Zit je nou gewoon te lurkenquote:
Omdat er een sprankel hoop in me zat dat iemand er wél serieus op in zou gaan.quote:
Het fokvolkquote:Op maandag 22 december 2014 01:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon wat het volk denkt.
Vooroordelen hebbenquote:Op maandag 22 december 2014 01:02 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Omdat er een sprankel hoop in me zat dat iemand er wél serieus op in zou gaan.
Maar tegen een onintelligent iemand ruimdenkend zeggen is ook best verwarrend, niet?
Gewoon eerder naar bed.quote:Op maandag 22 december 2014 01:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Moet die ebolaschool maar later beginnen.
Ja ik dacht dat je met me aan het flirten was, ben blijkbaar niet intelligent genoeg om de essentie van je posts te begrijpen.quote:Op maandag 22 december 2014 01:02 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Omdat er een sprankel hoop in me zat dat iemand er wél serieus op in zou gaan.
Maar tegen een onintelligent iemand ruimdenkend zeggen is ook best verwarrend, niet?
Ik moet over twee jaar nog ff studeren en dan kan ik beginnen aan de uitkeringsleef van de UWVquote:Op maandag 22 december 2014 01:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon eerder naar bed.
En dat is het moeilijke, ik slaap zelden voor 0:00 uur ook
dit zeg ik altijd als reactie als iemand zegt hoe panja die wasquote:
Instagram begint het over te nemen idd, maar er zit echt amper verschil tussen gewoonquote:Op maandag 22 december 2014 01:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Twitter is toch helemaal niet meer populair tegenwoordig?
Die uitkering is toch bijna niksquote:Op maandag 22 december 2014 01:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik moest over twee jaar nog ff studeren en dan kan ik beginnen aan de uitkeringsleef van de UWV
Tja.quote:Op maandag 22 december 2014 01:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jezus wat lelijk... slonzige kledingzaken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best welquote:Op maandag 22 december 2014 01:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Twitter is toch helemaal niet meer populair tegenwoordig?
Ik zeg alleen dat ik genoeg bier op had, meer nietquote:Op maandag 22 december 2014 01:04 schreef Blackings het volgende:
[..]
dit zeg ik altijd als reactie als iemand zegt hoe panja die was
Godverdommequote:Op maandag 22 december 2014 01:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
https://twitter.com/HeetGeenHermann
net aangemaakt
Beter dan het alternatief.quote:Op maandag 22 december 2014 01:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die uitkering is toch bijna niks
Ik met jou?quote:Op maandag 22 december 2014 01:03 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat je met me aan het flirten was, ben blijkbaar niet intelligent genoeg om de essentie van je posts te begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |