SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!![]()
Heb je een ban?quote:Op maandag 22 december 2014 00:27 schreef Blackings het volgende:
ik denk iedere keer dat ik niet meer kan posten dat ik een ban heb lol
goedkope topicdiefquote:
Jammer dat je geen ban hebt.quote:Op maandag 22 december 2014 00:27 schreef Blackings het volgende:
ik denk iedere keer dat ik niet meer kan posten dat ik een ban heb lol
deze poep tt hadden ze al gebruiktquote:Op maandag 22 december 2014 00:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
TT had moeten zijn: "Herman heet geen Herman"
gr gr
of SuupHerMannquote:Op maandag 22 december 2014 00:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
TT had moeten zijn: "Herman heet geen Herman"
gr gr
Moet nog in vorm komen na 4 dagen zonder FOK!quote:Op maandag 22 december 2014 00:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
haha guus faalde met zijn lapo
ja rip blackingsquote:
ik heb deze niet geopend feggotquote:
Haha jij welquote:Op maandag 22 december 2014 00:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Moet nog in vorm komen na 4 dagen zonder FOK!
Wat doe je biggie, geef je adres dan?quote:
kanker op debieltjequote:Op maandag 22 december 2014 00:29 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Het is faggot. Kneus. Kun je niet eens spellen?
nee. niks met hermann. het is Der_Mann. er zit zelfs GODVERDOMME en LAAG STREEPJE TUSSEN.quote:
was wel eens echt een maand ofzo niet geweest.quote:Op maandag 22 december 2014 00:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben srs niet op FOK! geweest afgelopen 3 dagen
je bent een josti.quote:Op maandag 22 december 2014 00:29 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Het is faggot. Kneus. Kun je niet eens spellen?
Geef die van jou maar. Dan ga ik je moeder flink laten volpompen.quote:Op maandag 22 december 2014 00:29 schreef Blackings het volgende:
[..]
Wat doe je biggie, geef je adres dan?
Als nihilist geloof ik je directquote:Op maandag 22 december 2014 00:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben srs niet op FOK! geweest afgelopen 3 dagen
ahahhaquote:Op maandag 22 december 2014 00:30 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Geef die van jou maar. Dan ga ik je moeder flink laten volpompen.
Nee bedankt, ik geef mijn adres niet aan mensen die chimeids stalken op internetfora.quote:Op maandag 22 december 2014 00:30 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Geef die van jou maar. Dan ga ik je moeder flink laten volpompen.
Nou enquote:
ook al had ie z'n bek open kon je het niet eens horen. we zitten hier op een forum, mongool.quote:Op maandag 22 december 2014 00:30 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Houd je bek nou eens tegen me.
Ga jij maar lekker rukken op haar fotoboek jongen.quote:Op maandag 22 december 2014 00:30 schreef Blackings het volgende:
[..]
Nee bedankt, ik geef mijn adres niet aan mensen die chimeids stalken op internetfora.
sorryquote:Op maandag 22 december 2014 00:30 schreef Blackings het volgende:
deadprez die puurlouter hier lokt_
nee dank, ik hossel chicks liever in het echte levenquote:Op maandag 22 december 2014 00:31 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker rukken op haar fotoboek jongen.
Het zal allemaal wel jaquote:Op maandag 22 december 2014 00:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Je mag wel bij mij op visite komen hoor.
Je komt anders best wel over als een whiteknight.quote:Op maandag 22 december 2014 00:31 schreef Blackings het volgende:
[..]
nee dank, ik hossel chicks liever in het echte leven
Nee ze weet niet wie ik ben. Maar zo heb ik haar naam en instagram.quote:Op maandag 22 december 2014 00:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij hebt zijn Tinder?
Wat is deze?
Pas net terug en weer meteen problemen veroorzakenquote:Op maandag 22 december 2014 00:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wie is die PuurLoutermongool?
Een nieuwe kloon van SadPanda?
Hij kwam mij tegen. Ik heb hem nooit geliked, weet ook niet hoe die eruit ziet. Vast niet mijn type.quote:Op maandag 22 december 2014 00:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij hebt zijn Tinder?
Wat is deze?
kloon van wickedmanquote:Op maandag 22 december 2014 00:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wie is die PuurLoutermongool?
Een nieuwe kloon van SadPanda?
Zo rol ik.quote:Op maandag 22 december 2014 00:32 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Pas net terug en weer meteen problemen veroorzaken![]()
quote:Op maandag 22 december 2014 00:32 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Nee ze weet niet wie ik ben. Maar zo heb ik haar naam en instagram.
Rustig blijven, dat er her en der grapjes over jouw naam gemaakt worden, moet je toch wel kunnen hebben?quote:Op maandag 22 december 2014 00:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee. niks met hermann. het is Der_Mann. er zit zelfs GODVERDOMME en LAAG STREEPJE TUSSEN.
HER_MANN KLOPT TOCH VOOR GEEN KUTMETER
Weet niet, klonk wel gepast.quote:Op maandag 22 december 2014 00:33 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Waarom?Ik herkende haar foto.
als je niet zulke toffe paints maakte had jij groot probleem met mijquote:Op maandag 22 december 2014 00:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Rustig blijven, dat er her en der grapjes over jouw naam gemaakt worden, moet je toch wel kunnen hebben?
quote:Op maandag 22 december 2014 00:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
http://instagram.com/djedje
Stuur je rekeningnummer naar nigeriaanseprins0032@gmail.com.quote:Op maandag 22 december 2014 00:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 december 2014 00:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Lijkt precies.quote:Op maandag 22 december 2014 00:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Iknow. Is virus. Mensen dachten daardoor dat ik fake was.quote:Op maandag 22 december 2014 00:35 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Huh wtf wat doet een foto uit jouw fobo op een Spaanstalig forum in een post uit 2010?
quote:Op maandag 22 december 2014 00:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Iknow. Is virus. Mensen dachten daardoor dat ik fake was.
ebolaquote:Op maandag 22 december 2014 00:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
yoquote:
Vind het wel raar, want het komt uit 2010, maar je instagram bewijst wel dat je echt bent.quote:Op maandag 22 december 2014 00:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
SBS6 kijker gespotquote:Op maandag 22 december 2014 00:37 schreef Catkiller het volgende:
Dus DjeDje is een Franstalige donkere vrouw van in de 40. Oplichters ontmaskerd is niks bij dit forum.
Lolol. Ik ben kaas.quote:Op maandag 22 december 2014 00:36 schreef Blackings het volgende:
DjeDje heeft ook wel een licht tintje
quote:Op maandag 22 december 2014 00:37 schreef Blackings het volgende:
[..]
SBS6 kijker gespot
Homo gespot
HOMO
Heb je een fokker op twitterquote:Op maandag 22 december 2014 00:37 schreef DjeDje het volgende:
En ja ik maak gebruik van bijna alle bekende social medias.
Yoquote:Op maandag 22 december 2014 00:36 schreef Blackings het volgende:
[..]
yo ik ben flikkertje die je posts berwerkt
Zoals u weet, moet je geven aan de gele ster die omhoog gaat naar de pagina (rode pijl) krijgt u een venster te krijgen, ga naar map (gele pijl) opslaan, druk op de knop voor sites om (groene pijl) inzet op te slaan en als je mappen hebt gemaakt, zet "menu markers" en u zult komen op het tabblad markers. Als u opgeslagen pagina's en ze niet vinden, kijken ze in "markers geclassificeerde" zal zijn in dezelfde dropdown.quote:Op maandag 22 december 2014 00:35 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Huh wtf wat doet een foto uit jouw fobo op een Spaanstalig forum in een post uit 2010?
Virus?quote:Op maandag 22 december 2014 00:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 december 2014 00:37 schreef Catkiller het volgende:
Dus DjeDje is een Franstalige donkere vrouw van in de 40. Oplichters ontmaskerd is niks bij dit forum.
Ik maak nergens een probleem vanquote:Op maandag 22 december 2014 00:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je niet zulke toffe paints maakte had jij groot probleem met mij
Ik had vroeger fylaxquote:Op maandag 22 december 2014 00:37 schreef Blackings het volgende:
[..]
Heb je een fokker op twitter
volgens mij ben ik je ooit tegengekomen
Want jij kan vast geen namen van programma's die je niet kijkt opnoemen.quote:Op maandag 22 december 2014 00:37 schreef Blackings het volgende:
[..]
SBS6 kijker gespot
Homo gespot
HOMO
jaaaaaaaaaaaquote:
Ik ben geen racist ofzo hoor, maar die negerin is toch helemaal niet knap? :$ :$quote:Op maandag 22 december 2014 00:39 schreef Blackings het volgende:
ik zou die negerin gewoon doen trouwens
lolquote:Op maandag 22 december 2014 00:39 schreef Blackings het volgende:
ik zou die negerin gewoon doen trouwens
Lolquote:Op maandag 22 december 2014 00:39 schreef Blackings het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa
dan heb ik je ooit gevonden, want ik had fylax namelijk gevonden (ik googlede DJ Fylax_!!!)
onzeker figuur gespot die random dingen serieus gaat nemen en zich persoonlijk aangevallen voeltquote:Op maandag 22 december 2014 00:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Want jij kan vast geen namen van programma's die je niet kijkt opnoemen.Als je ja zegt ben je overigens een wereldvreemde autist die bij van die andere kneuzen hoort die graag "Ik heb geen tv meer, lekker rustig!
" zeggen.
Babelhaterquote:Op maandag 22 december 2014 00:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben geen racist ofzo hoor, maar die negerin is toch helemaal niet knap? :$ :$
Heeft hij haar überhaupt ooit in het echt gezien?quote:Op maandag 22 december 2014 00:40 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Laat je hosselen door fylax want zijn dinnetje doet moeilijk.
Ik "laat" me niet hosselen. En vooral niet door jongens jonger dan ik zelf.quote:Op maandag 22 december 2014 00:40 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Laat je hosselen door fylax want zijn dinnetje doet moeilijk.
lach hier allemaal catkiller uitquote:Op maandag 22 december 2014 00:40 schreef Blackings het volgende:
[..]
onzeker figuur gespot die random dingen serieus gaat nemen en zich persoonlijk aangevallen voelt
ja egt geil verhaal was datquote:Op maandag 22 december 2014 00:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heeft hij haar überhaupt ooit in het echt gezien?
Godver, Fylax heeft 3000 twitter volgers.quote:Op maandag 22 december 2014 00:39 schreef Blackings het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa
dan heb ik je ooit gevonden, want ik had fylax namelijk gevonden (ik googlede DJ Fylax_!!!)
Namen vrouwen dat random ding van jou maar eens serieus eh nerdje.quote:Op maandag 22 december 2014 00:40 schreef Blackings het volgende:
[..]
onzeker figuur gespot die random dingen serieus gaat nemen en zich persoonlijk aangevallen voelt
Zó, +15 stalker rep.quote:Op maandag 22 december 2014 00:41 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Godver, Fylax heeft 3000 twitter volgers.
Fylaxbash.quote:Op maandag 22 december 2014 00:40 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik "laat" me niet hosselen. En vooral niet door jongens jonger dan ik zelf.
pardonquote:
Opkankeren Herman.quote:Op maandag 22 december 2014 00:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
lach hier allemaal catkiller uit
HAHAHAHAH
Iedereen in de club is 18+ en doet HBO rechten tochquote:Op maandag 22 december 2014 00:40 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik "laat" me niet hosselen. En vooral niet door jongens jonger dan ik zelf.
21quote:
hbo is met kleine lettersquote:Op maandag 22 december 2014 00:42 schreef Blackings het volgende:
[..]
Iedereen in de club is 18+ en doet HBO rechten toch
En jij bent echt totaal geen nerdje natuurlijkquote:Op maandag 22 december 2014 00:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Namen vrouwen dat random ding van jou maar eens serieus eh nerdje.
boeit me eigenlijk nietquote:Op maandag 22 december 2014 00:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hbo is met kleine letters
Welkom terug, kleine wijsneus.quote:Op maandag 22 december 2014 00:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En jij bent echt totaal geen nerdje natuurlijk![]()
![]()
pics van jezelf danquote:Op maandag 22 december 2014 00:42 schreef PuurLouter het volgende:
Maar als je djedje wil hosselen heb je wel een oorbel+macklemore kapsel nodig.
Van wat ik begreep is ze echt, maar reageert verdacht veel op totoquote:
Jawel, hypocriet teringgebeuren met stinkhond giel stinkjochquote:Op maandag 22 december 2014 00:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niets mis met Serious Request.
Wat is een macklemorekapsel?quote:Op maandag 22 december 2014 00:42 schreef PuurLouter het volgende:
kkfatoequote:
Die zit er niet in dit jaarquote:Op maandag 22 december 2014 00:44 schreef Blackings het volgende:
[..]
Jawel, hypocriet teringgebeuren met stinkhond giel stinkjoch
Dude. Verzin geen stereotypes die wel of niet met mij willen hosselen.quote:Op maandag 22 december 2014 00:42 schreef PuurLouter het volgende:
nice daar voldoe ik aan (op dit moment).quote:
Dat doe ik helemaal niet.quote:Op maandag 22 december 2014 00:45 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dude. Verzin geen stereotypes die wel of niet met mij willen hosselen.
Goedkoop scoren noemen we dit in Drenthequote:Op maandag 22 december 2014 00:46 schreef Catkiller het volgende:
Serieuze request is alleen leuk als je of onder invloed bent of midden in de nacht jezelf de tyfus in verveelt en op die manier denkt nog iets leuks te kijken omdat er op tv toch geen reet meer is dan. Maar ja van de tv afhankelijk is ook bijna niemand meer.
25 euro noem ik goedkoop scoren.quote:Op maandag 22 december 2014 00:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Goedkoop scoren noemen we dit in Drenthe
Dat wel.quote:Op maandag 22 december 2014 00:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Beter toch. Wij hebben de wijsheid in pacht
Door deze post maak je het niet beter denk ik.quote:Op maandag 22 december 2014 00:47 schreef DjeDje het volgende:
Ik heb niks met toto
Ik val niet op macklemore kapsels
En niemand kan mij hosselen
Behalve leuke alternatieve "hipsters" of skater guys.
![]()
Inb4 hipsters
Bijna.quote:
Wou de kapper mij ook aansmeren...quote:Op maandag 22 december 2014 00:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ziet er echt fucking belachelijk uit op die foto man
quote:Op maandag 22 december 2014 00:47 schreef DjeDje het volgende:
Ik heb niks met toto
Ik val niet op macklemore kapsels
Behalve leuke alternatieve "hipsters" of skater guys.
![]()
Inb4 hipsters
Sla je slag, Deadprez, sla je slag!quote:Op maandag 22 december 2014 00:47 schreef DjeDje het volgende:
Behalve (...) skater guys.
Gewoon guys die skaten, heb een vriendengroep. En het zijn niet van die 90's skaters oidquote:Op maandag 22 december 2014 00:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Door deze post maak je het niet beter denk ik.
Hipsters.
Skaters boven de 16
Jij luistert ook?quote:Op maandag 22 december 2014 00:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nu weer een reportage van onze Eric
tvpquote:Op maandag 22 december 2014 00:49 schreef Blackings het volgende:
ik ga zo een foto van mijzelf posten hier
Van je buik?quote:Op maandag 22 december 2014 00:49 schreef Blackings het volgende:
En dan een dimaatje doen zekerquote:Op maandag 22 december 2014 00:49 schreef Blackings het volgende:
Ik vind Erics baard wel gaaf.quote:Op maandag 22 december 2014 00:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nu weer een reportage van onze Eric
ja. met aapje.quote:Op maandag 22 december 2014 00:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En dan een dimaatje doen zeker
Longboard je?quote:Op maandag 22 december 2014 00:49 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Gewoon guys die skaten, heb een vriendengroep. En het zijn niet van die 90's skaters oid
Toffe gozers
Zie de foto niet?quote:Op maandag 22 december 2014 00:48 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze?
Wat versta je onder hosselen?
Gewoon, het nooit koud hebben omdat ze altijd een sjaal bij zich hebben voor je, en een muts.quote:Op maandag 22 december 2014 00:49 schreef BozeHaas het volgende:
hipsterswat de fuck is daar aantrekkelijk aan
Jij wilt d'r wel longboarden hé, viezerd.quote:
Ik doe inderdaad geen dimaatje.quote:Op maandag 22 december 2014 00:50 schreef Blackings het volgende:
sowieso guus, bietje hypocriet, want zelf doe je het niet.
Als corton weer met een reportage komt bedelen zap ik gauw weg uiteraardquote:
Indie bandjesquote:Op maandag 22 december 2014 00:50 schreef DjeDje het volgende:
Festivaltypes is misschien wel een beter woord.
Indie festival types. Geen mysteryland festivaltypes.
Hehequote:Op maandag 22 december 2014 00:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als corton weer met een reportage komt bedelen zap ik gauw weg uiteraard
quote:Op maandag 22 december 2014 00:50 schreef Blackings het volgende:
[..]
Jij wilt d'r wel longboarden hé, viezerd.
Haha nee. Ik zei ook tussen aanhalingstekens Hipsters, omdat iedereen ze anders ziet zo'n beetje.quote:Op maandag 22 december 2014 00:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn hipsters aye?
Nou ja kwalitatief kan het natuurlijk wel slechter worden wanneer mensen denken binnen te zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 00:51 schreef Blackings het volgende:
Bands beter vinden omdat ze geen major label contract krijgen
vieze zionisten zijn het toch?quote:Op maandag 22 december 2014 00:52 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha nee. Ik zei ook tussen aanhalingstekens Hipsters, omdat iedereen ze anders ziet zo'n beetje.
vuige niet viesquote:Op maandag 22 december 2014 00:53 schreef Blackings het volgende:
[..]
vieze zionisten zijn het toch?
of zie ik het anders?
Wat je bespaart op scheermesjes gaat er weer net zo hard uit aan heuptasjes hoor.quote:Op maandag 22 december 2014 00:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik denk dat als je geen geld hebt je automatisch zo'n hipster wordt.
TIL deadprez is hipsterquote:Op maandag 22 december 2014 00:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Fout gedacht want als hipster heb je een Apple product nodigquote:Op maandag 22 december 2014 00:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Starbucks is ook niet gratis.quote:Op maandag 22 december 2014 00:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Fout gedacht want als hipster heb je een Apple product nodig
Niet vallen op het intelligente typequote:Op maandag 22 december 2014 00:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Sowieso vallen op een bepaald type
Ben je een pedofiel dan?quote:
Ohnee daar zij veel leukere jongens hoorquote:Op maandag 22 december 2014 00:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Echt iets voor chicks op een kunstopleiding dus
Sterk. Daar had ik nog niet aan gerekend. En die koffie bij Starbucks is ook vrij prijzig dacht ikquote:Op maandag 22 december 2014 00:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Fout gedacht want als hipster heb je een Apple product nodig
quote:Op maandag 22 december 2014 00:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Sowieso vallen op een bepaald type
guus pls doe je bril afquote:Op maandag 22 december 2014 00:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet vallen op het intelligente type
Moet je nog even wachten, misschien komen vrouwen straks wel aan de beurt.quote:
Dat ook nog jaquote:
quote:
Maar die zijn ook daadwerkelijk gay.quote:Op maandag 22 december 2014 00:54 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ohnee daar zij veel leukere jongens hoor
ok man, geef je adres plsquote:Op maandag 22 december 2014 00:54 schreef PuurLouter het volgende:
[..]Ben je van mening dat longboarden een lifestyle is? Dat kwam ik namelijk bij sommige meisjes op tinder tegen. Blij dat ik me niet in dat milieu begeef.
Redelijk overpriced ook inderdaad. Maar je hebt wel het starbuckslogo op je bekerquote:Op maandag 22 december 2014 00:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sterk. Daar had ik nog niet aan gerekend. En die koffie bij Starbucks is ook vrij prijzig dacht ik
En dat voor maar ¤5 voor een kleine koffie.quote:Op maandag 22 december 2014 00:54 schreef Blackings het volgende:
starbucks, klinkt als een anale hoerenclub
same bro.quote:Op maandag 22 december 2014 00:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb een bril nodig om er intelligent uit te zien
Zijn meer de vintage winkels waar de kleding vandaan wordt gehaal, en dat is nog best prijzig..quote:Op maandag 22 december 2014 00:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Doe je nou serieus alsof je dat niet kentquote:Op maandag 22 december 2014 00:54 schreef Blackings het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2014 00:54 schreef Blackings het volgende:
same bro, maar meestal heb ik dan wel een jointje gesmokete.quote:Op maandag 22 december 2014 00:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
ok just kidding als ik moe ben zie ik er gewoon uit als een stoner
Geen idee, ik kom niet in winkels waar meer dan 5 mensen zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 00:55 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Zijn meer de vintage winkels waar de kleding vandaan wordt gehaal, en dat is nog best prijzig..
Ik niet eensquote:Op maandag 22 december 2014 00:56 schreef Blackings het volgende:
[..]
same bro, maar meestal heb ik dan wel een jointje gesmokete.
Lekker hipster wel.quote:Op maandag 22 december 2014 00:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom niet in winkels waar meer dan 5 mensen zijn.
Haha nee. Moeten ze zelf weten als zij dat vinden. Ben zelf ruimdenkend over vele dingen.quote:Op maandag 22 december 2014 00:54 schreef PuurLouter het volgende:
[..]Ben je van mening dat longboarden een lifestyle is? Dat kwam ik namelijk bij sommige meisjes op tinder tegen. Blij dat ik me niet in dat milieu begeef.
lol.quote:Op maandag 22 december 2014 00:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik niet eens
Maar m'n ogen worden rood dan en ik heb standaard wallen
Dat is inderdaad een hipstersymptoomquote:
Tja, maar om het nou zelf uit de vuilnisbak te vissen...quote:Op maandag 22 december 2014 00:55 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Zijn meer de vintage winkels waar de kleding vandaan wordt gehaal, en dat is nog best prijzig..
Kom op eyquote:Op maandag 22 december 2014 00:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar die zijn ook daadwerkelijk gay.
Al lig ik van 21 tot 12 te slapen dan heb ik nog wallen joh.quote:Op maandag 22 december 2014 00:57 schreef Blackings het volgende:
[..]
lol.
ik krijg ook wallen als ik 5 uurtjes slaap pak.
dan doe ik bril op om wallen te verbergen.
Openminded: sta je open voor een mvv trio morgen?quote:Op maandag 22 december 2014 00:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha nee. Moeten ze zelf weten als zij dat vinden. Ben zelf ruimdenkend over vele dingen.
quote:Op maandag 22 december 2014 00:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom niet in winkels waar meer dan 5 mensen zijn.
meer water drinkenquote:Op maandag 22 december 2014 00:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Al lig ik van 21 tot 12 te slapen dan heb ik nog wallen joh.
Had deze reactie al zien aankomen.quote:Op maandag 22 december 2014 00:58 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Openminded: sta je open voor een mvv trio morgen?
OK Fylax.quote:Op maandag 22 december 2014 00:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je de rest van de week nauwelijks slaapt helpt dat ook niet echtquote:Op maandag 22 december 2014 00:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
nee.quote:Op maandag 22 december 2014 00:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nivea producten aanschaffen dan
Gwn uit de kraan toch.quote:Op maandag 22 december 2014 00:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nivea producten aanschaffen dan
En toch posten hčquote:Op maandag 22 december 2014 00:59 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Had deze reactie al zien aankomen.
lolquote:
Zoek googlequote:Op maandag 22 december 2014 01:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Kan iemand mij een sfeerimpressie geven van een "vintage winkel" ?
gek hoorquote:
Moet die ebolaschool maar later beginnen.quote:Op maandag 22 december 2014 01:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je de rest van de week nauwelijks slaapt helpt dat ook niet echt
Zit je nou gewoon te lurkenquote:
Omdat er een sprankel hoop in me zat dat iemand er wél serieus op in zou gaan.quote:
Het fokvolkquote:Op maandag 22 december 2014 01:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon wat het volk denkt.
Vooroordelen hebbenquote:Op maandag 22 december 2014 01:02 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Omdat er een sprankel hoop in me zat dat iemand er wél serieus op in zou gaan.
Maar tegen een onintelligent iemand ruimdenkend zeggen is ook best verwarrend, niet?
Gewoon eerder naar bed.quote:Op maandag 22 december 2014 01:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Moet die ebolaschool maar later beginnen.
Ja ik dacht dat je met me aan het flirten was, ben blijkbaar niet intelligent genoeg om de essentie van je posts te begrijpen.quote:Op maandag 22 december 2014 01:02 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Omdat er een sprankel hoop in me zat dat iemand er wél serieus op in zou gaan.
Maar tegen een onintelligent iemand ruimdenkend zeggen is ook best verwarrend, niet?
Ik moet over twee jaar nog ff studeren en dan kan ik beginnen aan de uitkeringsleef van de UWVquote:Op maandag 22 december 2014 01:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon eerder naar bed.
En dat is het moeilijke, ik slaap zelden voor 0:00 uur ook
dit zeg ik altijd als reactie als iemand zegt hoe panja die wasquote:
Instagram begint het over te nemen idd, maar er zit echt amper verschil tussen gewoonquote:Op maandag 22 december 2014 01:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Twitter is toch helemaal niet meer populair tegenwoordig?
Die uitkering is toch bijna niksquote:Op maandag 22 december 2014 01:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik moest over twee jaar nog ff studeren en dan kan ik beginnen aan de uitkeringsleef van de UWV
Tja.quote:Op maandag 22 december 2014 01:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jezus wat lelijk... slonzige kledingzaken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best welquote:Op maandag 22 december 2014 01:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Twitter is toch helemaal niet meer populair tegenwoordig?
Ik zeg alleen dat ik genoeg bier op had, meer nietquote:Op maandag 22 december 2014 01:04 schreef Blackings het volgende:
[..]
dit zeg ik altijd als reactie als iemand zegt hoe panja die was
Godverdommequote:Op maandag 22 december 2014 01:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
https://twitter.com/HeetGeenHermann
net aangemaakt
Beter dan het alternatief.quote:Op maandag 22 december 2014 01:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die uitkering is toch bijna niks
Ik met jou?quote:Op maandag 22 december 2014 01:03 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat je met me aan het flirten was, ben blijkbaar niet intelligent genoeg om de essentie van je posts te begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |