nice daar voldoe ik aan (op dit moment).quote:
Dat doe ik helemaal niet.quote:Op maandag 22 december 2014 00:45 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dude. Verzin geen stereotypes die wel of niet met mij willen hosselen.
Goedkoop scoren noemen we dit in Drenthequote:Op maandag 22 december 2014 00:46 schreef Catkiller het volgende:
Serieuze request is alleen leuk als je of onder invloed bent of midden in de nacht jezelf de tyfus in verveelt en op die manier denkt nog iets leuks te kijken omdat er op tv toch geen reet meer is dan. Maar ja van de tv afhankelijk is ook bijna niemand meer.
25 euro noem ik goedkoop scoren.quote:Op maandag 22 december 2014 00:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Goedkoop scoren noemen we dit in Drenthe
Dat wel.quote:Op maandag 22 december 2014 00:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Beter toch. Wij hebben de wijsheid in pacht
Door deze post maak je het niet beter denk ik.quote:Op maandag 22 december 2014 00:47 schreef DjeDje het volgende:
Ik heb niks met toto
Ik val niet op macklemore kapsels
En niemand kan mij hosselen
Behalve leuke alternatieve "hipsters" of skater guys.
![]()
Inb4 hipsters
Bijna.quote:
Wou de kapper mij ook aansmeren...quote:Op maandag 22 december 2014 00:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ziet er echt fucking belachelijk uit op die foto man
quote:Op maandag 22 december 2014 00:47 schreef DjeDje het volgende:
Ik heb niks met toto
Ik val niet op macklemore kapsels
Behalve leuke alternatieve "hipsters" of skater guys.
![]()
Inb4 hipsters
Sla je slag, Deadprez, sla je slag!quote:Op maandag 22 december 2014 00:47 schreef DjeDje het volgende:
Behalve (...) skater guys.
Gewoon guys die skaten, heb een vriendengroep. En het zijn niet van die 90's skaters oidquote:Op maandag 22 december 2014 00:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Door deze post maak je het niet beter denk ik.
Hipsters.
Skaters boven de 16
Jij luistert ook?quote:Op maandag 22 december 2014 00:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nu weer een reportage van onze Eric
tvpquote:Op maandag 22 december 2014 00:49 schreef Blackings het volgende:
ik ga zo een foto van mijzelf posten hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |