Nou ja kwalitatief kan het natuurlijk wel slechter worden wanneer mensen denken binnen te zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 00:51 schreef Blackings het volgende:
Bands beter vinden omdat ze geen major label contract krijgen
vieze zionisten zijn het toch?quote:Op maandag 22 december 2014 00:52 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha nee. Ik zei ook tussen aanhalingstekens Hipsters, omdat iedereen ze anders ziet zo'n beetje.
vuige niet viesquote:Op maandag 22 december 2014 00:53 schreef Blackings het volgende:
[..]
vieze zionisten zijn het toch?
of zie ik het anders?
Wat je bespaart op scheermesjes gaat er weer net zo hard uit aan heuptasjes hoor.quote:Op maandag 22 december 2014 00:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik denk dat als je geen geld hebt je automatisch zo'n hipster wordt.
TIL deadprez is hipsterquote:Op maandag 22 december 2014 00:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Fout gedacht want als hipster heb je een Apple product nodigquote:Op maandag 22 december 2014 00:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Starbucks is ook niet gratis.quote:Op maandag 22 december 2014 00:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Fout gedacht want als hipster heb je een Apple product nodig
Niet vallen op het intelligente typequote:Op maandag 22 december 2014 00:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Sowieso vallen op een bepaald type
Ben je een pedofiel dan?quote:
Ohnee daar zij veel leukere jongens hoorquote:Op maandag 22 december 2014 00:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Echt iets voor chicks op een kunstopleiding dus
Sterk. Daar had ik nog niet aan gerekend. En die koffie bij Starbucks is ook vrij prijzig dacht ikquote:Op maandag 22 december 2014 00:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Fout gedacht want als hipster heb je een Apple product nodig
quote:Op maandag 22 december 2014 00:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Sowieso vallen op een bepaald type
guus pls doe je bril afquote:Op maandag 22 december 2014 00:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet vallen op het intelligente type
Moet je nog even wachten, misschien komen vrouwen straks wel aan de beurt.quote:
Dat ook nog jaquote:
quote:
Maar die zijn ook daadwerkelijk gay.quote:Op maandag 22 december 2014 00:54 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ohnee daar zij veel leukere jongens hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |