1 vraag? Ik zag er wel meer hoor.quote:
Geweoon dat ja, Zlatan is een baas en Danny Vera is tof.quote:Op zondag 21 december 2014 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon meningen het topic ingooien.
Mark Knopfler is een geniaal artiest.
Toch raar, toch?!quote:Op maandag 22 december 2014 00:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk dat is nou een goede vraag. Die is ook spoorloos verdwenen.
Alleen ik ben dan nog over.quote:Op maandag 22 december 2014 00:01 schreef Mani89 het volgende:
Ik word wel altijd vrolijk van deze SC. Ik denk serieus dat binnen 5 jaar dit topic is overleden aan zelfmoord.
Ik zag vandaag een toneelstuk met een vrouw die sprekend op haar leek. Ook zo'n kapsel.quote:Op maandag 22 december 2014 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft meegedaan aan Wie is de Mol vermomd als Margriet van der Linden.
Jij bent een zonnetje inderdaad. En Karina.quote:Op maandag 22 december 2014 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen ik ben dan nog over.
Een grote depressieve bende is dit hierquote:Op maandag 22 december 2014 00:01 schreef Mani89 het volgende:
Ik word wel altijd vrolijk van deze SC. Ik denk serieus dat binnen 5 jaar dit topic is overleden aan zelfmoord.
Zo zeg, echt waar?quote:Op maandag 22 december 2014 00:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel raar, al denk ik dat ze/hij stiekem toch terug is maar dan onderkoffer.
Wat mis je dan precies?quote:Op maandag 22 december 2014 00:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik mis hexje ook wel, blij om te lezen dat ik niet de enige ben.
Hipster.quote:Op maandag 22 december 2014 00:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een toneelstuk met een vrouw die sprekend op haar leek. Ook zo'n kapsel.
Hoog tijd dus dat jij wat pics gaat posten, met of zonder hoofddoek, mag allemaal.quote:Op maandag 22 december 2014 00:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Een grote depressieve bende is dit hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |