lolquote:Op maandag 22 december 2014 00:39 schreef Blackings het volgende:
ik zou die negerin gewoon doen trouwens
Lolquote:Op maandag 22 december 2014 00:39 schreef Blackings het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa
dan heb ik je ooit gevonden, want ik had fylax namelijk gevonden (ik googlede DJ Fylax_!!!)
onzeker figuur gespot die random dingen serieus gaat nemen en zich persoonlijk aangevallen voeltquote:Op maandag 22 december 2014 00:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Want jij kan vast geen namen van programma's die je niet kijkt opnoemen.Als je ja zegt ben je overigens een wereldvreemde autist die bij van die andere kneuzen hoort die graag "Ik heb geen tv meer, lekker rustig!
" zeggen.
Babelhaterquote:Op maandag 22 december 2014 00:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben geen racist ofzo hoor, maar die negerin is toch helemaal niet knap? :$ :$
Heeft hij haar überhaupt ooit in het echt gezien?quote:Op maandag 22 december 2014 00:40 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Laat je hosselen door fylax want zijn dinnetje doet moeilijk.
Ik "laat" me niet hosselen. En vooral niet door jongens jonger dan ik zelf.quote:Op maandag 22 december 2014 00:40 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Laat je hosselen door fylax want zijn dinnetje doet moeilijk.
lach hier allemaal catkiller uitquote:Op maandag 22 december 2014 00:40 schreef Blackings het volgende:
[..]
onzeker figuur gespot die random dingen serieus gaat nemen en zich persoonlijk aangevallen voelt
ja egt geil verhaal was datquote:Op maandag 22 december 2014 00:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heeft hij haar überhaupt ooit in het echt gezien?
Godver, Fylax heeft 3000 twitter volgers.quote:Op maandag 22 december 2014 00:39 schreef Blackings het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa
dan heb ik je ooit gevonden, want ik had fylax namelijk gevonden (ik googlede DJ Fylax_!!!)
Namen vrouwen dat random ding van jou maar eens serieus eh nerdje.quote:Op maandag 22 december 2014 00:40 schreef Blackings het volgende:
[..]
onzeker figuur gespot die random dingen serieus gaat nemen en zich persoonlijk aangevallen voelt
Zó, +15 stalker rep.quote:Op maandag 22 december 2014 00:41 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Godver, Fylax heeft 3000 twitter volgers.
Fylaxbash.quote:Op maandag 22 december 2014 00:40 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik "laat" me niet hosselen. En vooral niet door jongens jonger dan ik zelf.
pardonquote:
Opkankeren Herman.quote:Op maandag 22 december 2014 00:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
lach hier allemaal catkiller uit
HAHAHAHAH
Iedereen in de club is 18+ en doet HBO rechten tochquote:Op maandag 22 december 2014 00:40 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik "laat" me niet hosselen. En vooral niet door jongens jonger dan ik zelf.
21quote:
hbo is met kleine lettersquote:Op maandag 22 december 2014 00:42 schreef Blackings het volgende:
[..]
Iedereen in de club is 18+ en doet HBO rechten toch
En jij bent echt totaal geen nerdje natuurlijkquote:Op maandag 22 december 2014 00:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Namen vrouwen dat random ding van jou maar eens serieus eh nerdje.
boeit me eigenlijk nietquote:Op maandag 22 december 2014 00:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hbo is met kleine letters
Welkom terug, kleine wijsneus.quote:Op maandag 22 december 2014 00:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En jij bent echt totaal geen nerdje natuurlijk![]()
![]()
pics van jezelf danquote:Op maandag 22 december 2014 00:42 schreef PuurLouter het volgende:
Maar als je djedje wil hosselen heb je wel een oorbel+macklemore kapsel nodig.
Van wat ik begreep is ze echt, maar reageert verdacht veel op totoquote:
Jawel, hypocriet teringgebeuren met stinkhond giel stinkjochquote:Op maandag 22 december 2014 00:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niets mis met Serious Request.
Wat is een macklemorekapsel?quote:Op maandag 22 december 2014 00:42 schreef PuurLouter het volgende:
kkfatoequote:
Die zit er niet in dit jaarquote:Op maandag 22 december 2014 00:44 schreef Blackings het volgende:
[..]
Jawel, hypocriet teringgebeuren met stinkhond giel stinkjoch
Dude. Verzin geen stereotypes die wel of niet met mij willen hosselen.quote:Op maandag 22 december 2014 00:42 schreef PuurLouter het volgende:
nice daar voldoe ik aan (op dit moment).quote:
Dat doe ik helemaal niet.quote:Op maandag 22 december 2014 00:45 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dude. Verzin geen stereotypes die wel of niet met mij willen hosselen.
Goedkoop scoren noemen we dit in Drenthequote:Op maandag 22 december 2014 00:46 schreef Catkiller het volgende:
Serieuze request is alleen leuk als je of onder invloed bent of midden in de nacht jezelf de tyfus in verveelt en op die manier denkt nog iets leuks te kijken omdat er op tv toch geen reet meer is dan. Maar ja van de tv afhankelijk is ook bijna niemand meer.
25 euro noem ik goedkoop scoren.quote:Op maandag 22 december 2014 00:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Goedkoop scoren noemen we dit in Drenthe
Dat wel.quote:Op maandag 22 december 2014 00:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Beter toch. Wij hebben de wijsheid in pacht
Door deze post maak je het niet beter denk ik.quote:Op maandag 22 december 2014 00:47 schreef DjeDje het volgende:
Ik heb niks met toto
Ik val niet op macklemore kapsels
En niemand kan mij hosselen
Behalve leuke alternatieve "hipsters" of skater guys.
![]()
Inb4 hipsters
Bijna.quote:
Wou de kapper mij ook aansmeren...quote:Op maandag 22 december 2014 00:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ziet er echt fucking belachelijk uit op die foto man
quote:Op maandag 22 december 2014 00:47 schreef DjeDje het volgende:
Ik heb niks met toto
Ik val niet op macklemore kapsels
Behalve leuke alternatieve "hipsters" of skater guys.
![]()
Inb4 hipsters
Sla je slag, Deadprez, sla je slag!quote:Op maandag 22 december 2014 00:47 schreef DjeDje het volgende:
Behalve (...) skater guys.
Gewoon guys die skaten, heb een vriendengroep. En het zijn niet van die 90's skaters oidquote:Op maandag 22 december 2014 00:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Door deze post maak je het niet beter denk ik.
Hipsters.
Skaters boven de 16
Jij luistert ook?quote:Op maandag 22 december 2014 00:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nu weer een reportage van onze Eric
tvpquote:Op maandag 22 december 2014 00:49 schreef Blackings het volgende:
ik ga zo een foto van mijzelf posten hier
Van je buik?quote:Op maandag 22 december 2014 00:49 schreef Blackings het volgende:
En dan een dimaatje doen zekerquote:Op maandag 22 december 2014 00:49 schreef Blackings het volgende:
Ik vind Erics baard wel gaaf.quote:Op maandag 22 december 2014 00:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nu weer een reportage van onze Eric
ja. met aapje.quote:Op maandag 22 december 2014 00:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En dan een dimaatje doen zeker
Longboard je?quote:Op maandag 22 december 2014 00:49 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Gewoon guys die skaten, heb een vriendengroep. En het zijn niet van die 90's skaters oid
Toffe gozers
Zie de foto niet?quote:Op maandag 22 december 2014 00:48 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze?
Wat versta je onder hosselen?
Gewoon, het nooit koud hebben omdat ze altijd een sjaal bij zich hebben voor je, en een muts.quote:Op maandag 22 december 2014 00:49 schreef BozeHaas het volgende:
hipsterswat de fuck is daar aantrekkelijk aan
Jij wilt d'r wel longboarden hé, viezerd.quote:
Ik doe inderdaad geen dimaatje.quote:Op maandag 22 december 2014 00:50 schreef Blackings het volgende:
sowieso guus, bietje hypocriet, want zelf doe je het niet.
Als corton weer met een reportage komt bedelen zap ik gauw weg uiteraardquote:
Indie bandjesquote:Op maandag 22 december 2014 00:50 schreef DjeDje het volgende:
Festivaltypes is misschien wel een beter woord.
Indie festival types. Geen mysteryland festivaltypes.
Hehequote:Op maandag 22 december 2014 00:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als corton weer met een reportage komt bedelen zap ik gauw weg uiteraard
quote:Op maandag 22 december 2014 00:50 schreef Blackings het volgende:
[..]
Jij wilt d'r wel longboarden hé, viezerd.
Haha nee. Ik zei ook tussen aanhalingstekens Hipsters, omdat iedereen ze anders ziet zo'n beetje.quote:Op maandag 22 december 2014 00:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn hipsters aye?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |