was wel eens echt een maand ofzo niet geweest.quote:Op maandag 22 december 2014 00:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben srs niet op FOK! geweest afgelopen 3 dagen
je bent een josti.quote:Op maandag 22 december 2014 00:29 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Het is faggot. Kneus. Kun je niet eens spellen?
Geef die van jou maar. Dan ga ik je moeder flink laten volpompen.quote:Op maandag 22 december 2014 00:29 schreef Blackings het volgende:
[..]
Wat doe je biggie, geef je adres dan?
Als nihilist geloof ik je directquote:Op maandag 22 december 2014 00:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben srs niet op FOK! geweest afgelopen 3 dagen
ahahhaquote:Op maandag 22 december 2014 00:30 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Geef die van jou maar. Dan ga ik je moeder flink laten volpompen.
Nee bedankt, ik geef mijn adres niet aan mensen die chimeids stalken op internetfora.quote:Op maandag 22 december 2014 00:30 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Geef die van jou maar. Dan ga ik je moeder flink laten volpompen.
Nou enquote:
ook al had ie z'n bek open kon je het niet eens horen. we zitten hier op een forum, mongool.quote:Op maandag 22 december 2014 00:30 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Houd je bek nou eens tegen me.
Ga jij maar lekker rukken op haar fotoboek jongen.quote:Op maandag 22 december 2014 00:30 schreef Blackings het volgende:
[..]
Nee bedankt, ik geef mijn adres niet aan mensen die chimeids stalken op internetfora.
sorryquote:Op maandag 22 december 2014 00:30 schreef Blackings het volgende:
deadprez die puurlouter hier lokt_
nee dank, ik hossel chicks liever in het echte levenquote:Op maandag 22 december 2014 00:31 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker rukken op haar fotoboek jongen.
Het zal allemaal wel jaquote:Op maandag 22 december 2014 00:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Je mag wel bij mij op visite komen hoor.
Je komt anders best wel over als een whiteknight.quote:Op maandag 22 december 2014 00:31 schreef Blackings het volgende:
[..]
nee dank, ik hossel chicks liever in het echte leven
Nee ze weet niet wie ik ben. Maar zo heb ik haar naam en instagram.quote:Op maandag 22 december 2014 00:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij hebt zijn Tinder?
Wat is deze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |