quote:Op maandag 22 december 2014 22:27 schreef sp3c het volgende:
dat zoontje was helemaal een razende eindbaas
NWS / Belgische premier bekogeld met friet en mayoquote:Op maandag 22 december 2014 22:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar is die eigenlijk? Zeker protesteren bij Blijdorp.
Dat keek ik ookquote:Op maandag 22 december 2014 22:30 schreef Mani89 het volgende:
Ik keek vroeger Power Rangers, leuk was dat hè jongens?
die roze was wel heetquote:Op maandag 22 december 2014 22:30 schreef Mani89 het volgende:
Je zag die bobbel goed in de strakke pakjes.quote:Op maandag 22 december 2014 22:30 schreef Mani89 het volgende:
Die gele was een chinees en de zwarte een negert, vroeger kon dat gewoon allemaal nog.quote:
Carebearsquote:Op maandag 22 december 2014 22:32 schreef sp3c het volgende:
en de gummi beren of hoe heette die dingen ook weer
Hieruit blijkt dat ik matige smaak heb want Barbapapa vond ik juist leuk .quote:Op maandag 22 december 2014 22:33 schreef Specularium het volgende:
Barbapapa vond ik altijd wat matig.
Al was Barbabientje wel heet met die bril.
Troetelbeertjes waren wel mijn favoriet inderdaad, een van de redenen dat ik mijn eerste cavia heb doodgeknuffeld, letterlijk.quote:Op maandag 22 december 2014 22:32 schreef Tem het volgende:
Mani keek gewoon naar my little pony en de troetelbeertjes, natuurlijk.
Vond het maar een dikke roze kasthomofiel.quote:Op maandag 22 december 2014 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Hieruit blijkt dat ik matige smaak heb want Barbapapa vond ik juist leuk .
Ik vond het leuk dat ze allemaal van vorm konden veranderen. En dat roze heb ik nooit bij nagedacht eigenlijk.quote:Op maandag 22 december 2014 22:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vond het maar een dikke roze kasthomofiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |