Van je buik?quote:Op maandag 22 december 2014 00:49 schreef Blackings het volgende:
ik ga zo een foto van mijzelf posten hier
En dan een dimaatje doen zekerquote:Op maandag 22 december 2014 00:49 schreef Blackings het volgende:
ik ga zo een foto van mijzelf posten hier
Ik vind Erics baard wel gaaf.quote:Op maandag 22 december 2014 00:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nu weer een reportage van onze Eric
ja. met aapje.quote:Op maandag 22 december 2014 00:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En dan een dimaatje doen zeker
Longboard je?quote:Op maandag 22 december 2014 00:49 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Gewoon guys die skaten, heb een vriendengroep. En het zijn niet van die 90's skaters oid
Toffe gozers
Zie de foto niet?quote:Op maandag 22 december 2014 00:48 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze?
Wat versta je onder hosselen?
Gewoon, het nooit koud hebben omdat ze altijd een sjaal bij zich hebben voor je, en een muts.quote:Op maandag 22 december 2014 00:49 schreef BozeHaas het volgende:
hipsterswat de fuck is daar aantrekkelijk aan
Jij wilt d'r wel longboarden hé, viezerd.quote:
Ik doe inderdaad geen dimaatje.quote:Op maandag 22 december 2014 00:50 schreef Blackings het volgende:
sowieso guus, bietje hypocriet, want zelf doe je het niet.
Als corton weer met een reportage komt bedelen zap ik gauw weg uiteraardquote:
Indie bandjesquote:Op maandag 22 december 2014 00:50 schreef DjeDje het volgende:
Festivaltypes is misschien wel een beter woord.
Indie festival types. Geen mysteryland festivaltypes.
Hehequote:Op maandag 22 december 2014 00:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als corton weer met een reportage komt bedelen zap ik gauw weg uiteraard
quote:Op maandag 22 december 2014 00:50 schreef Blackings het volgende:
[..]
Jij wilt d'r wel longboarden hé, viezerd.
Haha nee. Ik zei ook tussen aanhalingstekens Hipsters, omdat iedereen ze anders ziet zo'n beetje.quote:Op maandag 22 december 2014 00:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn hipsters aye?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |