Zoals jij daar kijkt , zo'n hoofd trekt Tem als die typt.quote:Op maandag 22 december 2014 00:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, ben jij ook weer blij, daar is ie dus.
Nou ja zeg.quote:Op maandag 22 december 2014 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou er m'n hond nog vanaf trappen.
Ik zou hem er op af sturen, hij kan gelukkig erg agressief zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou er m'n hond nog vanaf trappen.
quote:Op maandag 22 december 2014 00:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zoals jij daar kijkt , zo'n hoofd trekt Tem als die typt.
Mijn hond zou nooit agressief zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 00:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zou hem er op af sturen, hij kan gelukkig erg agressief zijn.
Die van mij is een mietje, rent gewoon weg als hij bang is.quote:Op maandag 22 december 2014 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn hond zou nooit agressief zijn.
Dat weet je helemaal niet.quote:Op maandag 22 december 2014 00:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik kom naar de volgende meet, maar dan ben jij er weer niet.
LIF / Hoofd kaalscheren #10 - Echte mannen vrezen geen kouquote:Op maandag 22 december 2014 00:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zoals jij daar kijkt , zo'n hoofd trekt Tem als die typt.
Chemo. de fuck?quote:Op maandag 22 december 2014 00:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
LIF / Hoofd kaalscheren #10 - Echte mannen vrezen geen kou
Speciaal voor jou deze ook dan. Wat minder haar, zo daags voor de chemo, maar ik kijk wel normaal
Oh ik dacht dat je dat had gezegd.quote:
Moet ik nog wat genotsmiddelen meenemen van onder mijn bed?quote:Op maandag 22 december 2014 00:20 schreef Specularium het volgende:
Tem is er gewoon hoor, op die meet.
Mani ook trouwens.
Zit je weer stoer te doen met je chemo?quote:Op maandag 22 december 2014 00:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Speciaal voor jou deze ook dan. Wat minder haar, zo daags voor de chemo, maar ik kijk wel normaal
Daar kijk je lief !quote:Op maandag 22 december 2014 00:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sorry papquote:Op maandag 22 december 2014 00:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit je weer stoer te doen met je chemo?
Ja mijn pener is inmiddels geschronken tot 2 centimeter.quote:Op maandag 22 december 2014 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mani, kijk je naar de kantoorklerk?
Gabbertjequote:Op maandag 22 december 2014 00:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit je weer stoer te doen met je chemo?
GSM.quote:Op maandag 22 december 2014 00:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja mijn pener is inmiddels geschronken tot 2 centimeter.
Gewoon nieuwjaarsduik.quote:Op maandag 22 december 2014 00:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je dat had gezegd.
Maar in dat geval kijk ik er naar uit
No shit.quote:Op maandag 22 december 2014 00:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Die komt niet op de meet, natuurlijk.
Volgende ronde eruit met die dooie simpleton.quote:
Waar?quote:Op maandag 22 december 2014 00:22 schreef timmmmm het volgende:
Maar 24 januari dus, meetje in rotterdam
De herhaling van de Tweede Ronde vorig jaar tegen kim. Toen kwam die enge gluiperd met 3-0 voor. Hij ging keihard choken, het werd 3-3. Enge gluiperd werd op tijd wakker en GSM 4-3.quote:Op maandag 22 december 2014 00:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgende ronde eruit met die dooie simpleton.
Ben paar keer met sp3c en cnorrie naar http://cafe.hethalvemaatje.nl/ geweest, kekke tentquote:
Mani en ik willen ergens speciaalbier klappen.quote:Op maandag 22 december 2014 00:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ben paar keer met sp3c en cnorrie naar http://cafe.hethalvemaatje.nl/ geweest, kekke tent
Was Corrie op de mosselavond?quote:Op maandag 22 december 2014 00:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ben paar keer met sp3c en cnorrie naar http://cafe.hethalvemaatje.nl/ geweest, kekke tent
En er moet een goed uitsmijtertje geserveerd worden, bitterballen mogen ook.quote:Op maandag 22 december 2014 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani en ik willen ergens speciaalbier klappen.
Ik zou zeggen, veel plezierquote:Op maandag 22 december 2014 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.depaas.nl/quote:Op maandag 22 december 2014 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nooit geweest, zit wel vlakbij.quote:Op maandag 22 december 2014 00:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daarom is 24 januari de perfecte datum. Hoewel voor mij OVtechnisch gezien vrijdag natuurlijk beter uitkomtquote:Op maandag 22 december 2014 00:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Op een vrijdag of zaterdag zou wel handig zijn.
quote:Op maandag 22 december 2014 00:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En er moet een goed uitsmijtertje geserveerd worden, bitterballen mogen ook.
Komt dat even goed uit.quote:
Doe nou es gezellig!quote:
Wat dacht je van een tongfilet?quote:Op maandag 22 december 2014 00:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En er moet een goed uitsmijtertje geserveerd worden, bitterballen mogen ook.
Dit is het betere werk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |