quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
10/10 would eat.
[..]
Noice, ga zo biefstuk maken met champignons in kruidenboter, mss dat in de oven proberen. Hoezo mocht dat niet? Tevens hardop om tokkelroom
.
Voelt een beetje zoals 1939.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:21 schreef LudoSanders het volgende:
Was even bang dat de SC gedurende de Kerstdagen overgenomen zou worden, kreeg nauwelijks een hap door mijn keel.
Misschien moet ik mijn KLB avatar met KLB SC Ster maar weer gaan hanteren.quote:
Gr gr Polenquote:
Vrije dag vandaag zeker zo met die sneeuw?quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:21 schreef Salatrel het volgende:
Ja ja 4ebe als de maagd Maria en wise als onze lieve heer de schepper zie je het al voor je?
25-12 tm 5-1 vrijquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vrije dag vandaag zeker zo met die sneeuw?
Ik zie ze het wel na proberen te spelen ja.
Kan er nog wel baantje als schuurmachinist naast doen, voor meer informatie verwijs je je door naar de infobalie dWcquote:
Mad much?quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:50 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ga weg man![]()
"willen" is een onregelmatig werkwoord. Taaladvies.net en onzetaal.nl zeggen ook dat het niet correct is.
Juidtem.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:43 schreef richolio het volgende:
[..]
Mad much?
Het gaat om formaliteit en informaliteit, niet om juidtheid, in dat laatste geval kan het allebei.
Laat het.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:43 schreef richolio het volgende:
[..]
Mad much?
Het gaat om formaliteit en informaliteit, niet om juidtheid, in dat laatste geval kan het allebei.
Slet klinkt niet leuk..quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben jij de slet van die Verkiezingsclique?
Welkom in de SC, die van ons is 4EBE.
Haha echt he, die 4ebe kan nooit d'r poes in bedwang houden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben jij de slet van die Verkiezingsclique?
Welkom in de SC, die van ons is 4EBE.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |