2/10quote:Op zondag 21 december 2014 22:52 schreef Tem het volgende:
Timmm houdt meer van het Zonnetje in huis.
quote:Op zondag 21 december 2014 22:52 schreef YokiKater het volgende:
Beetje puberaal hoor die anale fixatie steeds in de TT.
Anale fixatie in je hol.quote:Op zondag 21 december 2014 22:52 schreef YokiKater het volgende:
We gaan dit 50 delen volhouden.quote:Op zondag 21 december 2014 22:52 schreef YokiKater het volgende:
Fixedquote:Op zondag 21 december 2014 22:52 schreef YokiKater het volgende:
Jij moet zeker alleen om jezelf lachen?quote:Op zondag 21 december 2014 22:52 schreef timmmmm het volgende:
Nou moet ik zeggen dat ik sowieso niet zo van de comedy's ben.
quote:
Denk niet dat dit iemand verrast.quote:Op zondag 21 december 2014 22:52 schreef timmmmm het volgende:
Nou moet ik zeggen dat ik sowieso niet zo van de comedy's ben.
Om natte appeltaarten kan ik wel lachenquote:Op zondag 21 december 2014 22:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Denk niet dat dit iemand verrast.
Ja, of de survivor scene of de huge vagina. Gewoon een geweldige serie. Ik heb alle seizoenen op dvd gekocht toen ik in Amerika was.quote:
Ik moet momenteel overal om lachen.quote:Op zondag 21 december 2014 22:54 schreef Specularium het volgende:
Yoki moet alleen om timmmm lachen, zit er tot zijn elleboog droog in.
Nee ik heb gewoon een leuke dag gehad, heb even een feel good momentje.quote:Op zondag 21 december 2014 22:59 schreef timmmmm het volgende:
Hebben ze lachgas geleverd ipv je valium
Dat was ook grappig.quote:Op zondag 21 december 2014 23:02 schreef timmmmm het volgende:
Vroeger toen ik nog klein was (ja, oude lamtakken hier, toen was ik nog klein) kon ik erg om roseanne lachen
Mooi zo.quote:Op zondag 21 december 2014 23:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon een leuke dag gehad, heb even een feel good momentje.
Zijn die laatste seizoenen nog leuk? Ik heb niet alles gezien, een beetje tot die negerin ziek werd enzo geloof ik.quote:Op zondag 21 december 2014 22:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, of de survivor scene of de huge vagina. Gewoon een geweldige serie. Ik heb alle seizoenen op dvd gekocht toen ik in Amerika was.
*negeresquote:Op zondag 21 december 2014 23:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zijn die laatste seizoenen nog leuk? Ik heb niet alles gezien, een beetje tot die negerin ziek werd enzo geloof ik.
Wel minder dan de eerste 4 seizoenen. De afleveringen met Ted Danson zijn ook erg goed.quote:Op zondag 21 december 2014 23:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zijn die laatste seizoenen nog leuk? Ik heb niet alles gezien, een beetje tot die negerin ziek werd enzo geloof ik.
Dat komt ook uit een hele goede aflevering.quote:Op zondag 21 december 2014 23:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Vandaag zaten er twee in mijn oren te tetteren en toen moest ik hieraan denken.
[ afbeelding ]
Leuke bikini, piercing wat minder.quote:Op zondag 21 december 2014 23:08 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
Arme Safina, tweede geworden bij de Miss Asia Pacific World
10/10 zou geven
Nou en?quote:Op zondag 21 december 2014 23:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Leuke bikini, piercing wat minder.
Is gewoon mijn mening.quote:
Vreemde oogjes.quote:Op zondag 21 december 2014 23:22 schreef YokiKater het volgende:
Ik vind d'r helemaal niet zo bijzonder.
Tot ze in haar nakende doos voor je staat.quote:Op zondag 21 december 2014 23:22 schreef YokiKater het volgende:
Ik vind d'r helemaal niet zo bijzonder.
Voor een keertje is niet verkeerd, maar helemaal razend ga ik er niet van worden.quote:Op zondag 21 december 2014 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tot ze in haar nakende doos voor je staat.
Erg dun ?quote:Op zondag 21 december 2014 23:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Ze is wel erg dun, iets voller was mooier geweest denk ik.
Dat is toch niet dun?quote:Op zondag 21 december 2014 23:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Jaloerse vrouwenquote:Op zondag 21 december 2014 23:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Hmja, gewoon zo atletisch.quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 23:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn onzekerheid kent geen grenzen.quote:Op zondag 21 december 2014 23:28 schreef timmmmm het volgende:
Waarschijnlijk kan ze ook beduidend beter appeltaart maken dan jij, kan je nog erger onzeker worden
quote:Op zondag 21 december 2014 23:28 schreef timmmmm het volgende:
Waarschijnlijk kan ze ook beduidend beter appeltaart maken dan jij, kan je nog erger onzeker worden
Dat ja, en als iemand hier iets negatiefs over darts te melden heeft mag hij dat recht in mijn gezicht komen doen.quote:
niks mis mee. Ligt aan de fotoquote:Op zondag 21 december 2014 23:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm dat zie k niet. Zie een goed lichaam. Alleen die ogen ...
Moet je komen dan joh, met je hoofdquote:Op zondag 21 december 2014 23:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat ja, en als iemand hier iets negatiefs over darts te melden heeft mag hij dat recht in mijn gezicht komen doen.
Oh. Nu vind ik haar hoofd wat minder.quote:Op zondag 21 december 2014 23:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
niks mis mee. Ligt aan de foto
[ afbeelding ]
Ik ben lekker vrij.quote:
Hmm, ik sla over.quote:Op zondag 21 december 2014 23:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
niks mis mee. Ligt aan de foto
[ afbeelding ]
Nee heb twee weken vrij genomen.quote:
Nee, maar met even googlen kom je er vast. Voel je vrij haar hier te postenquote:Op zondag 21 december 2014 23:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh. Nu vind ik haar hoofd wat minder.
Heb je een foto van nummer 1 ?
Heb jij geen kerstvakantie dan?quote:
Komt ze wel weer overheen.quote:Op zondag 21 december 2014 23:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het arme meisje zal er vast kapot van zijn
Nee, aankomende week nog werken. Dagje thuis en twee dagen naar Utrecht. Daarna heb ik wel vrij genomen inderdaad.quote:Op zondag 21 december 2014 23:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb jij geen kerstvakantie dan?
Vind ik de onze toch leukerquote:Op zondag 21 december 2014 23:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Volgens mij is dit haar
[ afbeelding ]
Krijg er geen druk van op de broek.quote:Op zondag 21 december 2014 23:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Volgens mij is dit haar
[ afbeelding ]
Werk je in Utrecht? Of eenmalig?quote:Op zondag 21 december 2014 23:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, aankomende week nog werken. Dagje thuis en twee dagen naar Utrecht. Daarna heb ik wel vrij genomen inderdaad.
Soms, ligt er aan of ik mijn snor laat staan.quote:Op zondag 21 december 2014 23:39 schreef timmmmm het volgende:
Ben jij eigenlijk een beetje lekker yasmin
Paar dagen in de week de laatste jaren.quote:Op zondag 21 december 2014 23:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Werk je in Utrecht? Of eenmalig?
Yasmin en haar buiksnorquote:Op zondag 21 december 2014 23:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Soms, ligt er aan of ik mijn snor laat staan.
Vast niet. Of wel. Ik weet amper wat ik vanochtend voor ontbijt had johquote:Op zondag 21 december 2014 23:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh jullie hadden het de hele tijd over een buiksnor?
Heb je een buiksnor?quote:Op zondag 21 december 2014 23:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh jullie hadden het de hele tijd over een buiksnor?
Ben jij eigenlijk wel lekker ?quote:Op zondag 21 december 2014 23:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vast niet. Of wel. Ik weet amper wat ik vanochtend voor ontbijt had joh
Ik heb af en toe een melksnor, telt dat ook?quote:Op zondag 21 december 2014 23:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee. Had ook niet door dat dat ze dat bedoelden.
Geen idee, was eigenlijk nooit zo met snorren bezig totdat jullie er over begonnen.quote:Op zondag 21 december 2014 23:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb af en toe een melksnor, telt dat ook?
Je hebt deze Tina vraag van je collega over het hoofd gezien ?quote:Op zondag 21 december 2014 23:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat zijn dit eigenlijk voor gare pubervragen. Zit je op het Tina forum ofzo.
Uiteraard.quote:Op zondag 21 december 2014 23:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je hebt deze Tina vraag van je collega over het hoofd gezien ?
Dat het zo in plukjes uit de zijkanten van je onderbroekje komt.quote:Op zondag 21 december 2014 23:45 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb me al zeker 7 weken niet geschoren. Kerstmanbaard/snor, alles.
Daarom heb ik altijd ruime boxers. Als het dan mijn knieën begint te kietelen is het tijd om te scherenquote:Op zondag 21 december 2014 23:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat het zo in plukjes uit de zijkanten van je onderbroekje komt.
Ben jij een onzeker iemand ?quote:Op zondag 21 december 2014 23:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Je bent zelf typisch.
Naja eigenlijk niet, meer een standaard usertje.
Ja je kent dat soort types toch. Eigenlijk heel onzeker maar op het internet hangen de ze badboy uit ?quote:
Niks mis met een beetje plassex.quote:Op zondag 21 december 2014 23:53 schreef Mani89 het volgende:
Buurman en Buurman hebben weer een nieuw vrouwelijk slachtoffer gevonden om overheen te pissen.
Ik ben geen badboy hoor. Integendeel.quote:Op zondag 21 december 2014 23:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja je kent dat soort types toch. Eigenlijk heel onzeker maar op het internet hangen de ze badboy uit ?
Ik weet nog steeds niet of ze aantrekkelijk is, dus of ik me moet interesseren voor haar 'gevoelige plekken'quote:Op zondag 21 december 2014 23:54 schreef Tem het volgende:
Merk wel dat het een gevoelig puntje is voor Yasmijntje.
Zeer waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 21 december 2014 23:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of ze aantrekkelijk is, dus of ik me moet interesseren voor haar 'gevoelige plekken'
Zo hè, kap eens met die vragen stellen johquote:Op zondag 21 december 2014 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij stelt wel heel veel vragen he? Kolere.
Wat is er precies gevoelig ?quote:Op zondag 21 december 2014 23:54 schreef Tem het volgende:
Merk wel dat het een gevoelig puntje is voor Yasmijntje.
Zo hou je toch een gesprek gaande ?quote:Op zondag 21 december 2014 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij stelt wel heel veel vragen he? Kolere.
Waarom moet dat? Het lijkt wel een kruisverhoor.quote:Op zondag 21 december 2014 23:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zo hou je toch een gesprek gaande ?
Hou niet van marokkaanse thee.quote:Op zondag 21 december 2014 23:55 schreef Mani89 het volgende:
Yasmin zullen we een keer Marokkaanse thee drinken?
Typische reactie weer. En dan beginnen we weer opnieuwquote:
1 vraag is een kruisverhoor ?quote:Op zondag 21 december 2014 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom moet dat? Het lijkt wel een kruisverhoor.
Takkie had hier ook op kunnen reageren.quote:Op zondag 21 december 2014 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon meningen het topic ingooien.quote:Op zondag 21 december 2014 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
1 vraag? Ik zag er wel meer hoor.quote:
Geweoon dat ja, Zlatan is een baas en Danny Vera is tof.quote:Op zondag 21 december 2014 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon meningen het topic ingooien.
Mark Knopfler is een geniaal artiest.
Toch raar, toch?!quote:Op maandag 22 december 2014 00:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk dat is nou een goede vraag. Die is ook spoorloos verdwenen.
Alleen ik ben dan nog over.quote:Op maandag 22 december 2014 00:01 schreef Mani89 het volgende:
Ik word wel altijd vrolijk van deze SC. Ik denk serieus dat binnen 5 jaar dit topic is overleden aan zelfmoord.
Ik zag vandaag een toneelstuk met een vrouw die sprekend op haar leek. Ook zo'n kapsel.quote:Op maandag 22 december 2014 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft meegedaan aan Wie is de Mol vermomd als Margriet van der Linden.
Jij bent een zonnetje inderdaad. En Karina.quote:Op maandag 22 december 2014 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen ik ben dan nog over.
Een grote depressieve bende is dit hierquote:Op maandag 22 december 2014 00:01 schreef Mani89 het volgende:
Ik word wel altijd vrolijk van deze SC. Ik denk serieus dat binnen 5 jaar dit topic is overleden aan zelfmoord.
Zo zeg, echt waar?quote:Op maandag 22 december 2014 00:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel raar, al denk ik dat ze/hij stiekem toch terug is maar dan onderkoffer.
Wat mis je dan precies?quote:Op maandag 22 december 2014 00:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik mis hexje ook wel, blij om te lezen dat ik niet de enige ben.
Hipster.quote:Op maandag 22 december 2014 00:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een toneelstuk met een vrouw die sprekend op haar leek. Ook zo'n kapsel.
Hoog tijd dus dat jij wat pics gaat posten, met of zonder hoofddoek, mag allemaal.quote:Op maandag 22 december 2014 00:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Een grote depressieve bende is dit hier
Ik snap dat je niet met jezelf wil leven dus ik neem het je niet kwalijk. Wil je ons alsjeblieft niet noemen in je afscheidsbriefquote:Op maandag 22 december 2014 00:01 schreef Mani89 het volgende:
Nah doe maar niet.quote:Op maandag 22 december 2014 00:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoog tijd dus dat jij wat pics gaat posten, met of zonder hoofddoek, mag allemaal.
Specularium gaat morgen naar spoor 9b zei hij, dat is alvast 1.quote:Op maandag 22 december 2014 00:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik snap dat je niet met jezelf wil leven dus ik neem het je niet kwalijk. Wil je ons alsjeblieft niet noemen in je afscheidsbrief
Waar is jouw foto dan ?quote:Op maandag 22 december 2014 00:04 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het altijd zo laf, mensen die geen foto van zichzelf durven te plaatsen. Je schaamt je toch niet voor jezelf zeker
Uh nou ik schaam me wel voor mezelf. We zijn niet allemaal superknap.quote:Op maandag 22 december 2014 00:04 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het altijd zo laf, mensen die geen foto van zichzelf durven te plaatsen. Je schaamt je toch niet voor jezelf zeker
Houd je mond timmmmm. Ik was het al bijna vergeten.quote:Op maandag 22 december 2014 00:04 schreef timmmmm het volgende:
Zelfs corrie heeft een sexy gifje rondzwerven
Timmmm wel dan?quote:Op maandag 22 december 2014 00:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh nou ik schaam me wel voor mezelf. We zijn niet allemaal superknap.
Iedereen heeft hier inderdaad al eens een foto gepost.quote:Op maandag 22 december 2014 00:04 schreef timmmmm het volgende:
Vertel eens een mop.quote:Op maandag 22 december 2014 00:04 schreef Tem het volgende:
Dit is denk ik de vrolijkste sc van dit forum.
hehehehehehehehehequote:Op maandag 22 december 2014 00:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Houd je mond timmmmm. Ik was het al bijna vergeten.
Leek ze qua karakter ook op Margriet godin?quote:Op maandag 22 december 2014 00:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een toneelstuk met een vrouw die sprekend op haar leek. Ook zo'n kapsel.
Ik wel.quote:Op maandag 22 december 2014 00:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Iedereen heeft hier inderdaad al eens een foto gepost.
Waar moet ik beginnen met zoeken ?quote:Op maandag 22 december 2014 00:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zei ik net ook al, zoek mijn badfoto van laatst maar ergens op
Die heb ik nog wel ergens.quote:Op maandag 22 december 2014 00:05 schreef Karina het volgende:
[..]
hihahoquote:Op maandag 22 december 2014 00:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had laatst iets leuks bedacht.
Marianne-Frank, hahahaha.
Hier in de SC, een week of misschien twee geleden? Je kan ook naar het hoofd kaalscheren topic gaan, daar sta ik ook ergensquote:Op maandag 22 december 2014 00:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waar moet ik beginnen met zoeken ?
Je was toen wel omgeven met lekkere mannen, niks te klagen jij.quote:Op maandag 22 december 2014 00:05 schreef Karina het volgende:
[..]
nee, ik doe niet aan mappenquote:Op maandag 22 december 2014 00:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik lig dubbel man. Jij hebt hem zeker ook in je gifjesmapje he?
Ja een beetje. Maar het was een beetje een vervelend toneelstuk en vreemd genoeg was zij nog een van de minst irritante spelers.quote:Op maandag 22 december 2014 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leek ze qua karakter ook op Margriet godin?
Bij mij staat hij als CorrieKoekoek opgeslagen.quote:Op maandag 22 december 2014 00:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik lig dubbel man. Jij hebt hem zeker ook in je gifjesmapje he?
Dat is helemaal waar. En als klap op de vuurpijl op de foto met Danny Vera.quote:Op maandag 22 december 2014 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je was toen wel omgeven met lekkere mannen, niks te klagen jij.
Ik heb geen foto van jou gezien.quote:Op maandag 22 december 2014 00:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ook, Marianne ook, Specu ook, Corrie ook, Timmmmmah ook.
Wel.quote:Op maandag 22 december 2014 00:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb geen foto van jou gezien.
Was het erg hipster?quote:Op maandag 22 december 2014 00:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja een beetje. Maar het was een beetje een vervelend toneelstuk en vreemd genoeg was zij nog een van de minst irritante spelers.
Heette het Team Opzij of is dat wel heel toevallig?quote:Op maandag 22 december 2014 00:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja een beetje. Maar het was een beetje een vervelend toneelstuk en vreemd genoeg was zij nog een van de minst irritante spelers.
Ik heb hem ook gezien.quote:Op maandag 22 december 2014 00:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb geen foto van jou gezien.
Nee hoor.. Post nog eens dan.quote:
Heeft geen indruk gemaakt. Ik merk het alweer, dan ga ik het niet nog eens posten hoor.quote:Op maandag 22 december 2014 00:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee hoor.. Post nog eens dan.
Maar jij weet al niet meer wat er gisteren is gebeurd.quote:Op maandag 22 december 2014 00:09 schreef Karina het volgende:
Ik ga gewoon slapen.
/dagboek
De foto van Tem kan ik me overigens ook niet herinneren.
Nee.quote:
Nee ook niet.quote:Op maandag 22 december 2014 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heette het Team Opzij of is dat wel heel toevallig?
[/kruisverhoor]
Is goed, we bellen he!quote:Op maandag 22 december 2014 00:09 schreef Karina het volgende:
Ik ga gewoon slapen.
/dagboek
De foto van Tem kan ik me overigens ook niet herinneren.
Weet het zeker en ik heb een goed geheugen. En Karina zei het ook.quote:Op maandag 22 december 2014 00:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Heeft geen indruk gemaakt. Ik merk het alweer, dan ga ik het niet nog eens posten hoor.
Geen idee wie dat is.quote:
Iedereen die ik liefheb op FOK! weet hoe ik eruit zie, en dat zijn er meer dan genoeg!quote:Op maandag 22 december 2014 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Iedereen die iets voorstelt op dit forum weet al hoe ik er uit zie.
Alleen ik?quote:Op maandag 22 december 2014 00:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iedereen die ik liefheb op FOK! weet hoe ik eruit zie, en dat zien er meer dan genoeg!
Jij ook, met je foto.quote:
Was in hetzelfde topic waar ik die pic van mij had herpost.quote:Op maandag 22 december 2014 00:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weet het zeker en ik heb een goed geheugen. En Karina zei het ook.
Oh die kinderfoto? Dat telt niet echt.quote:Op maandag 22 december 2014 00:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was in hetzelfde topic waar ik die pic van mij had herpost.
Ga maar terugzoeken.
Goed verhaal. Dan telt het weer niet.quote:Op maandag 22 december 2014 00:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh die kinderfoto? Dat telt niet echt.
NWS / [SC] Waar Uccie banketstaven downloadquote:Op maandag 22 december 2014 00:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier in de SC, een week of misschien twee geleden? Je kan ook naar het hoofd kaalscheren topic gaan, daar sta ik ook ergens
Dan kunnen we niet beoordelen of je er nu goed uitziet natuurlijk.quote:Op maandag 22 december 2014 00:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Goed verhaal. Dan telt het weer niet.
Met dat schaamhaar op de kin.quote:Op maandag 22 december 2014 00:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
NWS / [SC] Waar Uccie banketstaven download
Wie moet dat beoordelen?quote:Op maandag 22 december 2014 00:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan kunnen we niet beoordelen of je er nu goed uitziet natuurlijk.
Toen ik aan het likken van je moeder foef begin, wist ik ook niet dat ze last had van haaruitval jaquote:Op maandag 22 december 2014 00:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met dat schaamhaar op de kin.
quote:Op maandag 22 december 2014 00:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zou er m'n hond nog vanaf trappen.quote:Op maandag 22 december 2014 00:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kom naar de volgende meet, maar dan ben jij er weer niet.quote:Op maandag 22 december 2014 00:16 schreef Tem het volgende:
En dan had je maar op de meet moeten komen, trouwens.
Ijzersterk dit, Adje.quote:Op maandag 22 december 2014 00:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Toen ik aan het likken van je moeder foef begin, wist ik ook niet dat ze last had van haaruitval ja
Dt heb ik ook liever jaquote:Op maandag 22 december 2014 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou er m'n hond nog vanaf trappen.
Zoals jij daar kijkt , zo'n hoofd trekt Tem als die typt.quote:Op maandag 22 december 2014 00:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, ben jij ook weer blij, daar is ie dus.
Nou ja zeg.quote:Op maandag 22 december 2014 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou hem er op af sturen, hij kan gelukkig erg agressief zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 december 2014 00:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zoals jij daar kijkt , zo'n hoofd trekt Tem als die typt.
Mijn hond zou nooit agressief zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 00:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zou hem er op af sturen, hij kan gelukkig erg agressief zijn.
Die van mij is een mietje, rent gewoon weg als hij bang is.quote:Op maandag 22 december 2014 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn hond zou nooit agressief zijn.
Dat weet je helemaal niet.quote:Op maandag 22 december 2014 00:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik kom naar de volgende meet, maar dan ben jij er weer niet.
LIF / Hoofd kaalscheren #10 - Echte mannen vrezen geen kouquote:Op maandag 22 december 2014 00:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zoals jij daar kijkt , zo'n hoofd trekt Tem als die typt.
Chemo. de fuck?quote:Op maandag 22 december 2014 00:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
LIF / Hoofd kaalscheren #10 - Echte mannen vrezen geen kou
Speciaal voor jou deze ook dan. Wat minder haar, zo daags voor de chemo, maar ik kijk wel normaal
Oh ik dacht dat je dat had gezegd.quote:
Moet ik nog wat genotsmiddelen meenemen van onder mijn bed?quote:Op maandag 22 december 2014 00:20 schreef Specularium het volgende:
Tem is er gewoon hoor, op die meet.
Mani ook trouwens.
Zit je weer stoer te doen met je chemo?quote:Op maandag 22 december 2014 00:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Speciaal voor jou deze ook dan. Wat minder haar, zo daags voor de chemo, maar ik kijk wel normaal
Daar kijk je lief !quote:Op maandag 22 december 2014 00:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sorry papquote:Op maandag 22 december 2014 00:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit je weer stoer te doen met je chemo?
Ja mijn pener is inmiddels geschronken tot 2 centimeter.quote:Op maandag 22 december 2014 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mani, kijk je naar de kantoorklerk?
Gabbertjequote:Op maandag 22 december 2014 00:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit je weer stoer te doen met je chemo?
GSM.quote:Op maandag 22 december 2014 00:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja mijn pener is inmiddels geschronken tot 2 centimeter.
Gewoon nieuwjaarsduik.quote:Op maandag 22 december 2014 00:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je dat had gezegd.
Maar in dat geval kijk ik er naar uit
No shit.quote:Op maandag 22 december 2014 00:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Die komt niet op de meet, natuurlijk.
Volgende ronde eruit met die dooie simpleton.quote:
Waar?quote:Op maandag 22 december 2014 00:22 schreef timmmmm het volgende:
Maar 24 januari dus, meetje in rotterdam
De herhaling van de Tweede Ronde vorig jaar tegen kim. Toen kwam die enge gluiperd met 3-0 voor. Hij ging keihard choken, het werd 3-3. Enge gluiperd werd op tijd wakker en GSM 4-3.quote:Op maandag 22 december 2014 00:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgende ronde eruit met die dooie simpleton.
Ben paar keer met sp3c en cnorrie naar http://cafe.hethalvemaatje.nl/ geweest, kekke tentquote:
Mani en ik willen ergens speciaalbier klappen.quote:Op maandag 22 december 2014 00:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ben paar keer met sp3c en cnorrie naar http://cafe.hethalvemaatje.nl/ geweest, kekke tent
Was Corrie op de mosselavond?quote:Op maandag 22 december 2014 00:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ben paar keer met sp3c en cnorrie naar http://cafe.hethalvemaatje.nl/ geweest, kekke tent
En er moet een goed uitsmijtertje geserveerd worden, bitterballen mogen ook.quote:Op maandag 22 december 2014 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani en ik willen ergens speciaalbier klappen.
Ik zou zeggen, veel plezierquote:Op maandag 22 december 2014 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.depaas.nl/quote:Op maandag 22 december 2014 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nooit geweest, zit wel vlakbij.quote:Op maandag 22 december 2014 00:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daarom is 24 januari de perfecte datum. Hoewel voor mij OVtechnisch gezien vrijdag natuurlijk beter uitkomtquote:Op maandag 22 december 2014 00:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Op een vrijdag of zaterdag zou wel handig zijn.
quote:Op maandag 22 december 2014 00:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En er moet een goed uitsmijtertje geserveerd worden, bitterballen mogen ook.
Komt dat even goed uit.quote:
Doe nou es gezellig!quote:
Wat dacht je van een tongfilet?quote:Op maandag 22 december 2014 00:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En er moet een goed uitsmijtertje geserveerd worden, bitterballen mogen ook.
Dit is het betere werk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |