Nee stiekem had je het over die panterjas hoor.quote:Op maandag 22 december 2014 15:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had het over die capuchoncape.
Panterprintjes is voor de Nel Veerkampjes van deze wereld.
Inderdaad.quote:Op maandag 22 december 2014 15:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee stiekem had je het over die panterjas hoor.
Nee je weet toch hoe ik eruit zie dat is niet zo.quote:Op maandag 22 december 2014 15:48 schreef Specularium het volgende:
Ben jij dit, Corrie?
[ afbeelding ]
Dat is een gemuteerde kruising tussen corrie en george bakerquote:Op maandag 22 december 2014 15:48 schreef Specularium het volgende:
Ben jij dit, Corrie?
[ afbeelding ]
Begin jij ook al naar te doen tegen mij?quote:Op maandag 22 december 2014 15:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is een gemuteerde kruising tussen corrie en george baker
heeft niks met durven te maken, maar dit tast je zelfrespect aan.quote:Op maandag 22 december 2014 15:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bent pas een echte vent als je dat wel gewoon durft.
dan hoop ik dat je hard kan fietsenquote:Op maandag 22 december 2014 15:52 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb zo meteen wind mee op mijn wielrenfiets, heerlijk. Lekker met 35 per uur over de grote weg rijden en auto's op hun dak slaan.
Automobilisten moeten wel begrijpen dat wielrenners de koningen van de weg zijn. En als ze vervelend doen gaat hun buitenspiegel er sowieso af.quote:Op maandag 22 december 2014 15:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan hoop ik dat je hard kan fietsenje zou echt binnen 10sec in de sloot liggen als ik een tik op mn auto zou krijgen
Ja precies, zeg het ze.quote:Op maandag 22 december 2014 15:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Wielrenners, dat is het echte tuig.
oh gatverdamme ben je dr zo eenquote:Op maandag 22 december 2014 15:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Automobilisten moeten wel begrijpen dat wielrenners de koningen van de weg zijn. En als ze vervelend doen gaat hun buitenspiegel er sowieso af.
quote:Op maandag 22 december 2014 14:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is geloel ik ben een wielrenman.
Het verschil is natuurlijk wel een beetje dat zij dat uren en uren achter elkaar doen. Kan je je wel het mannetje voelen dat je als je wil ze een kwartiertje bij kan houden maar dat zegt natuurlijk helemaal niksquote:Op maandag 22 december 2014 16:02 schreef YokiKater het volgende:
WielrennersIk kan ze gewoon bijhouden op mijn MTB.
Boeiend, ik kan lekker fietsen waar ik wil. Die wielrenmannetjes kunnen dat niet.quote:Op maandag 22 december 2014 16:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het verschil is natuurlijk wel een beetje dat zij dat uren en uren achter elkaar doen. Kan je je wel het mannetje voelen dat je als je wil ze een kwartiertje bij kan houden maar dat zegt natuurlijk helemaal niks
Mooie geschoren benenquote:Op maandag 22 december 2014 16:11 schreef timmmmm het volgende:
tevens: HA-HA, mani scheert zijn benen, wielrentuig
Mijn gladde gespierde kuiten zijn een genot, doe niet zo jaloers dikzak.quote:Op maandag 22 december 2014 16:11 schreef timmmmm het volgende:
tevens: HA-HA, mani scheert zijn benen, wielrentuig
Ik heb ook nog wat tips nodig.quote:
Dat is dan ¤140,- boete aub.quote:Op maandag 22 december 2014 16:35 schreef Mani89 het volgende:
Zo, net bijna 2 kinderen aangereden die wilde oversteken bij een zebrapad, gelukkig voor hun sprongen ze net op tijd uit de weg.
Kijk hem gaan.quote:Op maandag 22 december 2014 16:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mooie geschoren benen
Ik heb een crush op Keldergod.
Ik denk dat ik gewoon wat bij de snackbar ga bestellen.quote:Op maandag 22 december 2014 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn tip aan iedereen is om nasi te eten. Geen bami.
Vooruit, een nasischijf.quote:Op maandag 22 december 2014 16:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon wat bij de snackbar ga bestellen.
Je verwacht het niet.quote:Op maandag 22 december 2014 16:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon wat bij de snackbar ga bestellen.
Goffer!!!quote:Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de bankinformatie bij IDEAL desk server. Probeer het op een later tijdstip opnieuw of selecteer een andere betaalmethode.
Eergisteren had ik spaghetti en gisteren had ik bloemkool. Dus vandaag mag ik een patatje met wat snacks.quote:
Alleen homo's scheren hun benenquote:Op maandag 22 december 2014 16:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn gladde gespierde kuiten zijn een genot, doe niet zo jaloers dikzak.
Wat een bekrompen kinderachtige opmerking, zou een homo voor Ajax zijn? Nou precies.quote:
Een kasthomo zou best interesse voor voetbal kunnen veinzen ja. Het blijft een homo, dus heeft er geen verstand van. Kom je natuurlijk bij ajax uit.quote:Op maandag 22 december 2014 17:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat een bekrompen kinderachtige opmerking, zou een homo voor Ajax zijn? Nou precies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |