Ja :$quote:
Door mama 4equote:Op vrijdag 26 december 2014 10:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
sinds wanneer laat jij je door anderen vertellen wat wel of niet mag?
Dagdagquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:54 schreef dagdag het volgende:
Hallo ben er weer, was in slaap gevallen na mijn laatste bericht in 2013.
In Limburg misschienquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:37 schreef richolio het volgende:
Hij wilt is trouwens ook goed. Wil mag ook. Maar wilt ook. Die verbeteringen zijn niet echt altijd terecht.
ok we kijken uit naar je bericht in december 2015quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:54 schreef dagdag het volgende:
ga weg manquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:46 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee ook gewoon binnen de normale beschaving
...quote:Als we met z'n allen hierna in KLB SC gaan posten, tegelijk met elkaar praten enzo daar hebben ze niks te willen. Dan nemen we het eigenlijk soort van over. Dan denken ze wtf opeens zijn ze met z'n 10'en(?) hier aan het posten en dan denken ze hier kunnen we niets tegen doen
En wij negeren hen dan en praten allleen met elkaar. goed idee toch
#OperationTakeoverKLBSC
heb je hem ook weer met zn achterbakse gedoe ... laat die namen toch lekker staan, kan jou het boeien en heb ik iemand om op te scheldenquote:
Hallon.quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
heb je hem ook weer met zn achterbakse gedoe ... laat die namen toch lekker staan, kan jou het boeien en heb ik iemand om op te schelden
quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:43 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ow nee dat is zielig, heb geleerd dat ik geen kinderen mag pesten.
Boze ouders krijg je niet aan de deur, misschien wel anderen aan je FOK!deur als je van plan was iets te doen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:44 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja straks ga je huilen en zo, heb ik weer boze ouders aan de deur .. geen zin in vandaag
quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Boze ouders krijg je niet aan de deur, misschien wel anderen aan je FOK!deur als je van plan was iets te doen.
quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:45 schreef Fylax het volgende:
Maar hey, het is kerst. Laten we lief doen.
dagdagquote:
Gvdquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gvd![]()
maar wel constsnt huilen in feedback en bij mods dat wij zo gemeen zijn hier.
Gelijk opdoeken die kleuterbende en laat ze lekker in ONZ huilen.
10/10 would eatquote:Op donderdag 25 december 2014 20:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
coquilles als voorgerecht
spoom
rundvleessoep
beef wellington met haricot verts in bacon en aardappeltjes uit de oven
dessert ala sala
kerstborrel
Noice, ga zo biefstuk maken met champignons in kruidenboter, mss dat in de oven proberenquote:Op vrijdag 26 december 2014 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Champignons met kruidenboter uit de oven
Lenderollade
Mais/sla/stoofpeertjes
Gepofte aardappel/pomme duchesses
IJs met slagroom en tokkelroom
Wilde tiramisu maken, maar dat mocht niet
hertenbiefstuk hier vandaagquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
10/10 would eat.
[..]
Noice, ga zo biefstuk maken met champignons in kruidenboter, mss dat in de oven proberen. Hoezo mocht dat niet? Tevens hardop om tokkelroom
.
Goed te doen hoor.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wou het ook kopen, maar durfde me er toch niet aan te wagen.
Ben jij dit?quote:Op zaterdag 27 december 2014 07:34 schreef Chai het volgende:
Srs zoveel mensen hebben ineens een selfiestick.
Voor kerst hequote:Op zaterdag 27 december 2014 07:34 schreef Chai het volgende:
Srs zoveel mensen hebben ineens een selfiestick.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:54 schreef dagdag het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |