lolquote:Op maandag 22 december 2014 00:39 schreef Blackings het volgende:
ik zou die negerin gewoon doen trouwens
Lolquote:Op maandag 22 december 2014 00:39 schreef Blackings het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa
dan heb ik je ooit gevonden, want ik had fylax namelijk gevonden (ik googlede DJ Fylax_!!!)
onzeker figuur gespot die random dingen serieus gaat nemen en zich persoonlijk aangevallen voeltquote:Op maandag 22 december 2014 00:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Want jij kan vast geen namen van programma's die je niet kijkt opnoemen.Als je ja zegt ben je overigens een wereldvreemde autist die bij van die andere kneuzen hoort die graag "Ik heb geen tv meer, lekker rustig!
" zeggen.
Babelhaterquote:Op maandag 22 december 2014 00:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben geen racist ofzo hoor, maar die negerin is toch helemaal niet knap? :$ :$
Heeft hij haar überhaupt ooit in het echt gezien?quote:Op maandag 22 december 2014 00:40 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Laat je hosselen door fylax want zijn dinnetje doet moeilijk.
Ik "laat" me niet hosselen. En vooral niet door jongens jonger dan ik zelf.quote:Op maandag 22 december 2014 00:40 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Laat je hosselen door fylax want zijn dinnetje doet moeilijk.
lach hier allemaal catkiller uitquote:Op maandag 22 december 2014 00:40 schreef Blackings het volgende:
[..]
onzeker figuur gespot die random dingen serieus gaat nemen en zich persoonlijk aangevallen voelt
ja egt geil verhaal was datquote:Op maandag 22 december 2014 00:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heeft hij haar überhaupt ooit in het echt gezien?
Godver, Fylax heeft 3000 twitter volgers.quote:Op maandag 22 december 2014 00:39 schreef Blackings het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa
dan heb ik je ooit gevonden, want ik had fylax namelijk gevonden (ik googlede DJ Fylax_!!!)
Namen vrouwen dat random ding van jou maar eens serieus eh nerdje.quote:Op maandag 22 december 2014 00:40 schreef Blackings het volgende:
[..]
onzeker figuur gespot die random dingen serieus gaat nemen en zich persoonlijk aangevallen voelt
Zó, +15 stalker rep.quote:Op maandag 22 december 2014 00:41 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Godver, Fylax heeft 3000 twitter volgers.
Fylaxbash.quote:Op maandag 22 december 2014 00:40 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik "laat" me niet hosselen. En vooral niet door jongens jonger dan ik zelf.
pardonquote:
Opkankeren Herman.quote:Op maandag 22 december 2014 00:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
lach hier allemaal catkiller uit
HAHAHAHAH
Iedereen in de club is 18+ en doet HBO rechten tochquote:Op maandag 22 december 2014 00:40 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik "laat" me niet hosselen. En vooral niet door jongens jonger dan ik zelf.
21quote:
hbo is met kleine lettersquote:Op maandag 22 december 2014 00:42 schreef Blackings het volgende:
[..]
Iedereen in de club is 18+ en doet HBO rechten toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |