er staat niets over kopen Duindorp, enkel dat we niet stiekem doen over het feit dat we weten wie erin staatquote:Op maandag 22 december 2014 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat mannen op leeftijd de playboy nog kopen.
Wie stond er in?quote:Op maandag 22 december 2014 22:02 schreef Karina het volgende:
Volgens mij heb ik de playboy 1x gekocht, god mag weten waarom
Ok sorry man, ik wist niet dat je dat allemaal volgde.quote:Op maandag 22 december 2014 22:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
er staat niets over kopen Duindorp, enkel dat we niet stiekem doen over het feit dat we weten wie erin staat
je had het moeten weten Duindorpquote:Op maandag 22 december 2014 22:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok sorry man, ik wist niet dat je dat allemaal volgde.
Hier ligt de playboy met Katja, Lois Lane, Birgit Maasland, Georgina Verbaan, Lieke van Lexmond en nog een paar. Ik heb ze niet gekocht.quote:Op maandag 22 december 2014 22:02 schreef Karina het volgende:
Volgens mij heb ik de playboy 1x gekocht, god mag weten waarom
Ik kende haar alleen van Voetbal International, maar dat volg jij natuurlik niet.quote:
niet liegen duindorpquote:Op maandag 22 december 2014 22:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kende haar alleen van Voetbal International, maar dat volg jij natuurlik niet.
Dat is een hint van je partner, ze wil een 3de partij in de slaapkamer. En ze wil geen man.quote:Op maandag 22 december 2014 22:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Hier ligt de playboy met Katja, Lois Lane, Birgit Maasland, Georgina Verbaan, Lieke van Lexmond en nog een paar. Ik heb ze niet gekocht.
Vandaar dat Marianne blijft slapen.quote:Op maandag 22 december 2014 22:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is een hint van je partner, ze wil een 3de partij in de slaapkamer. En ze wil geen man.
Ja waar moet ik haar anders van kennen achterlijke paardenpikkenlikker. Mensen van '89 gaan echt niet meer rukken op een playboy.quote:
Denk dat het langer geleden is. Ik vermoed een kerstnummer maar ik weet echt niet meer van wie en waarom ik het kocht. Zeker voor een artikelquote:Op maandag 22 december 2014 22:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Hier ligt de playboy met Katja, Lois Lane, Birgit Maasland, Georgina Verbaan, Lieke van Lexmond en nog een paar. Ik heb ze niet gekocht.
maar stiekom wel toch?quote:Op maandag 22 december 2014 22:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja waar moet ik haar anders van kennen achterlijke paardenpikkenlikker. Mensen van '89 gaan echt niet meer rukken op een playboy.
Dat is wel heet allemaal.quote:Op maandag 22 december 2014 22:08 schreef Tem het volgende:
Nicolette Kluijver en Birgit Schuurman liggen er ook zie ik net.
Oe is daar een playgirl van? Die moet ik hebben. dan zien jullie me voorlopig niet meer terug.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |