2/10quote:Op zondag 21 december 2014 22:52 schreef Tem het volgende:
Timmm houdt meer van het Zonnetje in huis.
quote:Op zondag 21 december 2014 22:52 schreef YokiKater het volgende:
Beetje puberaal hoor die anale fixatie steeds in de TT.
Anale fixatie in je hol.quote:Op zondag 21 december 2014 22:52 schreef YokiKater het volgende:
We gaan dit 50 delen volhouden.quote:Op zondag 21 december 2014 22:52 schreef YokiKater het volgende:
Fixedquote:Op zondag 21 december 2014 22:52 schreef YokiKater het volgende:
Jij moet zeker alleen om jezelf lachen?quote:Op zondag 21 december 2014 22:52 schreef timmmmm het volgende:
Nou moet ik zeggen dat ik sowieso niet zo van de comedy's ben.
quote:
Denk niet dat dit iemand verrast.quote:Op zondag 21 december 2014 22:52 schreef timmmmm het volgende:
Nou moet ik zeggen dat ik sowieso niet zo van de comedy's ben.
Om natte appeltaarten kan ik wel lachenquote:Op zondag 21 december 2014 22:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Denk niet dat dit iemand verrast.
Ja, of de survivor scene of de huge vagina. Gewoon een geweldige serie. Ik heb alle seizoenen op dvd gekocht toen ik in Amerika was.quote:
Ik moet momenteel overal om lachen.quote:Op zondag 21 december 2014 22:54 schreef Specularium het volgende:
Yoki moet alleen om timmmm lachen, zit er tot zijn elleboog droog in.
Nee ik heb gewoon een leuke dag gehad, heb even een feel good momentje.quote:Op zondag 21 december 2014 22:59 schreef timmmmm het volgende:
Hebben ze lachgas geleverd ipv je valium
Dat was ook grappig.quote:Op zondag 21 december 2014 23:02 schreef timmmmm het volgende:
Vroeger toen ik nog klein was (ja, oude lamtakken hier, toen was ik nog klein) kon ik erg om roseanne lachen
Mooi zo.quote:Op zondag 21 december 2014 23:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon een leuke dag gehad, heb even een feel good momentje.
Zijn die laatste seizoenen nog leuk? Ik heb niet alles gezien, een beetje tot die negerin ziek werd enzo geloof ik.quote:Op zondag 21 december 2014 22:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, of de survivor scene of de huge vagina. Gewoon een geweldige serie. Ik heb alle seizoenen op dvd gekocht toen ik in Amerika was.
*negeresquote:Op zondag 21 december 2014 23:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zijn die laatste seizoenen nog leuk? Ik heb niet alles gezien, een beetje tot die negerin ziek werd enzo geloof ik.
Wel minder dan de eerste 4 seizoenen. De afleveringen met Ted Danson zijn ook erg goed.quote:Op zondag 21 december 2014 23:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zijn die laatste seizoenen nog leuk? Ik heb niet alles gezien, een beetje tot die negerin ziek werd enzo geloof ik.
Dat komt ook uit een hele goede aflevering.quote:Op zondag 21 december 2014 23:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Vandaag zaten er twee in mijn oren te tetteren en toen moest ik hieraan denken.
[ afbeelding ]
Leuke bikini, piercing wat minder.quote:Op zondag 21 december 2014 23:08 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
Arme Safina, tweede geworden bij de Miss Asia Pacific World
10/10 zou geven
Nou en?quote:Op zondag 21 december 2014 23:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Leuke bikini, piercing wat minder.
Is gewoon mijn mening.quote:
Vreemde oogjes.quote:Op zondag 21 december 2014 23:22 schreef YokiKater het volgende:
Ik vind d'r helemaal niet zo bijzonder.
Tot ze in haar nakende doos voor je staat.quote:Op zondag 21 december 2014 23:22 schreef YokiKater het volgende:
Ik vind d'r helemaal niet zo bijzonder.
Voor een keertje is niet verkeerd, maar helemaal razend ga ik er niet van worden.quote:Op zondag 21 december 2014 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tot ze in haar nakende doos voor je staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |