lol, that's what you getquote:
dit schaap maakt zijn checks af!quote:Op maandag 22 december 2014 23:35 schreef timmmmm het volgende:
Of de klassieker (al eerder hier gepost geloof ik)
[ afbeelding ]
zelfs de titels zijn altijd hetzelfdequote:
En die ouders erbij die niet op hun koters letten.quote:Op maandag 22 december 2014 23:37 schreef Mani89 het volgende:
Als ik in de rij sta bij de kassa en ik zie die janksmoeltjes van die kutkinderen dan kan ik ze wel helemaal in elkaar trappen weet je wel.
Maar dat doe ik dan niet, gelukkig is er dit topic.
ik dacht dat Duindorpers de kassa altijd skippen bij het boodschappen doenquote:Op maandag 22 december 2014 23:37 schreef Mani89 het volgende:
Als ik in de rij sta bij de kassa en ik zie die janksmoeltjes van die kutkinderen dan kan ik ze wel helemaal in elkaar trappen weet je wel.
Maar dat doe ik dan niet, gelukkig is er dit topic.
Jullie zouden wel prachtige mokkkakindjes kunnen maken wist je dat? Van die halfbloedjes. Niks mis mee.quote:Op maandag 22 december 2014 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
En die ouders erbij die niet op hun koters letten.
Minpunt voor jou is wel dat een redelijk groot uitgevallen achtjarige je natuurlijk ook makkelijk kan hebben.quote:Op maandag 22 december 2014 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
En die ouders erbij die niet op hun koters letten.
Ja, gewoon standaard Seagal. Beetje een zooi bad guys dood vermoorden.quote:Op maandag 22 december 2014 23:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
zelfs de titels zijn altijd hetzelfde
zal wel een topshow zijn
Ik was die kassa aan het beroven en dan beginnen al die kinderen te janken als ik met een mes sta te zwaaien, snap je wat ik bedoel?quote:Op maandag 22 december 2014 23:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik dacht dat Duindorpers de kassa altijd skippen bij het boodschappen doen
Ik wil geen kinderen man, ik denk dat ik ze zou slaan als ze vervelend zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 23:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jullie zouden wel prachtige mokkkakindjes kunnen maken wist je dat? Van die halfbloedjes. Niks mis mee.
Nee dat zijn de neven van Mutant.quote:Op maandag 22 december 2014 23:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik dacht dat Duindorpers de kassa altijd skippen bij het boodschappen doen
Ik ben stukken groter dan een achtjarige hoor. En ik kijk altijd superboos naar ze dan durven ze niet meer.quote:Op maandag 22 december 2014 23:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Minpunt voor jou is wel dat een redelijk groot uitgevallen achtjarige je natuurlijk ook makkelijk kan hebben.
Tenzij je je paraplu bij je hebt natuurlijk
slaat nergens opquote:Op maandag 22 december 2014 23:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik was die kassa aan het beroven en dan beginnen al die kinderen te janken als ik met een mes sta te zwaaien, snap je wat ik bedoel?
quote:Op maandag 22 december 2014 23:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jullie zouden wel prachtige mokkkakindjes kunnen maken wist je dat? Van die halfbloedjes. Niks mis mee.
Mijn vader heeft mij 15 jaar lang op mijn kop geslagen met een honkbalknuppel, gelukkig is er nog een prachtig mens uitgekomen, want dat ben ik. Nou ja, behalve dat ik een potentiële kindermoordenaar ben.quote:Op maandag 22 december 2014 23:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil geen kinderen man, ik denk dat ik ze zou slaan als ze vervelend zijn.
had hij zijn knuppel maar niet bij de lidl moeten kopenquote:Op maandag 22 december 2014 23:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn vader heeft mij 15 jaar lang op mijn kop geslagen met een honkbalknuppel, gelukkig is er nog een prachtig mens uitgekomen, want dat ben ik. Nou ja, behalve dat ik een potentiële kindermoordenaar ben.
Wat raar dat je dan geen vadermoordernaar wordt of een honkballermoordenaar.quote:Op maandag 22 december 2014 23:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn vader heeft mij 15 jaar lang op mijn kop geslagen met een honkbalknuppel, gelukkig is er nog een prachtig mens uitgekomen, want dat ben ik. Nou ja, behalve dat ik een potentiële kindermoordenaar ben.
Een potentiële ijshockeymoordenaar was ik nog vergeten, maar dat schuilt in ieder mens.quote:Op maandag 22 december 2014 23:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat raar dat je dan geen vadermoordernaar wordt of een honkballermoordenaar.
Die slaan wel hard terug met die sticks.quote:Op maandag 22 december 2014 23:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een potentiële ijshockeymoordenaar was ik nog vergeten, maar dat schuilt in ieder mens.
hoe kun je nou ijshockey vermoorden?quote:Op maandag 22 december 2014 23:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een potentiële ijshockeymoordenaar was ik nog vergeten, maar dat schuilt in ieder mens.
Als ik zulke tetters had ging ik er de hele dag aanzitten.quote:Op maandag 22 december 2014 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej nu weet ik het, kloon van Specularium.
Kloon van sp3cquote:Op maandag 22 december 2014 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej nu weet ik het, kloon van Specularium.
Stiekem haat jij je kinderen ook, wel eens.quote:
Ik heb het over jou hequote:Op maandag 22 december 2014 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah dat kan ook natuurlijk. Stikt hier van de klonen.
Geen tijd voor, moet werkenquote:Op maandag 22 december 2014 23:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ik zulke tetters had ging ik er de hele dag aanzitten.
Neen.quote:Op maandag 22 december 2014 23:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stiekem haat jij je kinderen ook, wel eens.
Hans Teeuwen had daar een goed stukje over.quote:Op maandag 22 december 2014 23:49 schreef Mani89 het volgende:
Waarom kunnen vrouwen nou nooit eens vriendelijk doen tegen elkaar? Zie het voorbeeld in dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |