Daar is het al veel te laat voor, ik ben er nu voor altijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Ja, ik ook!quote:Op maandag 22 december 2014 23:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar is het al veel te laat voor, ik ben er nu voor altijd.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik ook!
Waar zullen we nu gifjes van posten?
Jazeker wel! Ik ben alleen nog niet fris en fruitig. Even een sloot koffie en dan wat klusjes doen, wasje draaien en zo. Financiele zaken fixen, boodschapjes regelen, topdagje. Beetje kijken of ik tussendoor wat aan de FP kan doen. #altijdwattedoenquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:32 schreef Specularium het volgende:
Zo jongens, hebben jullie er zin in vandaag?
Nee natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:32 schreef Specularium het volgende:
Spannend!quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga vandaag een FOK!ker meeten. Als dat maar goed gaat.
Wie?quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Gaat je niks aan.quote:
Voor de FOK!ker of voor jou?quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoax, Fok!-ers komen niet buiten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Voor die FOK!kerquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:32 schreef Specularium het volgende:
Waarom zou ik het niet online willen hebben?quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Weet niet of desbetreffende user het online wil hebben, anders zou ik het wel zeggen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |