Maar dan gaat iedereen voor mij aan de kant, dan is het net of ik heel erg bad ass ben.quote:Op maandag 22 december 2014 15:20 schreef sp3c het volgende:
je moet geen no surrender shirtje scoren met die baard tenzij je een dikke man wilt uitproberen
Dan gaan de vrouwen ook aan de kant he, weet niet of je dat wil.quote:Op maandag 22 december 2014 15:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar dan gaat iedereen voor mij aan de kant, dan is het net of ik heel erg bad ass ben.
Behalve stoere chicks die op foute mannen vallen.quote:Op maandag 22 december 2014 15:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan gaan de vrouwen ook aan de kant he, weet niet of je dat wil.
wel man met van die fluwelen pantoffeltjes en een sigaar.quote:Op maandag 22 december 2014 15:24 schreef sp3c het volgende:
maar dan een auscam jasje ipv je kamerjas, je bent niet fucking hugh heffner
Dat is wel een goed verhaal.quote:Op maandag 22 december 2014 15:25 schreef sp3c het volgende:
dan denken mensen dat je een vietnam veteraan bent
superfoute boy
Die staat nog Zwitsal te smeren.quote:Op maandag 22 december 2014 15:29 schreef Specularium het volgende:
Heeft Mani al een zacht billetjesgezicht?
Dat gevoel als je je eigen net geschoren gladde babygezichtje masseert met je handen, dat is met niks anders te vergelijken.quote:Op maandag 22 december 2014 15:29 schreef Specularium het volgende:
Heeft Mani al een zacht billetjesgezicht?
Je bent gewoon een normale Duindorper?quote:Op maandag 22 december 2014 15:30 schreef Mani89 het volgende:
Mensen hier hebben hebben van mij ook vaak het beeld dat ik in het echt een soort Hugh Heffner ben, of een stoere biker.
Maar in het echt valt dat best wel mee.
Karina wil aan roleplay doen, werk nou eens mee.quote:
Ja, en ik heb dus gewoon een matje.quote:Op maandag 22 december 2014 15:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je bent gewoon een normale Duindorper?
Dat zeg ik, niks mis mee. Al zie ik het nut van eentje zonder mouwen niet zo in eigenlijk.quote:Op maandag 22 december 2014 15:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb dit ook, niks mis mee.
In Noorwegen wel ja. Hier in Nederland moet dat gewoon kunnen.quote:Op maandag 22 december 2014 15:36 schreef Karina het volgende:
Ja dat snap ik wel. Ben niet achterlijk. Maar toch is het frisjes.
Nou ja ik was niet van plan om zo'n ding buiten te dragen.quote:Op maandag 22 december 2014 15:36 schreef Karina het volgende:
Ja dat snap ik wel. Ben niet achterlijk. Maar toch is het frisjes.
Oh alleen binnen als je bezoek krijgt natuurlijk.quote:Op maandag 22 december 2014 15:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja ik was niet van plan om zo'n ding buiten te dragen.
ubergay.quote:
Ik zou het zeker dragen als Mani langskomt.quote:Op maandag 22 december 2014 15:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh alleen binnen als je bezoek krijgt natuurlijk.
Je bent pas een echte vent als je dat wel gewoon durft.quote:Op maandag 22 december 2014 15:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ubergay.
een beetje vent met zelfrespect draagt geen panterprint
Of je bent een Duindorper.quote:Op maandag 22 december 2014 15:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bent pas een echte vent als je dat wel gewoon durft.
quote:Op maandag 22 december 2014 15:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou het zeker dragen als Mani langskomt.
Ik wist niet dat jij ook een Duindorper was.quote:
Sp3c is geliefd bij voetbalhooligans.quote:
BAM BAM BAM alweer een oorwassing voor Specularium.quote:Op maandag 22 december 2014 15:43 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Ik wist niet dat jij ook een Duindorper was.
Ik had het over die capuchoncape.quote:Op maandag 22 december 2014 15:43 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Ik wist niet dat jij ook een Duindorper was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |