OK jij krijgt nooit meer een biertje van me timmmmm.quote:Op maandag 22 december 2014 17:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een kasthomo zou best interesse voor voetbal kunnen veinzen ja. Het blijft een homo, dus heeft er geen verstand van. Kom je natuurlijk bij ajax uit.
Kijk maar naar corrie. vrouw --> geen verstand van voetbal --> ajax
Ja, dat zeg je nu, straks scheld ik weer een keertje een toekito voor je uit en dan hou je weer van mequote:Op maandag 22 december 2014 17:52 schreef Karina het volgende:
[..]
OK jij krijgt nooit meer een biertje van me timmmmm.
Ik eet trouwens quiche.
Stiekem houd ik natuurlijk gewoon van je hequote:Op maandag 22 december 2014 17:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je nu, straks scheld ik weer een keertje een toekito voor je uit en dan hou je weer van me
Het is je vergevenquote:
Noemen we dat zo tegenwoordig?quote:Op maandag 22 december 2014 17:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga die quiche in de oven stoppen.
Je mag het ook hartige taart noemen.quote:Op maandag 22 december 2014 17:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Noemen we dat zo tegenwoordig?
Doe dan niet zo chique joh, met je hoofd.quote:Op maandag 22 december 2014 17:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Je mag het ook hartige taart noemen.
Sorryquote:Op maandag 22 december 2014 17:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Doe dan niet zo chique joh, met je hoofd.
en quiche is trouwens helemaal niet hetzelfde als een hartige taart, culinaire analfabeetquote:Op maandag 22 december 2014 17:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Doe dan niet zo chique joh, met je hoofd.
Corrie zei dat het zo genoemd mocht worden.quote:Op maandag 22 december 2014 18:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
en quiche is trouwens helemaal niet hetzelfde als een hartige taart, culinaire analfabeet
Het is dan ook geen geheim dat corrie ook een culinair analfabeet is, maar corrie leest gewoon het pakje en doet niet moeilijk over quiche of hartige taartquote:Op maandag 22 december 2014 18:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Corrie zei dat het zo genoemd mocht worden.
Ik had ook een quiche, hij was formidabel!quote:Op maandag 22 december 2014 17:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is je vergeven
Ik ga die quiche in de oven stoppen. Enige leuke aan kerst, ze hebben weer eens wat andere dingen in de winkel.
Ik ben pas weer een paar jaar voor Ajax, sinds ze weer begonnen met kampioen worden zeg maar. Ik werd fan van ze toen ze de CL wonnen.quote:Op maandag 22 december 2014 17:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een kasthomo zou best interesse voor voetbal kunnen veinzen ja. Het blijft een homo, dus heeft er geen verstand van. Kom je natuurlijk bij ajax uit.
Kijk maar naar corrie. vrouw --> geen verstand van voetbal --> ajax
Shit, het spijt me. Dit is mijn schuld, ik heb je de indruk gegeven dat ik extra informatie op prijs zou stellenquote:Op maandag 22 december 2014 18:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben pas weer een paar jaar voor Ajax, sinds ze weer begonnen met kampioen worden zeg maar. Ik werd fan van ze toen ze de CL wonnen.
Wat dat betreft hoef je niet bang dat zijn dat ik ooit voor Feyenoord word lol.quote:Op maandag 22 december 2014 18:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Shit, het spijt me. Dit is mijn schuld, ik heb je de indruk gegeven dat ik extra informatie op prijs zou stellen
O, nu snap ik em. Ik had de voorzet moeten geven dat je dan een successupporter ben en dan had je dit gepost. Dan had het nog wel geestig geweest ja, nu is het toch een matige 3/10quote:Op maandag 22 december 2014 18:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat dat betreft hoef je niet bang dat zijn dat ik ooit voor Feyenoord word lol.
oeh ... tetten!quote:Op maandag 22 december 2014 21:32 schreef Specularium het volgende:
Jongens kijk dit gifje dan.
[ afbeelding ]
Ja ik weet het ik ben niet grappig maar ik wilde je een keertje voor zijnquote:Op maandag 22 december 2014 21:32 schreef Specularium het volgende:
Zie je? Als ik het post is het wel leuk.
Dat heeft niks met grappig te maken.quote:Op maandag 22 december 2014 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik weet het ik ben niet grappig maar ik wilde je een keertje voor zijn
Nee dat zeg ik, ik ben niet grappig. Of gevat of hoe je het wil noemen.quote:Op maandag 22 december 2014 21:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat heeft niks met grappig te maken.
Wat?quote:Op maandag 22 december 2014 21:49 schreef Karina het volgende:
Ze hebben hem denk ik weer tevoorschijn gehaald.
nou niet stiekem ... we zijn geen twaalf hier maniquote:Op maandag 22 december 2014 21:48 schreef Mani89 het volgende:
Ze heeft in de playboy gestaan, maar stiekem wisten jullie dit allemaal al.
Ik was even vergeten dat mannen op leeftijd de playboy nog kopen.quote:Op maandag 22 december 2014 21:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou niet stiekem ... we zijn geen twaalf hier mani
Mijn vriendin kocht altijd bepaalde exemplaren.quote:Op maandag 22 december 2014 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat mannen op leeftijd de playboy nog kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |