quote:Op maandag 22 december 2014 00:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Iknow. Is virus. Mensen dachten daardoor dat ik fake was.
ebolaquote:Op maandag 22 december 2014 00:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
yoquote:
Vind het wel raar, want het komt uit 2010, maar je instagram bewijst wel dat je echt bent.quote:Op maandag 22 december 2014 00:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
SBS6 kijker gespotquote:Op maandag 22 december 2014 00:37 schreef Catkiller het volgende:
Dus DjeDje is een Franstalige donkere vrouw van in de 40. Oplichters ontmaskerd is niks bij dit forum.
Lolol. Ik ben kaas.quote:Op maandag 22 december 2014 00:36 schreef Blackings het volgende:
DjeDje heeft ook wel een licht tintje
quote:Op maandag 22 december 2014 00:37 schreef Blackings het volgende:
[..]
SBS6 kijker gespot
Homo gespot
HOMO
Heb je een fokker op twitterquote:Op maandag 22 december 2014 00:37 schreef DjeDje het volgende:
En ja ik maak gebruik van bijna alle bekende social medias.
Yoquote:Op maandag 22 december 2014 00:36 schreef Blackings het volgende:
[..]
yo ik ben flikkertje die je posts berwerkt
Zoals u weet, moet je geven aan de gele ster die omhoog gaat naar de pagina (rode pijl) krijgt u een venster te krijgen, ga naar map (gele pijl) opslaan, druk op de knop voor sites om (groene pijl) inzet op te slaan en als je mappen hebt gemaakt, zet "menu markers" en u zult komen op het tabblad markers. Als u opgeslagen pagina's en ze niet vinden, kijken ze in "markers geclassificeerde" zal zijn in dezelfde dropdown.quote:Op maandag 22 december 2014 00:35 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Huh wtf wat doet een foto uit jouw fobo op een Spaanstalig forum in een post uit 2010?
Virus?quote:Op maandag 22 december 2014 00:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 december 2014 00:37 schreef Catkiller het volgende:
Dus DjeDje is een Franstalige donkere vrouw van in de 40. Oplichters ontmaskerd is niks bij dit forum.
Ik maak nergens een probleem vanquote:Op maandag 22 december 2014 00:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je niet zulke toffe paints maakte had jij groot probleem met mij
Ik had vroeger fylaxquote:Op maandag 22 december 2014 00:37 schreef Blackings het volgende:
[..]
Heb je een fokker op twitter
volgens mij ben ik je ooit tegengekomen
Want jij kan vast geen namen van programma's die je niet kijkt opnoemen.quote:Op maandag 22 december 2014 00:37 schreef Blackings het volgende:
[..]
SBS6 kijker gespot
Homo gespot
HOMO
jaaaaaaaaaaaquote:
Ik ben geen racist ofzo hoor, maar die negerin is toch helemaal niet knap? :$ :$quote:Op maandag 22 december 2014 00:39 schreef Blackings het volgende:
ik zou die negerin gewoon doen trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |