkel op kerstdag hebben we een groepje mensen die komen dineren.
Oké.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:43 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet wel aanwezig zijn. En in de kerstperiode is er amper werk dus zit ik maar heel de nacht wat te Fok!'en. Enkel op kerstdag hebben we een groepje mensen die komen dineren.
Ik ging stappen in die periode met een groep vrienden. Is lang geleden en nou moet ik opnieuw door het werk afzeggen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja nou en is toch gvd geen kerst meer dan, wat zeur je
Kutlevenquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:45 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik ging stappen in die periode met een groep vrienden. Is lang geleden en nou moet ik opnieuw door het werk afzeggen.
Maar gelukkig heb ik een chille vriendengroep en maken ze daar geen probleem van dat ik vaak moet afzeggen voor werk
Wat ben je ook een schat hequote:Op dinsdag 23 december 2014 12:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij met mijn cadeautjes
Nee, ik verdien lekker en kan een mooie carrière uitbouwen.quote:
ZEIK GVD NIET ZO DANquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:46 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nee, ik verdien lekker en kan een mooie carrière uitbouwen.
Zit zelf in het nachtleven, dus is het wel oké.
Krijg altijd mooi hele verlanglijsten aangeleverd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet al weken stressen en tijd vrijmaken om kado's uit te zoeken
Zus, vriend van zus, moeder, vader.quote:
Lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:40 schreef Chloroform het volgende:
Kan nietquote:
Wordt het teveel jongen?quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:22 schreef 2NutZ het volgende:
Ja. Ben je nu klaar? of moeten er nog meer emoties losgelaten worden? dan sherlock ik dat wel binnenkort.
Zit maar te etteren. Wist niet dat je boos werd, sry :squote:
Heb ik ook. Weet zelf niksquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Krijg altijd mooi hele verlanglijsten aangeleverd.En zelf weet ik nooit iets om te vragen.
[..]
Zus, vriend van zus, moeder, vader.
foreveralone.bmp
[..]
Lekker makkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |