ok man, geef je adres plsquote:Op maandag 22 december 2014 00:54 schreef PuurLouter het volgende:
[..]Ben je van mening dat longboarden een lifestyle is? Dat kwam ik namelijk bij sommige meisjes op tinder tegen. Blij dat ik me niet in dat milieu begeef.
Redelijk overpriced ook inderdaad. Maar je hebt wel het starbuckslogo op je bekerquote:Op maandag 22 december 2014 00:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sterk. Daar had ik nog niet aan gerekend. En die koffie bij Starbucks is ook vrij prijzig dacht ik
En dat voor maar ¤5 voor een kleine koffie.quote:Op maandag 22 december 2014 00:54 schreef Blackings het volgende:
starbucks, klinkt als een anale hoerenclub
same bro.quote:Op maandag 22 december 2014 00:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb een bril nodig om er intelligent uit te zien
Zijn meer de vintage winkels waar de kleding vandaan wordt gehaal, en dat is nog best prijzig..quote:Op maandag 22 december 2014 00:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik denk dat als je geen geld hebt je automatisch zo'n hipster wordt.
Doe je nou serieus alsof je dat niet kentquote:Op maandag 22 december 2014 00:54 schreef Blackings het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2014 00:54 schreef Blackings het volgende:
same bro, maar meestal heb ik dan wel een jointje gesmokete.quote:Op maandag 22 december 2014 00:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
ok just kidding als ik moe ben zie ik er gewoon uit als een stoner
Geen idee, ik kom niet in winkels waar meer dan 5 mensen zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 00:55 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Zijn meer de vintage winkels waar de kleding vandaan wordt gehaal, en dat is nog best prijzig..
Ik niet eensquote:Op maandag 22 december 2014 00:56 schreef Blackings het volgende:
[..]
same bro, maar meestal heb ik dan wel een jointje gesmokete.
Lekker hipster wel.quote:Op maandag 22 december 2014 00:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom niet in winkels waar meer dan 5 mensen zijn.
Haha nee. Moeten ze zelf weten als zij dat vinden. Ben zelf ruimdenkend over vele dingen.quote:Op maandag 22 december 2014 00:54 schreef PuurLouter het volgende:
[..]Ben je van mening dat longboarden een lifestyle is? Dat kwam ik namelijk bij sommige meisjes op tinder tegen. Blij dat ik me niet in dat milieu begeef.
lol.quote:Op maandag 22 december 2014 00:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik niet eens
Maar m'n ogen worden rood dan en ik heb standaard wallen
Dat is inderdaad een hipstersymptoomquote:
Tja, maar om het nou zelf uit de vuilnisbak te vissen...quote:Op maandag 22 december 2014 00:55 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Zijn meer de vintage winkels waar de kleding vandaan wordt gehaal, en dat is nog best prijzig..
Kom op eyquote:Op maandag 22 december 2014 00:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar die zijn ook daadwerkelijk gay.
Al lig ik van 21 tot 12 te slapen dan heb ik nog wallen joh.quote:Op maandag 22 december 2014 00:57 schreef Blackings het volgende:
[..]
lol.
ik krijg ook wallen als ik 5 uurtjes slaap pak.
dan doe ik bril op om wallen te verbergen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |