Dat is voor jou een vraag, voor mij een weetquote:Op woensdag 24 december 2014 12:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heet ie ook al aan jouw baklava gezeten?
quote:Op woensdag 24 december 2014 16:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Sta je anderhalf uur in de Douglas luchtjes op te snuiven omdat je een giftcard heb gekregen van werk.
Is die van ICI Paris.![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 december 2014 16:27 schreef ntm het volgende:
Vanavond lekker zwijmelen bij All You Need Is Love kerstspecial hihi
quote:Op woensdag 24 december 2014 16:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Sta je anderhalf uur in de Douglas luchtjes op te snuiven omdat je een giftcard heb gekregen van werk.
Is die van ICI Paris.![]()
![]()
Haha ja heb hem alsnogquote:Op woensdag 24 december 2014 16:35 schreef remi1986 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
naja hebben ze dezelfde geurtjes neem ik aan?
1e hit op google afbeeldingen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker
En altijd het laatste woord.
quote:Op woensdag 24 december 2014 16:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
1e hit op google afbeeldingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker![]()
quote:Op woensdag 24 december 2014 16:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
1e hit op google afbeeldingen.Kikker met rokerslongen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker![]()
Super interessant, bedankt voor het delen, ik ga nu een boze reply schrijven.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:51 schreef Homijn het volgende:
Hij had nog zo beloofd om geen topics meer te maken:
KLB / Laatste topic
Maar helaas: WGR / Naar de kerk
quote:Op woensdag 24 december 2014 18:51 schreef Homijn het volgende:
Hij had nog zo beloofd om geen topics meer te maken:
KLB / Laatste topic
Maar helaas: WGR / Naar de kerk
oke nou vooruit dan, omdat het kerstavond isquote:Op woensdag 24 december 2014 19:11 schreef Homijn het volgende:
Sorry, ik wilde jullie alleen maar deelgenoot maken van mijn spannende belevenissen.
quote:Op woensdag 24 december 2014 19:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
oke nou vooruit dan, omdat het kerstavond is
Ja.quote:
heb je wat aan je dagquote:Op donderdag 25 december 2014 07:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En wie is er weer wakker om 7.30 op eerste kerstdag?
Het begint vervelend te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |