Aan de (doorgaans) goede kant van de langdonk. Je hebt aan de ene kant van de C1000/jumbo een pauperstuk met enkel paupers en wij wonen aan de redelijke kant. Helaas wordt dit ook steeds meer verpauperd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij woont tussen de tokkies in Tolberg of tussen het tuig in Kalsdonk?
Hij is uiteindelijk alleen een pink kwijt.....quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Te weinig gore inderdaad, schijnt dat zijn hand er bijna helemaal af lag.
Ok, nou gelukkig dan maar.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij is uiteindelijk alleen een pink kwijt.....
Langdonk valt nog wel mee ja, Kalsdonk is toch wel veruit het afvoerputje van RSDquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Aan de (doorgaans) goede kant van de langdonk. Je hebt aan de ene kant van de C1000/jumbo een pauperstuk met enkel paupers en wij wonen aan de redelijke kant. Helaas wordt dit ook steeds meer verpauperd.
Het zijn overigens leuke buren hoor, alleen die zoon is een echte tokkie
Voor het landschap zou ik ook liever ergens anders wonen jaquote:
Om te fietsen is het daar prachtig, maar bij de inwoners heb ik altijd de drang om ze dood te rijden.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor het landschap zou ik ook liever ergens anders wonen jaMaar wil je in Nederland blijven dan kun je alleen naar het zuiden van Limburg, maar wie wil dat nou...
Dat doodrijden is wel een beetje een kersthype dit jaar hequote:Op dinsdag 23 december 2014 18:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Om te fietsen is het daar prachtig, maar bij de inwoners heb ik altijd de drang om ze dood te rijden.
nou en
Ik ben heel gevoelig voor hypes. Het is tot nu toe nog goed gegaan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat doodrijden is wel een beetje een kersthype dit jaar he
Licht ze dan maar alvast even in https://twitter.com/pollimburgquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben heel gevoelig voor hypes. Het is tot nu toe nog goed gegaan.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:37 schreef YokiKater het volgende:
Ik zou wel in Brabant willen wonen hoor.
Daar ben ik ooit één keer geweest, gelijk de boot gepakt en weggegaanquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:48 schreef YokiKater het volgende:
Alsof ik ooit uit IJmuiden weg zou kunnen.
I know. Ik wil ook nog eens een keer met die boot mee.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar ben ik ooit één keer geweest, gelijk de boot gepakt en weggegaan
Wel oppassen daar trouwens, net zo gevaarlijk als Limburg: http://www.nu.nl/binnenla(...)brand-in-camper.html
Leuke stad wel dat Newcastlequote:Op dinsdag 23 december 2014 18:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
I know. Ik wil ook nog eens een keer met die boot mee.
Da's de kroevenquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Langdonk valt nog wel mee ja, Kalsdonk is toch wel veruit het afvoerputje van RSD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |