Ook een keer gehad.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou ja.. Ik vind het zelf ook gewoon niet chill. Heb 1x gehad dat ik ongesteld werd tijdens de seksHoezo irritant. Hele bed rood
Nee naja als ik een vent was zou ik daar echt niet aan beginnen manquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:33 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hoezo is het vies, je voelt dit toch niet?
En sowieso is bloed een goed glijmiddel
Dat is hinderlijk idd als het zo erg isquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou ja.. Ik vind het zelf ook gewoon niet chill. Heb 1x gehad dat ik ongesteld werd tijdens de seksHoezo irritant. Hele bed rood
Je denkt net als ik man. Al kan ik het beffen soms niet laten....quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon betoeterdzelfde als een ONS beffen
flikker op, geen idee waar die shit gezeten heeft.
WAT NOEM JE ME BAARMOEDER DIKZAK DAN DOE NORMAAL OFZO JOHquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is hinderlijk idd als het zo erg isje baarmoeder is gewoon dik.
Ik ben geen nicht maar een vent. Wat bloed vies vindenquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee naja als ik een vent was zou ik daar echt niet aan beginnen man
Ik slik m'n pil heel vaak door, dus die paar x dat ik ongesteld ben gewoon ff niet
Ik ben geen wetenschapper maar heb me inderdaad ook door dokters laten vertellen dat het niet uit maakt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Mijn vriendin slikt haar pil ALTIJD door en ze zegt dat het niet ongezond of gevaarlijk is. Ik denk van ja er komt niet voor niks bloed en shit uit![]()
Vrouwen? help?
Blijkbaar moet je hem toch wel paar keer per jaar niet doorslikken en lekker laten lopenquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Mijn vriendin slikt haar pil ALTIJD door en ze zegt dat het niet ongezond of gevaarlijk is. Ik denk van ja er komt niet voor niks bloed en shit uit![]()
Vrouwen? help?
Na een jaar ontploft ze.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Vrouwen? help?
boks alphaquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:34 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Je denkt net als ik man. Al kan ik het beffen soms niet laten....![]()
Zal het doorgeven. Misschien doet ze er wat mee.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ben geen wetenschapper maar heb me inderdaad ook door dokters laten vertellen dat het niet uit maakt.
Ik slik gewoon ongeveer 3 á 4 stripjes door en dan houd ik een keertje een stopweek.
hmm jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:36 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Blijkbaar moet je hem toch wel paar keer per jaar niet doorslikken en lekker laten lopen
hahaquote:
Dat is de bedoeling ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling ook.Komt hij weer hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Niet al weken stressen en tijd vrijmaken om kado's uit te zoekenquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:38 schreef krioro het volgende:
Mensen die vrijwel al hun kerstcadeaus niet vanmorgen hebben gekocht in een redelijk rustig centrum
Kerstcadeaus voor wie?quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:38 schreef krioro het volgende:
Mensen die vrijwel al hun kerstcadeaus niet vanmorgen hebben gekocht in een redelijk rustig centrum
Niet al je kado's via internet bestellen zodat je veilig achter je computer kan blijven zitten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:38 schreef krioro het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |