Ik keur hem goed.quote:Op maandag 22 december 2014 23:17 schreef sp3c het volgende:
kwarkkanon
goed nieuw woord lijkt me
misschien kan timtim het gebruiken op de fp
Ik weet nog wel een leuk gifje voor de OPquote:Op maandag 22 december 2014 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe even een ander plaatje dan joh.
ja ik weet welke je bedoelt, deze is helemaal prima timmmmm.quote:Op maandag 22 december 2014 23:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een leuk gifje voor in de OP. Sluit aan bij de TT
Koekoek.quote:Op maandag 22 december 2014 23:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een leuk gifje voor in de OP. Sluit aan bij de TT
+1quote:
Hoppa daar gaat ie.quote:Op maandag 22 december 2014 23:31 schreef timmmmm het volgende:
dit zijn gifs waar corrie en ik van genieten
[ afbeelding ]
welke?quote:Op maandag 22 december 2014 23:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zit gewoon naar Steven Seagal te kijken.
lol, that's what you getquote:
dit schaap maakt zijn checks af!quote:Op maandag 22 december 2014 23:35 schreef timmmmm het volgende:
Of de klassieker (al eerder hier gepost geloof ik)
[ afbeelding ]
zelfs de titels zijn altijd hetzelfdequote:
En die ouders erbij die niet op hun koters letten.quote:Op maandag 22 december 2014 23:37 schreef Mani89 het volgende:
Als ik in de rij sta bij de kassa en ik zie die janksmoeltjes van die kutkinderen dan kan ik ze wel helemaal in elkaar trappen weet je wel.
Maar dat doe ik dan niet, gelukkig is er dit topic.
ik dacht dat Duindorpers de kassa altijd skippen bij het boodschappen doenquote:Op maandag 22 december 2014 23:37 schreef Mani89 het volgende:
Als ik in de rij sta bij de kassa en ik zie die janksmoeltjes van die kutkinderen dan kan ik ze wel helemaal in elkaar trappen weet je wel.
Maar dat doe ik dan niet, gelukkig is er dit topic.
Jullie zouden wel prachtige mokkkakindjes kunnen maken wist je dat? Van die halfbloedjes. Niks mis mee.quote:Op maandag 22 december 2014 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
En die ouders erbij die niet op hun koters letten.
Minpunt voor jou is wel dat een redelijk groot uitgevallen achtjarige je natuurlijk ook makkelijk kan hebben.quote:Op maandag 22 december 2014 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
En die ouders erbij die niet op hun koters letten.
Ja, gewoon standaard Seagal. Beetje een zooi bad guys dood vermoorden.quote:Op maandag 22 december 2014 23:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
zelfs de titels zijn altijd hetzelfde
zal wel een topshow zijn
Ik was die kassa aan het beroven en dan beginnen al die kinderen te janken als ik met een mes sta te zwaaien, snap je wat ik bedoel?quote:Op maandag 22 december 2014 23:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik dacht dat Duindorpers de kassa altijd skippen bij het boodschappen doen
Ik wil geen kinderen man, ik denk dat ik ze zou slaan als ze vervelend zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 23:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jullie zouden wel prachtige mokkkakindjes kunnen maken wist je dat? Van die halfbloedjes. Niks mis mee.
Nee dat zijn de neven van Mutant.quote:Op maandag 22 december 2014 23:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik dacht dat Duindorpers de kassa altijd skippen bij het boodschappen doen
Ik ben stukken groter dan een achtjarige hoor. En ik kijk altijd superboos naar ze dan durven ze niet meer.quote:Op maandag 22 december 2014 23:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Minpunt voor jou is wel dat een redelijk groot uitgevallen achtjarige je natuurlijk ook makkelijk kan hebben.
Tenzij je je paraplu bij je hebt natuurlijk
slaat nergens opquote:Op maandag 22 december 2014 23:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik was die kassa aan het beroven en dan beginnen al die kinderen te janken als ik met een mes sta te zwaaien, snap je wat ik bedoel?
quote:Op maandag 22 december 2014 23:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jullie zouden wel prachtige mokkkakindjes kunnen maken wist je dat? Van die halfbloedjes. Niks mis mee.
Mijn vader heeft mij 15 jaar lang op mijn kop geslagen met een honkbalknuppel, gelukkig is er nog een prachtig mens uitgekomen, want dat ben ik. Nou ja, behalve dat ik een potentiële kindermoordenaar ben.quote:Op maandag 22 december 2014 23:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil geen kinderen man, ik denk dat ik ze zou slaan als ze vervelend zijn.
had hij zijn knuppel maar niet bij de lidl moeten kopenquote:Op maandag 22 december 2014 23:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn vader heeft mij 15 jaar lang op mijn kop geslagen met een honkbalknuppel, gelukkig is er nog een prachtig mens uitgekomen, want dat ben ik. Nou ja, behalve dat ik een potentiële kindermoordenaar ben.
Wat raar dat je dan geen vadermoordernaar wordt of een honkballermoordenaar.quote:Op maandag 22 december 2014 23:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn vader heeft mij 15 jaar lang op mijn kop geslagen met een honkbalknuppel, gelukkig is er nog een prachtig mens uitgekomen, want dat ben ik. Nou ja, behalve dat ik een potentiële kindermoordenaar ben.
Een potentiële ijshockeymoordenaar was ik nog vergeten, maar dat schuilt in ieder mens.quote:Op maandag 22 december 2014 23:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat raar dat je dan geen vadermoordernaar wordt of een honkballermoordenaar.
Die slaan wel hard terug met die sticks.quote:Op maandag 22 december 2014 23:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een potentiële ijshockeymoordenaar was ik nog vergeten, maar dat schuilt in ieder mens.
hoe kun je nou ijshockey vermoorden?quote:Op maandag 22 december 2014 23:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een potentiële ijshockeymoordenaar was ik nog vergeten, maar dat schuilt in ieder mens.
Als ik zulke tetters had ging ik er de hele dag aanzitten.quote:Op maandag 22 december 2014 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej nu weet ik het, kloon van Specularium.
Kloon van sp3cquote:Op maandag 22 december 2014 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej nu weet ik het, kloon van Specularium.
Stiekem haat jij je kinderen ook, wel eens.quote:
Ik heb het over jou hequote:Op maandag 22 december 2014 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah dat kan ook natuurlijk. Stikt hier van de klonen.
Geen tijd voor, moet werkenquote:Op maandag 22 december 2014 23:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ik zulke tetters had ging ik er de hele dag aanzitten.
Neen.quote:Op maandag 22 december 2014 23:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stiekem haat jij je kinderen ook, wel eens.
Hans Teeuwen had daar een goed stukje over.quote:Op maandag 22 december 2014 23:49 schreef Mani89 het volgende:
Waarom kunnen vrouwen nou nooit eens vriendelijk doen tegen elkaar? Zie het voorbeeld in dit topic.
Daar is het al veel te laat voor, ik ben er nu voor altijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Ja, ik ook!quote:Op maandag 22 december 2014 23:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar is het al veel te laat voor, ik ben er nu voor altijd.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik ook!
Waar zullen we nu gifjes van posten?
Jazeker wel! Ik ben alleen nog niet fris en fruitig. Even een sloot koffie en dan wat klusjes doen, wasje draaien en zo. Financiele zaken fixen, boodschapjes regelen, topdagje. Beetje kijken of ik tussendoor wat aan de FP kan doen. #altijdwattedoenquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:32 schreef Specularium het volgende:
Zo jongens, hebben jullie er zin in vandaag?
Nee natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:32 schreef Specularium het volgende:
Spannend!quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga vandaag een FOK!ker meeten. Als dat maar goed gaat.
Wie?quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Gaat je niks aan.quote:
Voor de FOK!ker of voor jou?quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoax, Fok!-ers komen niet buiten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Voor die FOK!kerquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:32 schreef Specularium het volgende:
Waarom zou ik het niet online willen hebben?quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Weet niet of desbetreffende user het online wil hebben, anders zou ik het wel zeggen hoor.
quote:
quote:
Dit is alvast wel een goede samenvatting van de meet, denk ik.quote:
Ik bedoel van mijn meet met specularium. Ik ga niet afzeggen natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:31 schreef sp3c het volgende:
als je op het laatste moment afzegt mag je niet meepraten vind ik
Dit niet wetenquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:33 schreef sp3c het volgende:
je had niet gezegd dat het een meet met specularium was
Zou ik ook niet gaan zeggen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:33 schreef sp3c het volgende:
je had niet gezegd dat het een meet met specularium was
Nee. Jammer natuurlijk, want dan had ik van het eerste moment mee kunnen genieten. Slippers en een badjas aan en dan buiten gaan staan sensatiezoeken natuurlijkquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:13 schreef Specularium het volgende:
Spannend timmmm, deed de politieauto ook tatu tatu?
Het lijkt Duindorp wel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee. Jammer natuurlijk, want dan had ik van het eerste moment mee kunnen genieten. Slippers en een badjas aan en dan buiten gaan staan sensatiezoeken natuurlijk
Kom sp3c niet gezellig langs met een gevulde kalkoen?quote:
Doe niet zo.quote:
Nee man en kalkoen lust ik niet eens.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kom sp3c niet gezellig langs met een gevulde kalkoen?
Kan me niet voorstellen hoor.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Doe niet zo.
Jij hield toch altijd van kerst?
Was jij niet 2 jaar geleden voor kerst in het feesttopic dat ik had geopend met mooi plaatjes van kerst?
Het vreten vind ik het enige leuke aan kerst. Kan inderdaad het hele jaar door, doe ik dan ook gewoon.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:11 schreef Karina het volgende:
Kan me niet voorstellen hoor.
Maar bijvoorbeeld wat Yoki zegt, vreetfestijn, alsof je in de zomer niet kunt vreten. Is nog leuker ook want dan is het (als je mazzel hebt) lekker weer.
Nee dankjequote:Op dinsdag 23 december 2014 15:16 schreef Mani89 het volgende:
Kom anders bij mij gourmetten Karina, lekker burgerlijk.
Als ik vandaag tijd heb ga ik even zoeken.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man en kalkoen lust ik niet eens.
[..]
Kan me niet voorstellen hoor.
Maar bijvoorbeeld wat Yoki zegt, vreetfestijn, alsof je in de zomer niet kunt vreten. Is nog leuker ook want dan is het (als je mazzel hebt) lekker weer.
Of ik vind het gewoon leuk om plaatjes te zoeken kan ook he? Met Kerst heb ik verder niks hoor. Die foto's zijn wel mooi geef ik toequote:Op dinsdag 23 december 2014 15:49 schreef anonymoussie het volgende:
Ha Karina, jij was het wel!!!!![]()
Wat was je toen gezellig en vrolijk, lekker in de kerstsfeer
FEE / kerst en opvallende kerstdeco
Wat is er met je gebeurd in de afgelopen 2 jaar?quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Of ik vind het gewoon leuk om plaatjes te zoeken kan ook he? Met Kerst heb ik verder niks hoor. Die foto's zijn wel mooi geef ik toe
Jij woont tussen de tokkies in Tolberg of tussen het tuig in Kalsdonk?quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:02 schreef timmmmm het volgende:
Spaning! Sensatie! Zit ik rustig in mijn luie stoel een specialtje te schrijven voor de FP, wordt mijn concentratie bruut verstoord door de buren die me een ongelooflijke teringherrie aan het maken zijn joh. Ruzie maken alles. De buren hebben een zoon die nogal een niksnut is en daar hebben ze geregeld ruziemee
Kankerdit, kankerdat, zus, zo. schelden, schreeuwen tot het punt dat hij het huis uitgegooid werd. Hoor ik mensen naar boven rennen, iets van de trap pleuren, de buurvrouw krijsen, de buurjongen roepen waarom sla jij mij etc etc. Zo'n erge ruzie dat ik aan het twijfelen was of ik de politie niet moest bellen en toen werd het rustig. Kijk ik uit mijn raampje, staat er een politiewagen buiten
Dat dit kan in Roosendaal
Of bij de buren door de brievenbus gooien.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:14 schreef YokiKater het volgende:
Cobra's moet je gewoon op afstand detoneren.
Te weinig gore inderdaad, schijnt dat zijn hand er bijna helemaal af lag.quote:
Aan de (doorgaans) goede kant van de langdonk. Je hebt aan de ene kant van de C1000/jumbo een pauperstuk met enkel paupers en wij wonen aan de redelijke kant. Helaas wordt dit ook steeds meer verpauperd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij woont tussen de tokkies in Tolberg of tussen het tuig in Kalsdonk?
Hij is uiteindelijk alleen een pink kwijt.....quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Te weinig gore inderdaad, schijnt dat zijn hand er bijna helemaal af lag.
Ok, nou gelukkig dan maar.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij is uiteindelijk alleen een pink kwijt.....
Langdonk valt nog wel mee ja, Kalsdonk is toch wel veruit het afvoerputje van RSDquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Aan de (doorgaans) goede kant van de langdonk. Je hebt aan de ene kant van de C1000/jumbo een pauperstuk met enkel paupers en wij wonen aan de redelijke kant. Helaas wordt dit ook steeds meer verpauperd.
Het zijn overigens leuke buren hoor, alleen die zoon is een echte tokkie
Voor het landschap zou ik ook liever ergens anders wonen jaquote:
Om te fietsen is het daar prachtig, maar bij de inwoners heb ik altijd de drang om ze dood te rijden.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor het landschap zou ik ook liever ergens anders wonen jaMaar wil je in Nederland blijven dan kun je alleen naar het zuiden van Limburg, maar wie wil dat nou...
Dat doodrijden is wel een beetje een kersthype dit jaar hequote:Op dinsdag 23 december 2014 18:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Om te fietsen is het daar prachtig, maar bij de inwoners heb ik altijd de drang om ze dood te rijden.
nou en
Ik ben heel gevoelig voor hypes. Het is tot nu toe nog goed gegaan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat doodrijden is wel een beetje een kersthype dit jaar he
Licht ze dan maar alvast even in https://twitter.com/pollimburgquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben heel gevoelig voor hypes. Het is tot nu toe nog goed gegaan.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:37 schreef YokiKater het volgende:
Ik zou wel in Brabant willen wonen hoor.
Daar ben ik ooit één keer geweest, gelijk de boot gepakt en weggegaanquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:48 schreef YokiKater het volgende:
Alsof ik ooit uit IJmuiden weg zou kunnen.
I know. Ik wil ook nog eens een keer met die boot mee.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar ben ik ooit één keer geweest, gelijk de boot gepakt en weggegaan
Wel oppassen daar trouwens, net zo gevaarlijk als Limburg: http://www.nu.nl/binnenla(...)brand-in-camper.html
Leuke stad wel dat Newcastlequote:Op dinsdag 23 december 2014 18:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
I know. Ik wil ook nog eens een keer met die boot mee.
Da's de kroevenquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Langdonk valt nog wel mee ja, Kalsdonk is toch wel veruit het afvoerputje van RSD
We kunnen het niet altijd over iets hebben waar iedereen plezier mee heeft. Als we het teveel over je moeder hebben, krijgen we weer klachtenquote:
Nee, jou'n moeder is leuk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We kunnen het niet altijd over iets hebben waar iedereen plezier mee heeft. Als we het teveel over je moeder hebben, krijgen we weer klachten
mijn moeder is best een feeks eigenlijkquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, jou'n moeder is leuk.
Je hebt gelijk, het kan nog erger inderdaadquote:
Het kost ook bijna niksquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar leuke verhalen over dat stedentripje met de boot.
Nee, dan hadden we het wel weer over je chemo gehad.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We kunnen het niet altijd over iets hebben waar iedereen plezier mee heeft.
touchéquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dan hadden we het wel weer over je chemo gehad.
Die tip heb inderdaad meer gehoord, maar evengoed bedanktquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het kost ook bijna niks
Neem wel een "lange" trip, anders loop je net een ochtendje en middag daar en kun je weer terug de boot op.
Wil er eigenlijk wel weer eens heen, al weer te lang geledenquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die tip heb inderdaad meer gehoord, maar evengoed bedankt
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Nou mensen, ik leef nog. Zelfs na de verdachte koffer op Utrecht centraal vanmiddag.
Morgen weer een dagquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Nou mensen, ik leef nog. Zelfs na de verdachte koffer op Utrecht centraal vanmiddag.
Topshow, ik heb maar 1 aflevering gemist en dat was afgelopen donderdag toen er even heibel in Den Haag was.quote:
Ja, was mijn koffer vergeten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Alles is relatief.quote:
Beetje agressief, dit.quote:
Ja ik bedoel nws sc, de logeerpartij enzo.quote:
Niet zo doen, anders blijf ik niet slapen hoor.quote:
Ok doei.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:26 schreef Karina het volgende:
Logeerpartij? Dan kom ik sowieso niet. Dat is te genant.
Waar ga je dan slapen?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet zo doen, anders blijf ik niet slapen hoor.
quote:
zeg dan of moet iedereen het googelenquote:
Hip gedoe om iets te plannen. http://doodle.com/quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
zeg dan of moet iedereen het googelen
Oh dan kom ik niet...ik kan namelijk niet met die dingen omgaan en mis altijd alles wat zo gepland wordt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hip gedoe om iets te plannen. http://doodle.com/
je bent zelf een doodle.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:47 schreef sp3c het volgende:
ik weet nu al niet eens meer wat doodle is
Een homo in GTST.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:47 schreef sp3c het volgende:
ik weet nu al niet eens meer wat doodle is
Oorspronkelijk wel ja.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:48 schreef Karina het volgende:
Doodle is toch iets wat je op een papiertje krabbelt als je bijv. aan het bellen bent?
toen konden jodenkoeken nog gewoonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |