Kom sp3c niet gezellig langs met een gevulde kalkoen?quote:
Doe niet zo.quote:
Nee man en kalkoen lust ik niet eens.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kom sp3c niet gezellig langs met een gevulde kalkoen?
Kan me niet voorstellen hoor.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Doe niet zo.
Jij hield toch altijd van kerst?
Was jij niet 2 jaar geleden voor kerst in het feesttopic dat ik had geopend met mooi plaatjes van kerst?
Het vreten vind ik het enige leuke aan kerst. Kan inderdaad het hele jaar door, doe ik dan ook gewoon.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:11 schreef Karina het volgende:
Kan me niet voorstellen hoor.
Maar bijvoorbeeld wat Yoki zegt, vreetfestijn, alsof je in de zomer niet kunt vreten. Is nog leuker ook want dan is het (als je mazzel hebt) lekker weer.
Nee dankjequote:Op dinsdag 23 december 2014 15:16 schreef Mani89 het volgende:
Kom anders bij mij gourmetten Karina, lekker burgerlijk.
Als ik vandaag tijd heb ga ik even zoeken.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man en kalkoen lust ik niet eens.
[..]
Kan me niet voorstellen hoor.
Maar bijvoorbeeld wat Yoki zegt, vreetfestijn, alsof je in de zomer niet kunt vreten. Is nog leuker ook want dan is het (als je mazzel hebt) lekker weer.
Of ik vind het gewoon leuk om plaatjes te zoeken kan ook he? Met Kerst heb ik verder niks hoor. Die foto's zijn wel mooi geef ik toequote:Op dinsdag 23 december 2014 15:49 schreef anonymoussie het volgende:
Ha Karina, jij was het wel!!!!![]()
Wat was je toen gezellig en vrolijk, lekker in de kerstsfeer
FEE / kerst en opvallende kerstdeco
Wat is er met je gebeurd in de afgelopen 2 jaar?quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Of ik vind het gewoon leuk om plaatjes te zoeken kan ook he? Met Kerst heb ik verder niks hoor. Die foto's zijn wel mooi geef ik toe
Jij woont tussen de tokkies in Tolberg of tussen het tuig in Kalsdonk?quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:02 schreef timmmmm het volgende:
Spaning! Sensatie! Zit ik rustig in mijn luie stoel een specialtje te schrijven voor de FP, wordt mijn concentratie bruut verstoord door de buren die me een ongelooflijke teringherrie aan het maken zijn joh. Ruzie maken alles. De buren hebben een zoon die nogal een niksnut is en daar hebben ze geregeld ruziemee
Kankerdit, kankerdat, zus, zo. schelden, schreeuwen tot het punt dat hij het huis uitgegooid werd. Hoor ik mensen naar boven rennen, iets van de trap pleuren, de buurvrouw krijsen, de buurjongen roepen waarom sla jij mij etc etc. Zo'n erge ruzie dat ik aan het twijfelen was of ik de politie niet moest bellen en toen werd het rustig. Kijk ik uit mijn raampje, staat er een politiewagen buiten
Dat dit kan in Roosendaal
Of bij de buren door de brievenbus gooien.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:14 schreef YokiKater het volgende:
Cobra's moet je gewoon op afstand detoneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |