Ik las slipje.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja kutzooi, slechte timingMaar was dit weekend vergeten m'n stripje mee te nemen, dus tja, 3 pillen missen dan krijg je deze bende
Haha wrijf het er nog even lekker inquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik las slipje.En indd wat een timing... damn.
Kerst overgoten van liefde en jij kan niet neuken.
![]()
of heb je daar een oplossing voor?
Dat vinden veel vrouwen 'vies'.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:30 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom kan men niet neuken tijdens menstruatie?
Vies man bahquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:30 schreef 2NutZ het volgende:
Kan best, maar niet de eerste 2 dagenquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:30 schreef 2NutZ het volgende:
Veel vrouwen zijn dan juist tering geil.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat vinden veel vrouwen 'vies'.
Zou inwrijven.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha wrijf het er nog even lekker in
Nope, achterste zit standaard op slot. Dus helaasKan alleen geven
Naja je mag wel rekening houden met de flow maar als dat te doen is... houd mij niet tegen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:31 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Kan best, maar niet de eerste 2 dagen
Ik had een ex die dan echt zo geil als boter was en altijd wou neuken.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat vinden veel vrouwen 'vies'.
Als dat kontgat van je homeboy ongesteld kan worden.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Naja je mag wel rekening houden met de flow maar als dat te doen is... houd mij niet tegen.
Dat is mijn ervaring ook.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:31 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik had een ex die dan echt zo geil als boter was en altijd wou neuken.
Beetje bloed aan je lul is niks man
Dat dan ook weer. Maar ik kan me echt heel goed voorstellen dat het voor een vent gewoon ranzig is om in een bloedkut te gaan lopen roeren en je hele snikkel er rood uit te halenquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Veel vrouwen zijn dan juist tering geil.
True. Real man sail the red sea.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:31 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik had een ex die dan echt zo geil als boter was en altijd wou neuken.
Beetje bloed aan je lul is niks man
Ligt heel erg aan de gradatie er van.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat dan ook weer. Maar ik kan me echt heel goed voorstellen dat het voor een vent gewoon ranzig is om in een bloedkut te gaan lopen roeren en je hele snikkel er rood uit te halen
Vet grappig dit... tering.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Als dat kontgat van je homeboy ongesteld kan worden.
Nou ja.. Ik vind het zelf ook gewoon niet chill. Heb 1x gehad dat ik ongesteld werd tijdens de seksquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ligt heel erg aan de gradatie er van.
[..]
Vet grappig dit... tering.
Dan ben je gewoon betoeterdquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:32 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik zou wel geen ONS hebben met een menstruerend wijf
Hoezo is het vies, je voelt dit toch niet?quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat dan ook weer. Maar ik kan me echt heel goed voorstellen dat het voor een vent gewoon ranzig is om in een bloedkut te gaan lopen roeren en je hele snikkel er rood uit te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |