Gek he, ik begrijp er ook niks van.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom heeft bijna iedereen hier een hekel aan jou?
Jezus wat slecht ditquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hou je wel je leven op de rails?
Snap het ook niet. Constant hameren er op dat wij SC mensen zo slecht zijn en niemand toelaten terwijl ze zelf constant hiet vet vijandig doenquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gek he, ik begrijp er ook niks van.
Inb4 dat gebeurt wel vaker huahahaha xd
nee ik ben om 10:25 naar huis gegaanquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
NEE HAHAHA HIJ IS TIJDJE GELEDEN AL ONTSPOORD HAHAHAHAquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haha, scheetje ben je ookquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gek he, ik begrijp er ook niks van.
Inb4 dat gebeurt wel vaker huahahaha xd
"Maar zij doen het ook huuuuuquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap het ook niet. Constant hameren er op dat wij SC mensen zo slecht zijn en niemand toelaten terwijl ze zelf constant hiet vet vijandig doen
Hey BT, ja alleen ongesteld helaas (letterlijk dit keerquote:
Oh dus het is vandaar weer blijf-uit-de-buurt-van-Veer dag?quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hey BT, ja alleen ongesteld helaas (letterlijk dit keer) en met jou?
vandaar of vandaag?quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh dus het is vandaar weer blijf-uit-de-buurt-van-Veer dag?
Bewijsdrang als een echte beta, Nootjes?quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
Hetero mannen hebben in het algemeen gewoon een minnares of een vriendin slash vrouwmaar cute hoor dat grapje. haha
Haha gaat prima. Oei.. een rode kerstquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hey BT, ja alleen ongesteld helaas (letterlijk dit keer) en met jou?
hahaha 2 rode mutsen hahahahaquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haha gaat prima. Oei.. een rode kerst
Kinderenquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"Maar zij doen het ook huuuuu"
Ja. Ben je nu klaar? of moeten er nog meer emoties losgelaten worden? dan sherlock ik dat wel binnenkort.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Bewijsdrang als een echte beta, Nootjes?
vandaag ja. sorryquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
vandaar of vandaag?
Maar nee hoor, ben toch altijd vet vrolijk man
Ja kutzooi, slechte timingquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haha gaat prima. Oei.. een rode kerst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |