Die heb ik nog wel ergens.quote:Op maandag 22 december 2014 00:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Houd je mond timmmmm. Ik was het al bijna vergeten.
hihahoquote:Op maandag 22 december 2014 00:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had laatst iets leuks bedacht.
Marianne-Frank, hahahaha.
Hier in de SC, een week of misschien twee geleden? Je kan ook naar het hoofd kaalscheren topic gaan, daar sta ik ook ergensquote:Op maandag 22 december 2014 00:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waar moet ik beginnen met zoeken ?
Je was toen wel omgeven met lekkere mannen, niks te klagen jij.quote:Op maandag 22 december 2014 00:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Houd je mond timmmmm. Ik was het al bijna vergeten.
nee, ik doe niet aan mappenquote:Op maandag 22 december 2014 00:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik lig dubbel man. Jij hebt hem zeker ook in je gifjesmapje he?
Ja een beetje. Maar het was een beetje een vervelend toneelstuk en vreemd genoeg was zij nog een van de minst irritante spelers.quote:Op maandag 22 december 2014 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leek ze qua karakter ook op Margriet godin?
Bij mij staat hij als CorrieKoekoek opgeslagen.quote:Op maandag 22 december 2014 00:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik lig dubbel man. Jij hebt hem zeker ook in je gifjesmapje he?
Dat is helemaal waar. En als klap op de vuurpijl op de foto met Danny Vera.quote:Op maandag 22 december 2014 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je was toen wel omgeven met lekkere mannen, niks te klagen jij.
Ik heb geen foto van jou gezien.quote:Op maandag 22 december 2014 00:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ook, Marianne ook, Specu ook, Corrie ook, Timmmmmah ook.
Wel.quote:Op maandag 22 december 2014 00:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb geen foto van jou gezien.
Was het erg hipster?quote:Op maandag 22 december 2014 00:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja een beetje. Maar het was een beetje een vervelend toneelstuk en vreemd genoeg was zij nog een van de minst irritante spelers.
Heette het Team Opzij of is dat wel heel toevallig?quote:Op maandag 22 december 2014 00:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja een beetje. Maar het was een beetje een vervelend toneelstuk en vreemd genoeg was zij nog een van de minst irritante spelers.
Ik heb hem ook gezien.quote:Op maandag 22 december 2014 00:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb geen foto van jou gezien.
Nee hoor.. Post nog eens dan.quote:
Heeft geen indruk gemaakt. Ik merk het alweer, dan ga ik het niet nog eens posten hoor.quote:Op maandag 22 december 2014 00:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee hoor.. Post nog eens dan.
Maar jij weet al niet meer wat er gisteren is gebeurd.quote:Op maandag 22 december 2014 00:09 schreef Karina het volgende:
Ik ga gewoon slapen.
/dagboek
De foto van Tem kan ik me overigens ook niet herinneren.
Nee.quote:
Nee ook niet.quote:Op maandag 22 december 2014 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heette het Team Opzij of is dat wel heel toevallig?
[/kruisverhoor]
Is goed, we bellen he!quote:Op maandag 22 december 2014 00:09 schreef Karina het volgende:
Ik ga gewoon slapen.
/dagboek
De foto van Tem kan ik me overigens ook niet herinneren.
Weet het zeker en ik heb een goed geheugen. En Karina zei het ook.quote:Op maandag 22 december 2014 00:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Heeft geen indruk gemaakt. Ik merk het alweer, dan ga ik het niet nog eens posten hoor.
Geen idee wie dat is.quote:
Iedereen die ik liefheb op FOK! weet hoe ik eruit zie, en dat zijn er meer dan genoeg!quote:Op maandag 22 december 2014 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Iedereen die iets voorstelt op dit forum weet al hoe ik er uit zie.
Alleen ik?quote:Op maandag 22 december 2014 00:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iedereen die ik liefheb op FOK! weet hoe ik eruit zie, en dat zien er meer dan genoeg!
Jij ook, met je foto.quote:
Was in hetzelfde topic waar ik die pic van mij had herpost.quote:Op maandag 22 december 2014 00:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weet het zeker en ik heb een goed geheugen. En Karina zei het ook.
Oh die kinderfoto? Dat telt niet echt.quote:Op maandag 22 december 2014 00:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was in hetzelfde topic waar ik die pic van mij had herpost.
Ga maar terugzoeken.
Goed verhaal. Dan telt het weer niet.quote:Op maandag 22 december 2014 00:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh die kinderfoto? Dat telt niet echt.
NWS / [SC] Waar Uccie banketstaven downloadquote:Op maandag 22 december 2014 00:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier in de SC, een week of misschien twee geleden? Je kan ook naar het hoofd kaalscheren topic gaan, daar sta ik ook ergens
Dan kunnen we niet beoordelen of je er nu goed uitziet natuurlijk.quote:Op maandag 22 december 2014 00:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Goed verhaal. Dan telt het weer niet.
Met dat schaamhaar op de kin.quote:Op maandag 22 december 2014 00:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
NWS / [SC] Waar Uccie banketstaven download
Wie moet dat beoordelen?quote:Op maandag 22 december 2014 00:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan kunnen we niet beoordelen of je er nu goed uitziet natuurlijk.
Toen ik aan het likken van je moeder foef begin, wist ik ook niet dat ze last had van haaruitval jaquote:Op maandag 22 december 2014 00:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met dat schaamhaar op de kin.
quote:Op maandag 22 december 2014 00:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zou er m'n hond nog vanaf trappen.quote:Op maandag 22 december 2014 00:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kom naar de volgende meet, maar dan ben jij er weer niet.quote:Op maandag 22 december 2014 00:16 schreef Tem het volgende:
En dan had je maar op de meet moeten komen, trouwens.
Ijzersterk dit, Adje.quote:Op maandag 22 december 2014 00:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Toen ik aan het likken van je moeder foef begin, wist ik ook niet dat ze last had van haaruitval ja
Dt heb ik ook liever jaquote:Op maandag 22 december 2014 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou er m'n hond nog vanaf trappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |