Dit idd.quote:
awwwwquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:40 schreef Chloroform het volgende:
Niet nooit cadeaus met kerst krijgen en ze daardoor ook niet geven.
Ik kreeg gisteren telefoon dat ik moet werken met kerst. 24, 25, 27,28,... december.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:38 schreef krioro het volgende:
Mensen die vrijwel al hun kerstcadeaus niet vanmorgen hebben gekocht in een redelijk rustig centrum
27 en 28 is geen kerst meer hoorquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:41 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren telefoon dat ik moet werken met kerst. 24, 25, 27,28,... december.
Oke, ik vier niet echt kerst maar toch
Dat is maar 1 kerstdag, ja. Valt mee.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:41 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren telefoon dat ik moet werken met kerst. 24, 25, 27,28,... december.
Oke, ik vier niet echt kerst maar toch
Ah gossie...quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:40 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ah gossie...
Ik ben met kerst net een kleuterAltijd zo blij met al die pakjes onder de boom
Ja, maar ik moet wel aanwezig zijn. En in de kerstperiode is er amper werk dus zit ik maar heel de nacht wat te Fok!'en. Enkel op kerstdag hebben we een groepje mensen die komen dineren.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
27 en 28 is geen kerst meer hoor
Ja nou en is toch gvd geen kerst meer dan, wat zeur jequote:Op dinsdag 23 december 2014 12:43 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet wel aanwezig zijn. En in de kerstperiode is er amper werk dus zit ik maar heel de nacht wat te Fok!'en. Enkel op kerstdag hebben we een groepje mensen die komen dineren.
Oké.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:43 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet wel aanwezig zijn. En in de kerstperiode is er amper werk dus zit ik maar heel de nacht wat te Fok!'en. Enkel op kerstdag hebben we een groepje mensen die komen dineren.
Ik ging stappen in die periode met een groep vrienden. Is lang geleden en nou moet ik opnieuw door het werk afzeggen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja nou en is toch gvd geen kerst meer dan, wat zeur je
Kutlevenquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:45 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik ging stappen in die periode met een groep vrienden. Is lang geleden en nou moet ik opnieuw door het werk afzeggen.
Maar gelukkig heb ik een chille vriendengroep en maken ze daar geen probleem van dat ik vaak moet afzeggen voor werk
Wat ben je ook een schat hequote:Op dinsdag 23 december 2014 12:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij met mijn cadeautjes
Nee, ik verdien lekker en kan een mooie carrière uitbouwen.quote:
ZEIK GVD NIET ZO DANquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:46 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nee, ik verdien lekker en kan een mooie carrière uitbouwen.
Zit zelf in het nachtleven, dus is het wel oké.
Krijg altijd mooi hele verlanglijsten aangeleverd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet al weken stressen en tijd vrijmaken om kado's uit te zoeken
Zus, vriend van zus, moeder, vader.quote:
Lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:40 schreef Chloroform het volgende:
Kan nietquote:
Wordt het teveel jongen?quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:22 schreef 2NutZ het volgende:
Ja. Ben je nu klaar? of moeten er nog meer emoties losgelaten worden? dan sherlock ik dat wel binnenkort.
Zit maar te etteren. Wist niet dat je boos werd, sry :squote:
Heb ik ook. Weet zelf niksquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Krijg altijd mooi hele verlanglijsten aangeleverd.En zelf weet ik nooit iets om te vragen.
[..]
Zus, vriend van zus, moeder, vader.
foreveralone.bmp
[..]
Lekker makkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |