Maar dan gaat iedereen voor mij aan de kant, dan is het net of ik heel erg bad ass ben.quote:Op maandag 22 december 2014 15:20 schreef sp3c het volgende:
je moet geen no surrender shirtje scoren met die baard tenzij je een dikke man wilt uitproberen
Dan gaan de vrouwen ook aan de kant he, weet niet of je dat wil.quote:Op maandag 22 december 2014 15:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar dan gaat iedereen voor mij aan de kant, dan is het net of ik heel erg bad ass ben.
Behalve stoere chicks die op foute mannen vallen.quote:Op maandag 22 december 2014 15:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan gaan de vrouwen ook aan de kant he, weet niet of je dat wil.
wel man met van die fluwelen pantoffeltjes en een sigaar.quote:Op maandag 22 december 2014 15:24 schreef sp3c het volgende:
maar dan een auscam jasje ipv je kamerjas, je bent niet fucking hugh heffner
Dat is wel een goed verhaal.quote:Op maandag 22 december 2014 15:25 schreef sp3c het volgende:
dan denken mensen dat je een vietnam veteraan bent
superfoute boy
Die staat nog Zwitsal te smeren.quote:Op maandag 22 december 2014 15:29 schreef Specularium het volgende:
Heeft Mani al een zacht billetjesgezicht?
Dat gevoel als je je eigen net geschoren gladde babygezichtje masseert met je handen, dat is met niks anders te vergelijken.quote:Op maandag 22 december 2014 15:29 schreef Specularium het volgende:
Heeft Mani al een zacht billetjesgezicht?
Je bent gewoon een normale Duindorper?quote:Op maandag 22 december 2014 15:30 schreef Mani89 het volgende:
Mensen hier hebben hebben van mij ook vaak het beeld dat ik in het echt een soort Hugh Heffner ben, of een stoere biker.
Maar in het echt valt dat best wel mee.
Karina wil aan roleplay doen, werk nou eens mee.quote:
Ja, en ik heb dus gewoon een matje.quote:Op maandag 22 december 2014 15:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je bent gewoon een normale Duindorper?
Dat zeg ik, niks mis mee. Al zie ik het nut van eentje zonder mouwen niet zo in eigenlijk.quote:Op maandag 22 december 2014 15:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb dit ook, niks mis mee.
In Noorwegen wel ja. Hier in Nederland moet dat gewoon kunnen.quote:Op maandag 22 december 2014 15:36 schreef Karina het volgende:
Ja dat snap ik wel. Ben niet achterlijk. Maar toch is het frisjes.
Nou ja ik was niet van plan om zo'n ding buiten te dragen.quote:Op maandag 22 december 2014 15:36 schreef Karina het volgende:
Ja dat snap ik wel. Ben niet achterlijk. Maar toch is het frisjes.
Oh alleen binnen als je bezoek krijgt natuurlijk.quote:Op maandag 22 december 2014 15:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja ik was niet van plan om zo'n ding buiten te dragen.
ubergay.quote:
Ik zou het zeker dragen als Mani langskomt.quote:Op maandag 22 december 2014 15:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh alleen binnen als je bezoek krijgt natuurlijk.
Je bent pas een echte vent als je dat wel gewoon durft.quote:Op maandag 22 december 2014 15:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ubergay.
een beetje vent met zelfrespect draagt geen panterprint
Of je bent een Duindorper.quote:Op maandag 22 december 2014 15:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bent pas een echte vent als je dat wel gewoon durft.
quote:Op maandag 22 december 2014 15:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou het zeker dragen als Mani langskomt.
Ik wist niet dat jij ook een Duindorper was.quote:
Sp3c is geliefd bij voetbalhooligans.quote:
BAM BAM BAM alweer een oorwassing voor Specularium.quote:Op maandag 22 december 2014 15:43 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Ik wist niet dat jij ook een Duindorper was.
Ik had het over die capuchoncape.quote:Op maandag 22 december 2014 15:43 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Ik wist niet dat jij ook een Duindorper was.
Nee stiekem had je het over die panterjas hoor.quote:Op maandag 22 december 2014 15:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had het over die capuchoncape.
Panterprintjes is voor de Nel Veerkampjes van deze wereld.
Inderdaad.quote:Op maandag 22 december 2014 15:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee stiekem had je het over die panterjas hoor.
Nee je weet toch hoe ik eruit zie dat is niet zo.quote:Op maandag 22 december 2014 15:48 schreef Specularium het volgende:
Ben jij dit, Corrie?
[ afbeelding ]
Dat is een gemuteerde kruising tussen corrie en george bakerquote:Op maandag 22 december 2014 15:48 schreef Specularium het volgende:
Ben jij dit, Corrie?
[ afbeelding ]
Begin jij ook al naar te doen tegen mij?quote:Op maandag 22 december 2014 15:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is een gemuteerde kruising tussen corrie en george baker
heeft niks met durven te maken, maar dit tast je zelfrespect aan.quote:Op maandag 22 december 2014 15:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bent pas een echte vent als je dat wel gewoon durft.
dan hoop ik dat je hard kan fietsenquote:Op maandag 22 december 2014 15:52 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb zo meteen wind mee op mijn wielrenfiets, heerlijk. Lekker met 35 per uur over de grote weg rijden en auto's op hun dak slaan.
Automobilisten moeten wel begrijpen dat wielrenners de koningen van de weg zijn. En als ze vervelend doen gaat hun buitenspiegel er sowieso af.quote:Op maandag 22 december 2014 15:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan hoop ik dat je hard kan fietsenje zou echt binnen 10sec in de sloot liggen als ik een tik op mn auto zou krijgen
Ja precies, zeg het ze.quote:Op maandag 22 december 2014 15:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Wielrenners, dat is het echte tuig.
oh gatverdamme ben je dr zo eenquote:Op maandag 22 december 2014 15:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Automobilisten moeten wel begrijpen dat wielrenners de koningen van de weg zijn. En als ze vervelend doen gaat hun buitenspiegel er sowieso af.
quote:Op maandag 22 december 2014 14:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is geloel ik ben een wielrenman.
Het verschil is natuurlijk wel een beetje dat zij dat uren en uren achter elkaar doen. Kan je je wel het mannetje voelen dat je als je wil ze een kwartiertje bij kan houden maar dat zegt natuurlijk helemaal niksquote:Op maandag 22 december 2014 16:02 schreef YokiKater het volgende:
WielrennersIk kan ze gewoon bijhouden op mijn MTB.
Boeiend, ik kan lekker fietsen waar ik wil. Die wielrenmannetjes kunnen dat niet.quote:Op maandag 22 december 2014 16:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het verschil is natuurlijk wel een beetje dat zij dat uren en uren achter elkaar doen. Kan je je wel het mannetje voelen dat je als je wil ze een kwartiertje bij kan houden maar dat zegt natuurlijk helemaal niks
Mooie geschoren benenquote:Op maandag 22 december 2014 16:11 schreef timmmmm het volgende:
tevens: HA-HA, mani scheert zijn benen, wielrentuig
Mijn gladde gespierde kuiten zijn een genot, doe niet zo jaloers dikzak.quote:Op maandag 22 december 2014 16:11 schreef timmmmm het volgende:
tevens: HA-HA, mani scheert zijn benen, wielrentuig
Ik heb ook nog wat tips nodig.quote:
Dat is dan ¤140,- boete aub.quote:Op maandag 22 december 2014 16:35 schreef Mani89 het volgende:
Zo, net bijna 2 kinderen aangereden die wilde oversteken bij een zebrapad, gelukkig voor hun sprongen ze net op tijd uit de weg.
Kijk hem gaan.quote:Op maandag 22 december 2014 16:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mooie geschoren benen
Ik heb een crush op Keldergod.
Ik denk dat ik gewoon wat bij de snackbar ga bestellen.quote:Op maandag 22 december 2014 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn tip aan iedereen is om nasi te eten. Geen bami.
Vooruit, een nasischijf.quote:Op maandag 22 december 2014 16:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon wat bij de snackbar ga bestellen.
Je verwacht het niet.quote:Op maandag 22 december 2014 16:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon wat bij de snackbar ga bestellen.
Goffer!!!quote:Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de bankinformatie bij IDEAL desk server. Probeer het op een later tijdstip opnieuw of selecteer een andere betaalmethode.
Eergisteren had ik spaghetti en gisteren had ik bloemkool. Dus vandaag mag ik een patatje met wat snacks.quote:
Alleen homo's scheren hun benenquote:Op maandag 22 december 2014 16:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn gladde gespierde kuiten zijn een genot, doe niet zo jaloers dikzak.
Wat een bekrompen kinderachtige opmerking, zou een homo voor Ajax zijn? Nou precies.quote:
Een kasthomo zou best interesse voor voetbal kunnen veinzen ja. Het blijft een homo, dus heeft er geen verstand van. Kom je natuurlijk bij ajax uit.quote:Op maandag 22 december 2014 17:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat een bekrompen kinderachtige opmerking, zou een homo voor Ajax zijn? Nou precies.
OK jij krijgt nooit meer een biertje van me timmmmm.quote:Op maandag 22 december 2014 17:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een kasthomo zou best interesse voor voetbal kunnen veinzen ja. Het blijft een homo, dus heeft er geen verstand van. Kom je natuurlijk bij ajax uit.
Kijk maar naar corrie. vrouw --> geen verstand van voetbal --> ajax
Ja, dat zeg je nu, straks scheld ik weer een keertje een toekito voor je uit en dan hou je weer van mequote:Op maandag 22 december 2014 17:52 schreef Karina het volgende:
[..]
OK jij krijgt nooit meer een biertje van me timmmmm.
Ik eet trouwens quiche.
Stiekem houd ik natuurlijk gewoon van je hequote:Op maandag 22 december 2014 17:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je nu, straks scheld ik weer een keertje een toekito voor je uit en dan hou je weer van me
Het is je vergevenquote:
Noemen we dat zo tegenwoordig?quote:Op maandag 22 december 2014 17:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga die quiche in de oven stoppen.
Je mag het ook hartige taart noemen.quote:Op maandag 22 december 2014 17:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Noemen we dat zo tegenwoordig?
Doe dan niet zo chique joh, met je hoofd.quote:Op maandag 22 december 2014 17:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Je mag het ook hartige taart noemen.
Sorryquote:Op maandag 22 december 2014 17:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Doe dan niet zo chique joh, met je hoofd.
en quiche is trouwens helemaal niet hetzelfde als een hartige taart, culinaire analfabeetquote:Op maandag 22 december 2014 17:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Doe dan niet zo chique joh, met je hoofd.
Corrie zei dat het zo genoemd mocht worden.quote:Op maandag 22 december 2014 18:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
en quiche is trouwens helemaal niet hetzelfde als een hartige taart, culinaire analfabeet
Het is dan ook geen geheim dat corrie ook een culinair analfabeet is, maar corrie leest gewoon het pakje en doet niet moeilijk over quiche of hartige taartquote:Op maandag 22 december 2014 18:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Corrie zei dat het zo genoemd mocht worden.
Ik had ook een quiche, hij was formidabel!quote:Op maandag 22 december 2014 17:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is je vergeven
Ik ga die quiche in de oven stoppen. Enige leuke aan kerst, ze hebben weer eens wat andere dingen in de winkel.
Ik ben pas weer een paar jaar voor Ajax, sinds ze weer begonnen met kampioen worden zeg maar. Ik werd fan van ze toen ze de CL wonnen.quote:Op maandag 22 december 2014 17:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een kasthomo zou best interesse voor voetbal kunnen veinzen ja. Het blijft een homo, dus heeft er geen verstand van. Kom je natuurlijk bij ajax uit.
Kijk maar naar corrie. vrouw --> geen verstand van voetbal --> ajax
Shit, het spijt me. Dit is mijn schuld, ik heb je de indruk gegeven dat ik extra informatie op prijs zou stellenquote:Op maandag 22 december 2014 18:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben pas weer een paar jaar voor Ajax, sinds ze weer begonnen met kampioen worden zeg maar. Ik werd fan van ze toen ze de CL wonnen.
Wat dat betreft hoef je niet bang dat zijn dat ik ooit voor Feyenoord word lol.quote:Op maandag 22 december 2014 18:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Shit, het spijt me. Dit is mijn schuld, ik heb je de indruk gegeven dat ik extra informatie op prijs zou stellen
O, nu snap ik em. Ik had de voorzet moeten geven dat je dan een successupporter ben en dan had je dit gepost. Dan had het nog wel geestig geweest ja, nu is het toch een matige 3/10quote:Op maandag 22 december 2014 18:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat dat betreft hoef je niet bang dat zijn dat ik ooit voor Feyenoord word lol.
oeh ... tetten!quote:Op maandag 22 december 2014 21:32 schreef Specularium het volgende:
Jongens kijk dit gifje dan.
[ afbeelding ]
Ja ik weet het ik ben niet grappig maar ik wilde je een keertje voor zijnquote:Op maandag 22 december 2014 21:32 schreef Specularium het volgende:
Zie je? Als ik het post is het wel leuk.
Dat heeft niks met grappig te maken.quote:Op maandag 22 december 2014 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik weet het ik ben niet grappig maar ik wilde je een keertje voor zijn
Nee dat zeg ik, ik ben niet grappig. Of gevat of hoe je het wil noemen.quote:Op maandag 22 december 2014 21:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat heeft niks met grappig te maken.
Wat?quote:Op maandag 22 december 2014 21:49 schreef Karina het volgende:
Ze hebben hem denk ik weer tevoorschijn gehaald.
nou niet stiekem ... we zijn geen twaalf hier maniquote:Op maandag 22 december 2014 21:48 schreef Mani89 het volgende:
Ze heeft in de playboy gestaan, maar stiekem wisten jullie dit allemaal al.
Ik was even vergeten dat mannen op leeftijd de playboy nog kopen.quote:Op maandag 22 december 2014 21:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou niet stiekem ... we zijn geen twaalf hier mani
Mijn vriendin kocht altijd bepaalde exemplaren.quote:Op maandag 22 december 2014 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat mannen op leeftijd de playboy nog kopen.
er staat niets over kopen Duindorp, enkel dat we niet stiekem doen over het feit dat we weten wie erin staatquote:Op maandag 22 december 2014 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat mannen op leeftijd de playboy nog kopen.
Wie stond er in?quote:Op maandag 22 december 2014 22:02 schreef Karina het volgende:
Volgens mij heb ik de playboy 1x gekocht, god mag weten waarom
Ok sorry man, ik wist niet dat je dat allemaal volgde.quote:Op maandag 22 december 2014 22:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
er staat niets over kopen Duindorp, enkel dat we niet stiekem doen over het feit dat we weten wie erin staat
je had het moeten weten Duindorpquote:Op maandag 22 december 2014 22:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok sorry man, ik wist niet dat je dat allemaal volgde.
Hier ligt de playboy met Katja, Lois Lane, Birgit Maasland, Georgina Verbaan, Lieke van Lexmond en nog een paar. Ik heb ze niet gekocht.quote:Op maandag 22 december 2014 22:02 schreef Karina het volgende:
Volgens mij heb ik de playboy 1x gekocht, god mag weten waarom
Ik kende haar alleen van Voetbal International, maar dat volg jij natuurlik niet.quote:
niet liegen duindorpquote:Op maandag 22 december 2014 22:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kende haar alleen van Voetbal International, maar dat volg jij natuurlik niet.
Dat is een hint van je partner, ze wil een 3de partij in de slaapkamer. En ze wil geen man.quote:Op maandag 22 december 2014 22:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Hier ligt de playboy met Katja, Lois Lane, Birgit Maasland, Georgina Verbaan, Lieke van Lexmond en nog een paar. Ik heb ze niet gekocht.
Vandaar dat Marianne blijft slapen.quote:Op maandag 22 december 2014 22:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is een hint van je partner, ze wil een 3de partij in de slaapkamer. En ze wil geen man.
Ja waar moet ik haar anders van kennen achterlijke paardenpikkenlikker. Mensen van '89 gaan echt niet meer rukken op een playboy.quote:
Denk dat het langer geleden is. Ik vermoed een kerstnummer maar ik weet echt niet meer van wie en waarom ik het kocht. Zeker voor een artikelquote:Op maandag 22 december 2014 22:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Hier ligt de playboy met Katja, Lois Lane, Birgit Maasland, Georgina Verbaan, Lieke van Lexmond en nog een paar. Ik heb ze niet gekocht.
maar stiekom wel toch?quote:Op maandag 22 december 2014 22:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja waar moet ik haar anders van kennen achterlijke paardenpikkenlikker. Mensen van '89 gaan echt niet meer rukken op een playboy.
Dat is wel heet allemaal.quote:Op maandag 22 december 2014 22:08 schreef Tem het volgende:
Nicolette Kluijver en Birgit Schuurman liggen er ook zie ik net.
Oe is daar een playgirl van? Die moet ik hebben. dan zien jullie me voorlopig niet meer terug.quote:
Nee joh die 2 van de Muppet Show toch? Die oude grumpies.quote:Op maandag 22 december 2014 22:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Specularium en ik zijn Buurman en Buurman of Laurel and Hardy hoor.
Herkenbaar he?quote:Op maandag 22 december 2014 22:07 schreef Karina het volgende:
Lieke van Lexmond moet ik altijd even opzoeken want ik vergeet altijd wie dat is. Maar dat is die met die neus.
Dan val ik misschien wel op meisjes. Stevige meisjes.quote:Op maandag 22 december 2014 22:10 schreef sp3c het volgende:
hoezo, zlatan is toch een meisje?
zag laatst een foto van haar met beha en ze doet leuk voetballen hoor ik overal
quote:Op maandag 22 december 2014 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh die 2 van de Muppet Show toch? Die oude grumpies.
Kirk Lazarus.quote:Op maandag 22 december 2014 22:12 schreef sp3c het volgende:
ik ben meer die gekke commando, hoe heette die ook weer
Storm.quote:Op maandag 22 december 2014 22:12 schreef sp3c het volgende:
ik ben meer die gekke commando, hoe heette die ook weer
wat een heldenquote:
quote:Op maandag 22 december 2014 22:27 schreef sp3c het volgende:
dat zoontje was helemaal een razende eindbaas
NWS / Belgische premier bekogeld met friet en mayoquote:Op maandag 22 december 2014 22:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar is die eigenlijk? Zeker protesteren bij Blijdorp.
Dat keek ik ookquote:Op maandag 22 december 2014 22:30 schreef Mani89 het volgende:
Ik keek vroeger Power Rangers, leuk was dat hè jongens?
die roze was wel heetquote:Op maandag 22 december 2014 22:30 schreef Mani89 het volgende:
Je zag die bobbel goed in de strakke pakjes.quote:Op maandag 22 december 2014 22:30 schreef Mani89 het volgende:
Die gele was een chinees en de zwarte een negert, vroeger kon dat gewoon allemaal nog.quote:
Carebearsquote:Op maandag 22 december 2014 22:32 schreef sp3c het volgende:
en de gummi beren of hoe heette die dingen ook weer
Hieruit blijkt dat ik matige smaak heb want Barbapapa vond ik juist leuk .quote:Op maandag 22 december 2014 22:33 schreef Specularium het volgende:
Barbapapa vond ik altijd wat matig.
Al was Barbabientje wel heet met die bril.
Troetelbeertjes waren wel mijn favoriet inderdaad, een van de redenen dat ik mijn eerste cavia heb doodgeknuffeld, letterlijk.quote:Op maandag 22 december 2014 22:32 schreef Tem het volgende:
Mani keek gewoon naar my little pony en de troetelbeertjes, natuurlijk.
Vond het maar een dikke roze kasthomofiel.quote:Op maandag 22 december 2014 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Hieruit blijkt dat ik matige smaak heb want Barbapapa vond ik juist leuk .
Ik vond het leuk dat ze allemaal van vorm konden veranderen. En dat roze heb ik nooit bij nagedacht eigenlijk.quote:Op maandag 22 december 2014 22:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vond het maar een dikke roze kasthomofiel.
Toen ik klein was keken we gewoon door de viewmaster.quote:Op maandag 22 december 2014 22:38 schreef timmmmm het volgende:
Toen corrie klein was moest de tv nog uitgevonden worden joh
Kijk jij altijd Floris? Rutger was toen een mooie man.quote:Op maandag 22 december 2014 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Toen ik klein was keken we gewoon door de viewmaster.
Ja topshow was datquote:Op maandag 22 december 2014 22:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kijk jij altijd Floris? Rutger was toen een mooie man.
godverdommequote:
zo ziet japanse aids eruitquote:Op maandag 22 december 2014 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jezus wat is dit razende aids.
Jouw moeder ook nietquote:Op maandag 22 december 2014 22:52 schreef sp3c het volgende:
je moeder ook maar dat nemen we dr ook niet kwalijk
Kijk NU snap ik het.quote:Op maandag 22 december 2014 22:57 schreef sp3c het volgende:
dan is het heel erg matig
het is net zoiets als leukleuk
neequote:Op maandag 22 december 2014 22:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is jouw moeder een beetje lekker?
Zou je hem melken?quote:Op maandag 22 december 2014 23:03 schreef Karina het volgende:
Misschien is het wel een hele aantrekkelijke melkboer. Dan snap ik die moeder wel.
Dan lust je zn chocolademelk wel hequote:Op maandag 22 december 2014 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
ER komt hier geen melkboer maar anders, wie weet als hij lekker is.
Nee daar ben ik geen fan van eigenlijk. Ook niet van pudding.quote:Op maandag 22 december 2014 23:09 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dan lust je zn chocolademelk wel he
Pudding is vooral erg grappig.quote:Op maandag 22 december 2014 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee daar ben ik geen fan van eigenlijk. Ook niet van pudding.
Oh vergeten, ik heb RTL 4 opstaan, muziekprogramma met soulmuziek. Even zappen want ik heb dit toch al gezien.quote:Op maandag 22 december 2014 23:09 schreef OProg het volgende:
Hoi. Iedereen gezellig Pauw aan het kijken?
Nee ik vind pudding vies man.quote:Op maandag 22 december 2014 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Pudding is vooral erg grappig.
.
Doet hij wat negers in de blender.quote:Op maandag 22 december 2014 23:11 schreef sp3c het volgende:
het is toch geen chocolademelkboer?
hoe moet hij er aan komen?
Ik lust geen 1 pudding. Nooit lekker gevonden.quote:Op maandag 22 december 2014 23:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Brownie pudding van Mona.. dat is gewoon supervet goede pudding.
dit klinkt schunnig, vertel ons meerquote:Op maandag 22 december 2014 23:13 schreef Karina het volgende:
Gewoon poeder in de fles en dan schudden.
Ik zou niet weten hoe ik dat schunnig zou moeten maken joh.quote:Op maandag 22 december 2014 23:13 schreef sp3c het volgende:
gewoon uit de winkel net als iedereen, dan is het gewoon niet logisch dat hij er zelf chocolade van maakt
dit is een gek verhaal
[..]
dit klinkt schunnig, vertel ons meer
dan moet hij zelf op het land werkenquote:Op maandag 22 december 2014 23:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doet hij wat negers in de blender.
quote:Op maandag 22 december 2014 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik lust geen 1 pudding. Nooit lekker gevonden.
matigquote:Op maandag 22 december 2014 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik dat schunnig zou moeten maken joh.
lauw zekerquote:Op maandag 22 december 2014 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Sorry hoor. Kwark vind ik wel lekker.
Ik zal djeez tippen.quote:Op maandag 22 december 2014 23:17 schreef sp3c het volgende:
kwarkkanon
goed nieuw woord lijkt me
misschien kan timtim het gebruiken op de fp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |